Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-dniowe inspirujące warsztaty w Zakopanem / zakwaterowanie i pełne wyżywienie w cenie szkolenia.
O szkoleniu
Grupa docelowa
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji, autoprezentacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.
Cel szkolenia
Dzień I i II
-uzyskanie indywidualnej charakterystyki stylu negocjacyjnego;
-zdobycie umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami;
-zdobycie umiejętności radzenia sobie z manipulacją ze strony Partnerów negocjacji oraz skuteczne i etyczne wywierania na nich wpływu;
-zdobycie umiejętności budowania trwałych relacji zawodowych.
Dzień III
Najważniejszym celem trzeciego dnia szkolenia jest rozwinięcie umiejętności profesjonalnej autoprezentacji, tak aby z powodzeniem wpływać na przekonania słuchaczy do profesjonalnego przekazania wiedzy, informacji. Celem jest określenie własnego stylu negocjacji, autoprezentacji i wypracowanie indywidualnych metod jejgo wykorzystania w praktyce. Uczestnicy poznają techniki argumentowania, nawiązania kontaktu ze słuchaczami, prowadzenia dyskusji oraz radzenia sobie z atakiem lub presją słuchaczy. Szkolenie pozwoli na efektywne wykorzystanie wszystkich kanałów komunikacji, zwiększenie pewności siebie podczas procesów negocjacyjnych oraz poprawę własnego wizerunku w oczach innych ludzi.
Korzyści dla uczestników
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
-Przygotowywać się w metodyczny sposób do każdych rozmów negocjacyjnych.
-Dokonywać analizy interesów i stanowisk obu stron.
-Planować wynik negocjacyjny i kontrolować przebieg negocjacji pod kątem postawionego celu.
-Opanowanie umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron.
-Bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez Partnera taktyki.
-Wypracować wynik negocjacji w algorytmie wygrany-wygrany.
-Radzić sobie z emocjami, konfliktem i tzw. trudnym negocjatorem.
Uczestnicy poznają również najważniejsze metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień i procesów negocjacyjnych. Będą potrafili jasno i zrozumiale formułować myśli, budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, lepiej dobierać i prezentować argumenty oraz przygotować profesjonalne materiały. Będą potrafili zaprojektować, I przeprowadzić logiczną, klarowną i skuteczną rozmowę negocjacyjną aktywizującą słuchaczy do udziału w dyskusji.
Metodologia
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
Program szkolenia
Dzień I i II
Rozpoczęcie warsztatów:
1.Powitanie uczestników.
2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie negocjacji.
Zagadnienia wprowadzające:
3.Ustalenie priorytetów.
4.Analiza stron negocjacji.
Ja w roli efektywnego negocjatora:
5.Budowanie autorytetu.
6.Rozpoznanie siebie - własny styl negocjowania.
7.Cechy profesjonalnego i skutecznego negocjatora w odniesieniu do wybranej branży i specyfiki pracy.
8.Jak podnieść efektywność własną i zespołu biorącego udział w rozmowach negocjacyjnych?
Wykorzystanie własnych predyspozycji podczas rozmów z Partnerami:
9.Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania.
10.Strategie negocjacyjne.
11.Negocjacje twarde lub miękkie.
12.Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach.
13.Przyjmowanie strategii w zależności od celu.
14.Podstawowe reguły w negocjacjach.
15.Techniki negocjacyjne.
16.Proces negocjacyjny.
17.Ustalenie potrzeb i możliwości partnera.
18.Ustalenie kwestii spornych i wspólnych.
19.Reguła wzajemnego szacunku.
20.Umiejętność mówienia i słuchania.
21.Zamykanie rozmów.
Sytuacje trudne w negocjacjach:
22.Błędy negocjacyjne.
23.Trudny partner.
24.Emocje w procesie negocjacyjnym.
25.Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową ?
Ocena procesu negocjacyjnego:
26.Ustalenie rozwiązań alternatywnych.
Budowanie trwałych relacji zawodowych.
Dzień III
1. Zasady kreacji własnego wizerunku:
Nie tylko CO, lecz również JAK- Jak mówić by być słuchanym i właściwie zrozumianym?
Znaczenie mowy ciała w budowaniu wiarygodności - jakiej mimiki, jakich postaw, gestów używać by być pewnym sukcesu.
Niespójność mowy ciała i mowy werbalnej przyczyną klęski o czym pamiętać i czego bezwzględnie unikać.
2. Struktura dobrej prezentacji:
Cechy dobrego komunikatu.
Prawidłowa struktura - praktyczne reguły przygotowania komunikatów.
Wyznaczanie celów prezentacji.
Przegląd możliwych technik prezentacji.
Zasady doboru odpowiednich narzędzi prezentacyjnych do odbiorcy.
Bariery komunikacyjne przegląd i sposoby ich pokonywania.
3. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych:
Co należy robić a czego absolutnie się wystrzegać w trakcie prezentacji.
Trema: sposoby rozładowania napięcia przed wystąpienia przy pomocy technik relaksacyjnych.
Stres w czasie prezentacji: Jak sprawić, by stres był naszym sprzymierzeńcem, a nie wrogiem sposoby radzenia sobie ze stresem i wykorzystywania go do motywacji.
Pytania: Jak umiejętnie odpowiedzieć na trudne lub niewygodne pytania.
Krytyka: Jak umiejętnie odpowiedzieć na uzasadnioną lub nieuzasadnioną krytykę.
Sytuacje Losowe - co zrobić, gdy zaskoczy nas sytuacja której nie jesteśmy w stanie przewidzieć?
4. Ćwiczenia Praktyczne:
Praca z kamerą analiza mocnych i słabych stron prezentacji uczestników.
Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w oparciu o odegrane scenki.
Ćwiczenie sposobów odpowiadania na krytykę - trening asertywności.
Przygotowanie własnego, krótkiego wystąpienia na podstawie poznanych wcześniej zasad.
Prezentacje w grupach ćwiczeniowych.
Ewaluacja wystąpień w grupach w oparciu o poznane wcześniej zasady.
Dyskusja podsumowująca oraz możliwość zadawania pytań.
Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.
Informacje organizacyjne
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.
Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.
Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.
Inwestycja
2190.00zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:
- 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
- pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
- możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
- dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
1890 zł netto - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
2190 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2540 zł netto - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).
Prelegenci


Ekspert SEMPER ds. negocjacji i mediacji. Trener biznesu, menedżer projektów, coach, wykładowca i konsultant HR. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi oraz pracowników wymagających wsparcia metodologicznego. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich. Ekspert ds. negocjacji, zarządzania, budowania relacji zawodowych i autoprezentacji oraz windykacji należności. Prowadzi wysoko oceniane szkolenia z zakresu negocjacji, autoprezentacji, specjalizuje się również w warsztatach z komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta oraz radzenia sobie ze stresem. Uznany konsultant w zakresie zarządzania zmianą oraz kreowania wizerunku instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych. Zwycięzca Plebiscytu „Porady praktyków 2013” portalu Treco.pl. Finalista konkursu „Mówca znakomity” („Gazeta Wyborcza w Poznaniu, 2007r.). Twórca wielu programów rozwojowych. Absolwent Politechniki (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, komunikacja i promocja w biznesie – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych – Centrum Doskonalenia Zarządzania we Wrocławiu i programu studiów podyplomowych MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu). Posiada certyfikaty trenerskie Akademii Trenera grupy Hause of Skiils, dyplom ukończenia warsztatów trenerskich w Centrum Szkoleniowym JET Szymona Kudły oraz w firmie Nowe Motywacje. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.
Weź udział
- 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego) pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna) dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
