O szkoleniu
Szkolenia wizerunkowe poświęcone budowaniu relacji biznesowych, osobistej marki profesjonalisty i etykiecie zawodowej to profesjonalne kursy adresowane do wszystkich osób zainteresowanych wzmocnieniem swojej pozycji zawodowej i rozwojem kluczowych kompetencji interpersonalnych niezbędnych w relacjach służbowych. Jak przygotować się do spotkania z klientem? Co zrobić, by poczuć się pewnie w toku prezentacji czy negocjacji? Jak uniknąć faux-pas? Na te wszystkie i inne pytania odpowiedź znajdziesz w czasie przygotowanego przez nas eksperckiego szkolenia. Wystąpienia publiczne, prezentacje oferty, negocjacje warunków umowy to spotkania, od których powodzenia zwykle zależy Twój sukces i sukces organizacji, którą reprezentujesz, a to, w jaki sposób się zaprezentujesz, ma często decydujący wpływ na wynik prowadzonych rozmów. Nie przegap swojej szansy, przygotuj się z nami do nadchodzących spotkań i pokaż, co znaczy być profesjonalistą w każdym calu!
Dzięki szkoleniu Profesjonalne Spotkania Służbowe rozwiniesz kompetencje:
- Przygotowanie i uczestniczenie w spotkaniach służbowych.
- Etykieta zawodowa
- Autoprezentacja.
- Budowanie relacji służbowych.
Adresaci szkolenia:
- Kadra kierownicza, managerowie.
- Przedstawiciele handlowi.
- Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz.
- Osoby uczestniczące w spotkaniach służbowych.
- Osoby organizujące spotkania służbowe.
Program szkolenia
9:00-09:15 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników z zakresu profesjonalnych spotkań służbowych.
09:15-10:45 Moduł I – Spotkania służbowe z klientem
- Rodzaje spotkań służbowych.
- Zapraszanie na spotkanie – praktyczne zasady.
- Przygotowanie i organizacja spotkania – o czym należy pamiętać?
- Dobre zwyczaje podczas spotkań służbowych – rola gospodarza i rola gościa.
- Odwołanie spotkania – jak odwołać i zareagować na odwołanie z klasą.
- Upominki – co wypada sprezentować, jak i kiedy wręczać?
- Kłopotliwe sytuacje – jak reagować na faux-pas, niewłaściwe zachowania, niezręczne tematy/propozycje/zaproszenia.
10:45-11:00 Przerwa kawowa
11:00 – 12:45 Moduł II – Spotkania służbowe w sali konferencyjnej
- Rozsadzanie gości przy stole – miejsca honorowe i strategiczne.
- Gdzie i kiedy siadamy jako goście – zajmowanie miejsc przy stole.
- Przedstawianie uczestników spotkania.
- Wizytówka – kiedy i jak wręczać.
- Poczęstunek w biurze – co oferować, jak i kiedy podawać oraz jak korzystać, gdy jesteśmy gościem.
12:45-13:15 Przerwa lunchowa
13:15-14:30 Moduł III – Spotkania służbowe w restauracji
- Lunch służbowy – wybór restauracji, sztuka zamawiania, płacenia.
- Gość z klasą – jak zachować się.
- Tematy służbowe – kiedy poruszać?
- Jak jeść, by nie najeść się wstydu.
- Spotkania na stojąco – sztuka korzystania z bufetu.
- Nieformalne spotkania z alkoholem.
14:30-14:45 Przerwa kawowa
14:45-16:00 Moduł IV – Dress code podczas spotkań służbowych
- Rodzaje strojów do pracy (formal, semiformal, smart casual).
- Dobór stopnia formalności stroju do spotkania służbowego.
- Najczęstsze błędy w stroju służbowym.
- Skróty stosowane na zaproszeniach.
Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu profesjonalnych spotkań służbowych.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 895 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
