Szkolenie

Profesjonalne zarządzanie biurem - Asystentka Biura Zarządu

O szkoleniu

Biuro zarządu jest centrum komunikacyjnym firmy. Sposób prowadzenia codziennych działań administracyjno – biurowych ma istotny wpływ na pracę nie tylko przełożonych, ale także całego zespołu.

Celem szkolenia jest przedstawienie metod skutecznego planowania, zarządzania czasem oraz sprawnej organizacji biura.

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatowej, wzbogacone zostanie o liczne przykłady praktyczne i ćwiczenia grupowe z zakresu m.in.:

* ­korespondencji i archiwizacji dokumentacji firmowej
o w tym elektronicznego obiegu dokumentów
* ­organizowania posiedzeń organów spółek kapitałowych
* ­skutecznej perswazji i technik wywierania wpływu
* ­sposobów efektywnego zarządzania czasem
* ­etykiety niezbędnej w wypełnianiu obowiązków służbowych
o wraz z zasadami biurowego savoir-vivre-u
* wiedzy asystentki biura zarządu o finansach
Kto powinien wziąć udział?
Wszystkich zainteresowanych wyżej wymienioną tematyką

Program szkolenia

PROGRAM

PIERWSZY DZIEŃ

1. BIURO ORGANÓW SPÓŁKI W PRAKTYCE
2. KORESPONDENCJA FIRMOWA, W TYM ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW
3. JAK PRZYGOTOWYWAĆ I ZORGANIZOWAĆ POSIEDZENIE ORGANÓW SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH ?
CASE STUDY: jak może przebiegać posiedzenie?
4. ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
5. CO O FINANSACH ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU WIEDZIEĆ POWINNA ?


DRUGI DZIEŃ

1. BIURO JAKO CENTRUM KOMUNIKACYJNE FIRMY
2. TAK JAK SZEF CHCIAŁ CZYLI SKUTECZNA PERSWAZJA I WYWIERANIE WPŁYWU
3. ZARZĄDZANIE CZASEM CZYLI JAK WYKORZYSTUJĘ SWÓJ CZAS I JAK GO TRACĘ?
4. ETYKIETA W BIURZE ZARZĄDU
5. ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – CZYLI SZTUKA WYZNACZANIA GRANIC

Prelegenci

Cytat
SZKOLENIE POPROWADZĄ:

Małgorzata Sudoł - Radca Prawny, pracowała m.in. dla: Polkomtel S.A.; Commercial Union Polska; Alcatel Polska oraz Sony Music Polska. Specjalizuje się w prawie handlowym, autorskim, zamówieniach publicznych, ubezpieczeniach i prawie pracy. Prowadzi sprawy sądowe i arbitrażowe z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego i spraw pracowniczych.

Lidia Poradzisz - Trener i konsultant, specjalista z zakresu komunikacji i autoprezentacji, technik sprzedaży, rozwijania umiejętności trenerskich, zarządzania sprzedażą, merchandisingu, zarządzania zespołem sprzedaży, coaching’u w terenie, zarządzania projektami, zarządzania zmianą, modelowania /benchmarking/ oraz motywowania zespołów. Jej misja to ...aby inspirować ludzi do pozytywnych zmian sposobu myślenia i zachowań.

Jakub Makurat - Ekspert z dziedziny finansów i bankowości, praktyczne doświadczenie zdobył na rynku polskim w międzynarodowych instytucjach finansowych Raiffeisen, Fortis i Deutsche Bank. Ukończył studia z Finansów, Bankowości oraz Międzynarodowej Integracji Gospodarczej. Zajmował szereg stanowisk związanych z zarządzaniem relacjami z klientem, analizą, oceną i zarządzaniem ryzykiem kredytowym oraz ryzykiem finansowym.

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 stycznia 2012
Oxford Tower

00-613 Warszawa

Chałubińskiego

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
z
1580 PLN
Cena zawiera:
  • za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu
Weź udział

Organizator

Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
woj. mazowieckie
Kim jesteśmy "Szkolenia, które osiągają cel" - to nie tylko slogan reklamowy towarzyszący nazwie firmy, to przede wszystkim najkrótsza odpowiedź na pytanie "Co Global Business Center daje swoim klientom?" Nasza działalność skupia się na trzech ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

zgłoszenie na szkolenie

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa Chałubińskiego 8
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!