Szkolenie

Profesjonalne zarządzanie sekretariatem

O szkoleniu

Dzięki udziałowi w naszych warsztatach:
* lepiej poznasz klasyczne jak i nowe podejście do zawodu sekretarki lub asystentki
* pomożemy Ci poznać wszystkie tajniki pracy biurowej, dzięki której stanie się ona łatwiejsza i szybsza, a zarazem jej efektywność wzrośnie sprawiając, że twoi zwierzchnicy zaczną Cię postrzegać jako profesjonalnego pracownika
* jeśli pracujesz na stanowisku sekretarki, zarządzasz albo pomagasz w kierowaniu biurem, a praca ta sprawia Ci wiele przyjemności, nasz warsztat na pewno jest dla Ciebie
* jeśli w tej chwili dokonujesz wyboru swojej drogi zawodowej i pragniesz się rozwijać, czerpiąc przy tym z najlepszych wzorców, nasz warsztat na pewno jest dla Ciebie
* jeśli pragniesz, by postrzegano Ciebie jako najwyższej klasy profesjonalistę, bez względu na fakt czy pracujesz w małej rodzinnej firmie czy w międzynarodowej korporacji, to nasze warsztaty na pewno są dla Ciebie`
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału:
* sekretarki/sekretarzy
* asystentki/asystentów
zarówno osoby doświadczone, chcące podnieść swoje kwalifikacje, jak i dopiero przygotowujące się do nowej roli zawodowej, pragnące sprostać zadaniom współczesnego sekretariatu
* pracowników administracji
* wszystkie osoby chcące zdobyć nowe umiejętności, oraz profesjonalnie i kompetentnie wykonywać prace biurowo-kancelaryjne

Program szkolenia

Program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:

SEKRETARIAT "WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM" FIRMY
* miejsce sekretariatu w strukturze organizacyjnej firmy
* rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
* zakres odpowiedzialności i kompetencji osób zarządzających sekretariatem
* na czym polega profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu?

ORGANIZACJA NOWOCZESNEGO SEKRETARIATU/BIURA
* sekretarki i asystentki w UE i w Polsce
* efektywna współpraca z szefem i osobami strategicznymi w firmie
* podróż służbowa: krajowa i zagraniczna – zasady organizacji i rozliczeń

PLANOWANIE ORAZ ORGANIZACJA PRACY SEKRETARIATU
* zarządzanie czasem pracy sekretariatu
** organizacja czasu pracy sekretariatu
** sporządzanie ramowego planu dnia pracy swojego oraz przełożonych
** ustalanie hierarchii ważności zadań, czyli identyfikowanie priorytetów
** rozpoznanie i eliminacja „pożeraczy” czasu
* obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
** sekretariat, jako „centrum informacyjne” firmy
** źródła pozyskiwania informacji
** zasady udzielania informacji
** precyzyjne przekazywanie informacji
** udzielanie informacji zwrotnych
** dyskrecja w udzielaniu informacji
** informacje poufne

ASERTYWNOŚĆ W BIURZE – SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH
* istota i zasady zachowań asertywnych (test sprawdzający asertywność)
* asertywność w miejscu pracy
** przejawy postaw i ich wpływ na zachowania Klientów
** agresywnych, uległych, manipulatorskich
* postawa asertywna w zachowaniu i relacjach z innymi ludźmi
* asertywne wyrażanie poglądów
* umiejętność wyrażania opinii
** asertywna odmowa
** asertywne stawianie granic i ich obrona
** przyjmowanie ocen i reakcja na krytykę
* korzyści i zagrożenia wynikające z asertywnej postawy
* jak nie ulegać presji i naciskom? – „komunikat ja”, „zdarta płyta”

DOKUMENTACJA W SEKRETARIACIE
* zasady obiegu dokumentów w firmie
* korespondencja biurowa
** rodzaje korespondencji biurowej
** ewidencja i tworzenie dokumentów biurowych
** zasady redagowania pism
** treść oraz układ graficzny korespondencji biurowej
* archiwizacja dokumentacji firmowej
** metody przechowywania dokumentów
** zasady porządkowania dokumentów poufnych, finansowych, akt osobowych
** czas przechowywania poszczególnych dokumentów

ETYKIETA W SEKRETARIACIE
* budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
** autoprezentacja
** kultura osobista
** rola wyglądu zewnętrznego
* biurowy savoir-vivre na co dzień
** wykorzystywanie zasad savoir-vivre w pracy sekretariatu
* reguły przyjmowania interesantów oraz gości
** powitanie, przedstawienie, tytułowanie
** zasady pierwszeństwa
** chronienie czasu pracy szefa, czyli jak dyplomatycznie "odprawić" interesanta
* organizacja imprez firmowych

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU SEKRETARIATEM
* od czego zależy sukces komunikacji w firmie?
* na co zwracać uwagę by zachęcać innych do kontaktu?- jak budować pozytywną komunikację?
* bariery w komunikacji (telefonicznej, face to face)
* komunikacja werbalna
** jak podczas rozmowy budować atmosferę nastawioną na współpracę?
** techniki pozwalające minimalizować błędy w komunikowaniu się
** zasady wykorzystania pytań
** sztuka aktywnego słuchania
* biznesowe rozmowy telefoniczne
** nawiązanie dobrego kontaktu przez telefon
** przejrzystość i czytelność w rozmowie telefonicznej
** sposób mówienia w rozmowie telefonicznej – intonacja, szybkość mówienia, modulowanie głosu, dykcja
* komunikacja niewerbalna
** od czego zależy pozytywne pierwsze wrażenie?
** mowa ciała, mowa gestów

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W "TRUDNYCH SYTUACJACH"
* co to jest „trudna sytuacja” i kiedy przestaje być trudna?
* jak okiełznać stres? zasoby osobiste i środowiskowe
* zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie”
* umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
** zastrzeżeń ze strony Klienta
** obiekcji ze strony Klienta
** krytyki ze strony Klienta

Prelegenci

Cytat

Szczegółowy opis prowadzącego szkolenie znajduje się w ofercie przesyłanej drogą mailową.

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 - 17 maja 2019
EMPRIZ Group

00-867 Warszawa

Towarowa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 11 - 12 grudnia 2017
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-015 Warszawa

Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 września 2017
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-015 Warszawa

Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 12 - 13 czerwca 2017
Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 01 - 02 grudnia 2016
Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 29 - 30 września 2016
Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 29 - 30 sierpnia 2016
Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 29 - 30 września 2014
Sale Szkoleniowe EMPRIZ

50-075 Wrocław

Krupnicza 6/8

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 12 - 13 czerwca 2014
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

50-075 Wrocław

Krupnicza 6/8

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 29 - 30 kwietnia 2014
Centrum Szkoleniowe Chłodna29

00-867 Warszawa

Chłodna 29

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym
700 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia, zaświadczenie na druku MEN (posiadamy uprawnienia placówki oświatowej).
Cena 2
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym
790 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia, zaświadczenie na druku MEN (posiadamy uprawnienia placówki oświatowej).

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!