O szkoleniu
Szkolenie dla asystentów zarządu zapozna uczestników z elementami kształtowania postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnych. Oparte jest na unikalnym modelu kompetencyjnym wypracowanym przez ekspertów od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych. Zapraszamy na szkolenie: Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej.
Szkolenie skierowane jest do:
- Asystentów Biur Zarządu
- Asystentów Rad Nadzorczych
- Asystentów prezesów
- Asystentów Kierowników Biur Zarządu
- Specjalistów ds. administracji
- Specjalistów ds. obsługi władz spółki
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień pierwszy
Najważniejsze elementy skutecznej prezentacji biznesowej
Moduł 1 – Profesjonalny avatar, czyli „pierwsze wrażenie robisz tylko jeden raz”
- Efekt pierwszego wrażenia
- Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
- Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
- Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
- Mimika
- Gestykulacja
- Kontakt wzrokowy
- Ruch ciała
- Postawa ciała
- Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
Moduł 2 – Tworzenie profesjonalnej prezentacji biznesowej
- Rezultaty prezentacji (Co odbiorca ma wiedzieć? Co odbiorca ma czuć? Co Odbiorca ma robić?).
- 7 kroków przygotowania prezentacji (Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?).
- Rozpoczęcie prezentacji
- Co powinien zawierać wstęp?
- Sposoby rozpoczęcia prezentacji
- Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
- Rodzaje wstępów
- Świadoma prowokacja
- Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
- Pytania o doświadczenia uczestników
- Ujawnienie zaskakującego i interesującego faktu
- Pobudzenie uczestników do myślenia
- Faza środkowa
- Wybór energiserów prezentacyjnych
- Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
- Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
- Zakończenie
- Zasady dobrego podsumowania
- Jak nie należy kończyć prezentacji
- Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji
Moduł 3 Zarządzanie stresem i budowanie atmosfery współpracy podczas spotkań
- Techniki zmniejszania stresu doraźnego w nieprzewidzianych sytuacjach.
- Techniki zmniejszania stresu permanentnego.
- Budowanie atmosfery współpracy.
- 7 wspierających zachowań ocieplających relacje biznesowe.
Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji
- Deklaracja kompetencji
- Inscenizacja kompetencji
- Rekwizyty kompetencji
II Dzień – Warsztaty prowadzi Małgorzata Wozba
Moduł 1: Kompetencje Zarządu i Rady Nadzorczej
- Uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej (analiza zapisów Ksh).
- Prawo Zarządu do reprezentowania spółki a zgody korporacyjne (analiza przykładowych zapisów z umów spółek).
- Tryb powoływania Rady Nadzorczej – podobieństwa i różnice w spółce z o.o. i akcyjnej.
- Powołanie i odwołanie członków Zarządu i Rady Nadzorczej (wpis deklaratoryjny i konstytutywny, czyli od kiedy obowiązują zmiany).
Moduł 2: Kluczowe dokumenty korporacyjne (uchwały, protokoły, tekst jednolity spółki)
- Podstawowe dokumenty rejestrowe i korporacyjne spółek kapitałowych.
- Tryb nadawania numeru NIP i REGON po nowelizacji ustawy o KRS. Zasady wydawania potwierdzeń o nadanych numerach.
- Jak się bronić przed stereotypami? Ważność elektronicznych odpisów i wydruków pobranych z ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, art. 4 a ustawy o KRS.
- Tekst jednolity umowy spółki – w jakich sytuacjach będzie potrzebny, zasady tworzenia, tryb wprowadzenia zmian w umowie spółki.
- Ewidencjonowanie dokumentów i zasady tworzenia rejestrów.
Moduł 3: Krajowy Rejestr Sądowy w codziennej pracy asystenta
- Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie rejestru?
- Rodzaje rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
- Jakie dokumenty zawierają akta spółek wpisanych do rejestru?
- W jakim celu powstał rejestr przedsiębiorców? Podstawowe funkcje i wynikające z nich obowiązki spółek kapitałowych.
- Jakie dane należy aktualizować w Krajowym Rejestrze Sądowy? Omówienie przykładów na podstawie odpisu aktualnego z KRS.
- Jakie informacje zawiera odpis pełny z KRS i w jakich sytuacjach będzie potrzebny?
- Dlaczego należy aktualizować dane w rejestrze przedsiębiorców? Na czym polega zasada domniemania prawdziwości danych?
- Konsekwencje uchybień – odpowiedzialność Zarządu i wspólników za wyrządzoną szkodę, przykłady uchybień i ich skutki, grzywna a postępowanie przymuszające.
Czas trwania
Pierwszy dzień szkolenia to 9.10 (10:00-14:00)
Drugi dzień szkolenia to 16.10 (8:30-12:30)
Prelegenci
W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami wiodących spółek i menadżerami średniego oraz wyższego szczebla. Certyfikowany coach ICC i psycholog. Autor nowatorskich rozwiązań oraz innowacyjnych programów treningowych łączących metody pracy coachingowej, treningu interpersonalnego i ustawień systemowych. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa, skutecznej komunikacji oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. Znany z olbrzymiego zaangażowania w proces szkoleniowy. Przekazywane przez niego narzędzia cechują się najwyższą skutecznością, dostarczając klientom najlepszych rozwiązań w codziennych sytuacjach businessowych. Ekspert w dziedzinie wystąpień publicznych, zarządzania wizerunkiem, świadomego budowania relacji, technik komunikacji oraz prezentacji. Zapalony miłośnik sportów ekstremalnych. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Dürr Poland, Danone, czy Vantage Development.
Specjalista i praktyk z zakresu prowadzenia biura zarządu i obsługi korporacyjnej organów spółek. Zaczynała karierę od stanowiska asystentki, aktualnie rozwija własną firmę specjalizującą się w obsłudze administracyjnej i korporacyjnej spółek w modelu outsourcingowym. Posiada doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora biura zarządu oraz dyrektora finansowego. Podczas szkoleń zwraca uwagę na praktyczne aspekty pracy z dokumentami, konieczność dobrej organizacji i znajomość kluczowych zagadnień prawnych. Ulubione tematy to obsługa kancelaryjna, obieg i archiwizacja dokumentów, tworzenie procedur, analiza procesów biznesowych i projektowanie rozwiązań systemowych wspierających pracę sekretariatu i biura zarządu. Realizuje szkolenia zarówno w formule otwartej, jak i zamkniętej.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 300 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Gamma
- Ulica i nr: Farysa 64
- Kod pocztowy: 01-971
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108