Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa
O szkoleniu
- Managerów marketingu odpowiedzialnymch za strategię obecności marek / produktów w internecie.
- Specjalistów ds. marketingu realizujących operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
- Brand Managerów, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
- Product managerów, dla których kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.
Program szkolenia
1. INTERNET - MIEJSCE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI MAREK
2. GRUPA DOCELOWA - CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SIECI?
- Insighty konsumenckie
- Diagnoza marki / produktu w internecie
3. STRATEGIA MARKETINGOWA W INTERNECIE - USTAL WŁASNY PLAN DZIAŁANIA
- Formułowanie celów
- Dobór narzędzi do celów
- Co chciałbym zrobić vs co jestem w stanie zrobić - zasoby vs. możliwości
4. MARKETING, KTÓRY PROWADZI DO SPRZEDAŻY W SIECI
- Lejek sprzedażowy w internecie
- Content marketing
- Charakterystyka mediów społecznościowych
5. TESTY A/B
- Testowanie rozwiązań w sieci
6. CONTENT MARKETING, TWORZENIE TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ
- Zasady tworzenia treści (blogi, video)
- Sztuka tworzenia przyciągających tytułów
- Jak sprawić, aby materiał był atrakcyjny
- Tworzenie efektywnych postów do mediów społecznościowych
- Jakie posty angażują a jakie powoduję, że się nimi dzielimy
7. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI I MARKETING SZEPTANY
- Influencer - adwokat Twojej marki
- O czym pisać i jak tworzyć treści
- Jak zmierzyć efektywność współpracy
8. E-MAIL MARKETING
- Etapy konstruowania newsletterów
- Zasady tworzenia newsletterów
9. WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM
- Jak ocenić potencjał sklepu
- Narzędzia marketingowe i trade marketingowe do wykorzystania w sklepie
- Tworzenie wartościowych materiałów do sklepów on-line
10. CASE STUDY UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - SPRZEDAJEMY PRZEZ INTERNET
- Praca z markami i produktami uczestników szkolenia (w przypadku małych grup)
- Analiza przypadków i projektowanie własnej, efektywnej drogi zakupowej włączając elementy polityki cenowej, aspekty psychologiczne, itp.
Prelegenci


IZABELA BOHDAN - TALMONT
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.
Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.
Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.
Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).
Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.
W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.
Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.
Główne kompetencje trenerskie:
- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.
Weź udział
- uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
