Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalny-marketing-internetowy-konsument-i-marka-w-internecie-sprzedaz-internetowa-74652-id145

Informacje o szkoleniu

  • Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa


    ID szkolenia: 74652
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni, 16 godzin
  • Organizator szkolenia:

    B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
    Echa Leśne 27C
    03-257 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej. Prowadzenie profesjonalnego marketingu internetowego jest koniecznością dla wszystkich managerów i specjalistów, którzy odpowiadają za wizerunek, komunikację marketingową i sprzedaż marek i produktów w kanale online. W firmach funkcjonują różne modele związane z obecnością marki / produktu w internecie. Wiele marek korzysta z pomocy agencji, które nie zawsze mają wiedzę o grupie docelowej czy portfolio. Są też marki, które próbują zająć się tematem we własnym zakresie. A trzecia grupa to marki, które w obawie przed nieznanym rezygnują z rozwoju kanału, przed którym nie ma ucieczki. Niezależnie, do której grupy się zaliczasz, warto opanować umiejętności związane z profesjonalnym marketingiem internetowym. Pomogą one w poprawie efektywności własnych działań lub usprawnią zarządzanie współpracą z agencją interaktywną i weryfikację jej prac.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Managerów marketingu odpowiedzialnymch za strategię obecności marek / produktów w internecie.
  • Specjalistów ds. marketingu realizujących operacyjnie aktywności marketingowe sprzedażowe i w kanałach online.
  • Brand Managerów, którzy są odpowiedzialni za obecność i komunikacją marki (brandu) w internecie.
  • Product managerów, dla których kanał online jest ważnym elementem w zarządzaniu produktem.

Program szkolenia:

1. INTERNET - MIEJSCE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI MAREK

2. GRUPA DOCELOWA - CO TRZEBA O NIEJ WIEDZIEĆ, ABY EFEKTYWNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ W SIECI?

  • Insighty konsumenckie
  • Diagnoza marki / produktu w internecie

3. STRATEGIA MARKETINGOWA W INTERNECIE - USTAL WŁASNY PLAN DZIAŁANIA

  • Formułowanie celów
  • Dobór narzędzi do celów
  • Co chciałbym zrobić vs co jestem w stanie zrobić - zasoby vs. możliwości

4. MARKETING, KTÓRY PROWADZI DO SPRZEDAŻY W SIECI

  • Lejek sprzedażowy w internecie
  • Content marketing
  • Charakterystyka mediów społecznościowych

5. TESTY A/B

  • Testowanie rozwiązań w sieci

6. CONTENT MARKETING, TWORZENIE TREŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ

  • Zasady tworzenia treści (blogi, video)
  • Sztuka tworzenia przyciągających tytułów
  • Jak sprawić, aby materiał był atrakcyjny
  • Tworzenie efektywnych postów do mediów społecznościowych
  • Jakie posty angażują a jakie powoduję, że się nimi dzielimy

7. WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI I MARKETING SZEPTANY

  • Influencer - adwokat Twojej marki
  • O czym pisać i jak tworzyć treści
  • Jak zmierzyć efektywność współpracy

8. E-MAIL MARKETING

  • Etapy konstruowania newsletterów
  • Zasady tworzenia newsletterów

9. WSPÓŁPRACA ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

  • Jak ocenić potencjał sklepu
  • Narzędzia marketingowe i trade marketingowe do wykorzystania w sklepie
  • Tworzenie wartościowych materiałów do sklepów on-line

10. CASE STUDY UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - SPRZEDAJEMY PRZEZ INTERNET

  • Praca z markami i produktami uczestników szkolenia (w przypadku małych grup)
  • Analiza przypadków i projektowanie własnej, efektywnej drogi zakupowej włączając elementy polityki cenowej, aspekty psychologiczne, itp.

Informacje o prelegentach:

IZABELA BOHDAN - TALMONT

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1980 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10% dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
  • 20% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
  • 25% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
  • 100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
  • 100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Wydarzenie: Profesjonalny marketing internetowy. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa