Szkolenie: Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalny-office-manager---warsztaty-praktyczne-dla-asystentek-i-sekretarek-50673

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Termin szkolenia
10-11 października 2019r., Wrocław - Park Hotel Diament****
21-22 listopada 2019r., Warszawa - Airport Hotel Okęcie ****



Cele szkolenia
• poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
• poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych,
• uświadomienie zasad obsługi klienta wewnętrznego,
• organizacja spotkań z udziałem klientów, ważnych gości,
• organizacja pracy biura,
• zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju dla zdobycia autorytetu),
• stworzenie „Standardardów Profesjonalnej Asystentki”.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Dzień I

1. Profesjonalna autoprezentacja oraz zasady etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic.

2. Zainicjowanie krótkiej rozmowy z gościem - tematy „zakazane”.

3. Przedstawianie osób – różnice w zasadach etykiety biznesu i etykiety towarzyskiej.

4. Anonsowanie gościa/gości u przełożonych.

5. Zasady precedencji, zasada alternatu.

6. Zapamiętywanie imion i nazwisk.

7. Tytułowanie – tyt. kurtuazyjne, służbowe i naukowe w rozmowie i korespondencji.

8. Jak przygotować i podać kawę, herbatę i inne napoje w biurze.

9. Etykieta w komunikacji telefonicznej.

10. Zasady telefonowania: telefon stacjonarny, komórkowy, przełączanie, jednocześnie dzwoni telefon i wchodzi klient..., poczta głosowa, dźwięki przez telefon.

11. Praca nad intonacją w rozmowie telefonicznej i bezpośredniej.

12. Kto i jak kończy rozmowę, scenariusze rozmów telefonicznych.

13. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.

14. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.

15. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.

16. Trudny klient - sposoby reakcji.

17. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.

18. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.

19. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).

20. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Dzień II

1. Korespondencja służbowa, tworzenie oficjalnych pism.

2. Najczęściej popełniane błędy językowe.

3. Język niestosowny w komunikacji służbowej (kolokwializmy, zdrobnienia, stopery językowe).

4. Układ stałych elementów korespondencji.

5. Zwroty grzecznościowe na rozpoczęcie i zakończenie listu.

6. Komunikacja elektroniczna.

7. Tworzenie protokołów, przygotowywanie dokumentacji Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia Akc., tworzenie sprawozdań.

8. Podstawowe elementy ubioru służbowego dla kobiety i mężczyzny.

9. Kryteria doboru garderoby.

10. Dodatki niezbędne w stroju w biurze.

11. Niewłaściwe elementy stroju.

12. Ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać.

13. Inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach.

14. Ubiór odpowiedni do okazji - nazwy na zaproszeniach dot. stroju.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 - PLN + VAT

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek