Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalny-office-manager-poziom-zaawansowany-74436-id44

Informacje o szkoleniu

HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia: - dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty, - poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO, - nauczysz się  jak analizować i optymalizować procesy w biurze.

Szkolenie skierowane jest do:

osób zatrudnionych na stanowisku office managera lub planujących podjęcie pracy na takim stanowisku

Program szkolenia:

  1. Profesjonalny Office Manager: 
    • jaki mamy zakres obowiązków?
    • z kim i  w jakim zakresie współpracuję?
    • możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji,
    • wynagrodzenia OM.
  2. PERSONAL  BRANDING - budowanie marki własnej:
    • zasadność budowania marki przez Office Managerów,
    • elementy składające się na markę własną i jak je rozwijać?
  3. ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH w zarządzaniu biurem:
    • analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki.
    • optymalizacja procesu biznesowego - case study.
    • metoda 5s, narzędzia lean office.
    • strategie usprawnień. 
    • znaczenie projektów pilotażowych w administracji.
  4. REGULAMINY I PROCEDURY w firmie - sztuka tworzenia wewnętrznych regulacji:
    • regulacje organizujące pracę w firmie,
    • jak stworzyć wewnętrzny regulamin - konstrukcja, publikacja i aktualizacja regulaminu,
    • jakie obowiązki leżą na właścicielu dokumentu oraz jak wygląda wewnętrzna ścieżka akceptacji?
    • aktualizowanie i udostępnianie dokumentów wewnątrz organizacji -dostępne narzędzia. 
  5.  PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI w pracy OM (na przykładzie zmiany siedziby firmy):
    • wstępne założenia do projektu 
    • etapy i harmonogram projektu 
    • zespół projektowy - kto powinien wchodzić w jego skład?
    • czy korzystać z usług firm doradczych przy projekcie? 
    • budżet projektu - co wchodzi w jego skład?
  6. PLANOWANIE BUDŻETU  w pracy office managera.
    • jak zaplanować budżet biura?
    • niezbędne elementy budżetu,
    • najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
    • jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
  7. Sztuka RAPORTOWANIA:
    • jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
    • funkcja zarządcza raportów,
    • niezbędne elementy raportu,
    • PREZENTACJA DANYCH w raporcie.
  8. ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ:
    • zakres współpracy z administratorem nieruchomości
    • regulamin nieruchomości - jakie informacje zawiera? 
    • najem powierzchni - co wchodzi w skład kosztów?
    • NOWE TECHNOLOGIE w biurowcach - smart office,
    • NOWE TRENDY w biurze: agile office, coworking,
    • praca zdalna i elastyczny czas pracy.
  9. Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych:
    • rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia.
    • kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
    • zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi - najważniejsze zagadnienia,
    • agendy, logistyka, check lista,
    • wykorzystanie nowych technologii przy organizacji eventów,
    • ocena eventu - sprawdź opinie uczestników po evencie.
  10. Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
    • potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
    • doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
    • kontrola przedsiębiorstwa.
  11. Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
    • regulacje, zasady,
    • podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
    • udostępnianie dokumentów,
    • ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie,
    • NISZCZENIE dokumentów: zasady, odpowiedzialność.
  12. DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
    • jak czytać umowy? co jest kluczowe?
    • jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
    • podstawy "PROCUREMENT" w organizacji,
    • procesy ZAKUPOWE,
    • proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
    • TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA- czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
    • kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
    • terminy płatności,
    • zasady korzystania z wzorców umownych.
  13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
    • przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
    • zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
    • prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
    • zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
    • DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
    • kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
    • case study.
  14. NOWELIZACJE, NOWE REGULACJE w 2020 i 2021 mające wpływ na pracę OM.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Profesjonalny Office Manager - poziom zaawansowany