O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe, certyfikowane szkolenie, które prowadzone jest w trybie stacjonarnym i online. Na szkoleniu:
- dowiesz się jak zaplanować budżet biura i jak tworzyć raporty,
- poznasz zasady archiwizacji i interpretację przepisów dotyczących ochrony danych osobowych RODO,
- nauczysz się jak analizować i optymalizować procesy w biurze.
Szkolenie adresujemy do osób zatrudnionych na stanowisku office managera lub planujących podjęcie pracy na takim stanowisku.
Program szkolenia
- Profesjonalny Office Manager:
- jaki mamy zakres obowiązków?
- z kim i w jakim zakresie współpracuję?
- możliwe ŚĆIEŻKI KARIER, awansu w organizacji.
- PERSONAL BRANDING - budowanie marki własnej:
- zasadność budowania marki przez Office Managerów,
- elementy składające się na markę własną i jak je rozwijać?
- ANALIZA i OPTYMALIZACJA PROCESÓW BIZNESOWYCH w zarządzaniu biurem:
- analiza przepływu pracy na poziomie procesu, wariantu, uczestnika, scenariusza, ścieżki.
- optymalizacja procesu biznesowego - case study.
- strategie usprawnień.
- znaczenie projektów pilotażowych w administracji.
- REGULAMINY I PROCEDURY w firmie - sztuka tworzenia wewnętrznych regulacji:
- regulacje organizujące pracę w firmie,
- jak stworzyć wewnętrzny regulamin - konstrukcja, publikacja i aktualizacja regulaminu,
- jakie obowiązki leżą na właścicielu dokumentu oraz jak wygląda wewnętrzna ścieżka akceptacji?
- aktualizowanie i udostępnianie dokumentów wewnątrz organizacji -dostępne narzędzia.
- PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI w pracy OM (na przykładzie zmiany siedziby firmy):
- wstępne założenia do projektu
- etapy i harmonogram projektu
- zespół projektowy - kto powinien wchodzić w jego skład?
- czy korzystać z usług firm doradczych przy projekcie?
- budżet projektu - co wchodzi w jego skład?
- PLANOWANIE BUDŻETU w pracy office managera.
- jak zaplanować budżet biura?
- niezbędne elementy budżetu,
- najczęściej popełniane błędy i ich skutki dla funkcjonowania biura,
- jak KONTROLOWAĆ WYDATKI?
- Sztuka RAPORTOWANIA:
- jak powstaje RAPORT? Rola analizy i doboru danych,
- funkcja zarządcza raportów,
- niezbędne elementy raportu.
- ZARZĄDZANIE POWIERZCHNIĄ BIUROWĄ:
- zakres współpracy z administratorem nieruchomości
- regulamin nieruchomości - jakie informacje zawiera?
- najem powierzchni - co wchodzi w skład kosztów?
- NOWE TECHNOLOGIE w biurowcach - smart office,
- NOWE TRENDY w biurze: agile office, coworking,
- praca zdalna i elastyczny czas pracy.
- Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych:
- rola Office Managera przy organizacji i podczas wydarzenia.
- kiedy warto skorzystać z pomocy firmy eventowej i czego oczekiwać?
- zasady współpracy z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, firmami cateringowymi - najważniejsze zagadnienia,
- agendy, logistyka, check lista,
- wykorzystanie nowych technologii przy organizacji eventów,
- ocena eventu - sprawdź opinie uczestników po evencie.
- Kontakty z organami ADMINISTRACJI publicznej w pracy office managera:
- potępowanie administracyjne i decyzja administracyjna,
- doręczenia, odwołania, zmiana i uchylenie,
- kontrola przedsiębiorstwa.
- Uprawnienia i DOSTĘP DO INFORMACJI w firmie:
- regulacje, zasady,
- podpisywanie dokumentów, PEŁNOMOCNICTWA, UPOWAŻNIENIA,
- udostępnianie dokumentów,
- ELEKTRONICZNY obieg dokumentów w firmie,
- NISZCZENIE dokumentów: zasady, odpowiedzialność.
- DOKUMENTACJA KONTRAKTOWA w biurze:
- jak czytać umowy? co jest kluczowe?
- jak przygotowac ZAPYTANIE OFERTOWE?
- podstawy "PROCUREMENT" w organizacji,
- procesy ZAKUPOWE,
- proces zawierania umów, formy umów oraz formy zabezpieczenia umów,
- TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA - czym jest, kiedy możemy ujawnić informacje?
- kiedy stosujemy formularze, zamówienia a kiedy stosujemy umowy,
- terminy płatności,
- zasady korzystania z wzorców umownych.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO:
- przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
- zakres danych pracowników i kontrahentów objęty wymogami prawa,
- prawa i obowiązki nałożone ustawą o ochronie danych osobowych,
- zabezpieczanie i UDOSTĘPNIANIE danych,
- DOKUMENTACJA związana z przetwarzaniem danych,
- kontrola, czego się można spodziewać, jak się przygotować?
- case study.
- NOWELIZACJE, NOWE REGULACJE w 2021 mające wpływ na pracę OM.
Czas trwania
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
00-870 Warszawa
Wronia 45/129
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
