Szkolenie

Profesjonalny Office Manager – praktyczne metody zarządzania biurem

O szkoleniu

Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania biurem, a w szczególności poznanie najnowszych metod, narzędzi oraz dostępnych rozwiązań, optymalizujących pracę biura i jego koszty.

Metodyka szkolenia
Wykład oparty głównie na praktycznych aspektach: praca z dokumentami, analiza procedur, przypadków, przedstawianie propozycji możliwych rozwiązań, ćwiczenia, miniwykład, dyskusje.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnictwo w szkoleniu pozwala na zdobycie praktycznych umiejętności efektywnego zarządzania biurem, a także organizacji pracy biura zarówno w trybie stacjonarnym, jak też online (poprzez użycie stosownych narzędzi). W trakcie szkolenia rozwijamy również umiejętności Office Managera w zakresie wdrażania automatyzacji procesów zakupowych, elektronicznego obiegu dokumentów, optycznego rozpoznawania znaków oraz co równie istotne zarządzania projektami oraz pozytywne komunikowanie o przeprowadzonych zmianach to kluczowe. 

Kto powinien wziąć udział?

Office menedżerowie, kierownicy biur, kierownicy i specjaliści ds. administracji, kierowników działu sekretariatu, osoby odpowiedzialne za koordynację pracy biura.

Program szkolenia

  • rozpoczęcie logowania przez Uczestników: 9:30
  • szkolenie: 10:00 – 15:15
  • w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z wykładowcą

1. Profesjonalny Office Manager:

  • Standardowy zakres obowiązków – czy taki w ogóle jest?
  • Z jakimi działami i w jakim zakresie głównie współpracuje Kierownik Biura
  • Jakie najczęściej cele stawiane są Office Managerowi przez Kierownictwo firmy?
  • Możliwe drogi dalszego rozwoju i awansu w hierarchii organizacji

2. Efektywność w pracy Office Managera:

  • Inwentaryzacja, porządkowanie i katalogowanie dokumentów (również on-line)
  • Metoda SMART – dobrze postawione cele kluczem do sukcesu
  • Zarządzanie swoim czasem i zadaniami
  • Wykorzystanie metody 5S w pracy administracji i jej wartość dodana
  • Nowoczesna technologia – jakie narzędzia mogą wspierać pracę działu administracji

3. Dokumentacja kontraktowa w przedsiębiorstwie:

  • Kto powinien mieć dostęp do umów w firmie i w jakim zakresie?
  • Czym jest tajemnica przedsiębiorstwa
  • Wzorce umowne – kiedy i czy warto je stosować?
  • Jak czytać umowy?
  • Kiedy należy podpisać umowę, a kiedy wystarczy formularz bądź zamówienie?
  • Jakie najważniejsze informacje powinna zawierać umowa
  • Terminy płatności – 7, 14, a może 30 dniowy termin płatności?
  • Przechowywanie umów firmowych

4. Nowoczesne metody archiwizacji dokumentów:

  • Elektroniczny obieg dokumentów – faktury, umowy, pisma w wersji elektronicznej
  • Optyczne rozpoznawanie znaków? Czy system potrafi odczytać każdą fakturę?
  • E- teczki
  • Dostępne oprogramowanie – studium przypadku
  • Podpisy elektroniczne

5. Procedury i regulaminy w dziale administracji?

  • Rodzaje procedur i regulaminów
  • Jak przygotować procedurę, aby wszyscy jej przestrzegali?
  • W jaki sposób komunikować zmiany
  • Dobre praktyki przy pisaniu procedur

6. Dostawcy zewnętrzni w administracji biurowej:

  • Rodzaje dostawców,
  • Optymalizacja kosztów – jak to zrobić skutecznie?
  • Centralizacja zakupów – kiedy i czy warto zastosować?
  • Umowy z dostawcami,
  • Budowanie pozytywnych relacji z dostawcami i podwykonawcami – dlaczego jest to tak ważne?
  • Planowanie budżetu administracyjnego

7. Zdalne kierowanie biurem – czyli praca zdalna dla Office Managera:

  • Praca zdalna – Jak się przygotować?
  • Efektywne spotkania on-line
  • Efektywna komunikacja zdalna
  • Przydatne narzędzia

8. Podstawy zarządzania projektami na przykładzie projektu przygotowania organizacji do pracy zdalnej:

  • Co to jest projekt?
  • Podział struktury pracy (WBS)?
  • Ustalenie harmonogramu projektu
  • Definiowanie ryzyk – burza mózgów
  • Strategie minimalizowania zagrożeń
  • Lessons learned

9. Organizacja wydarzeń firmowych, spotkań biznesowych i szkoleń:

  • różne rodzaje wydarzeń – jak się przygotować do organizacji spotkań firmowych i biznesowych?
  • współpraca z firmami eventowymi – czy warto korzystać z ich usług?
  • jak przygotować brief eventowy?
  • współpraca z hotelami, negocjacje warunków – najważniejsze kwestie we współpracy z hotelami w zakresie noclegów, usług konferencyjnych i gastronomicznych,
  • logistyka przy organizacji spotkań firmowych,
  • zaproszenia,
  • czy wystarczy stworzyć jedną agendę na jedno spotkanie?
  • rola Office Managera przy organizacji i przy samym wydarzeniu.

Czas trwania

9:30–15:15

Prelegenci

Cytat

.Trener Akademii Biznesu MDDP

Gdzie i kiedy

Online 15 - 16 marca 2021

Gdzie i kiedy

Online 22 - 23 lutego 2021

Gdzie i kiedy

Online 11 - 12 lutego 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 marca 2016
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Prosimy o wypełnienie formularza rejestracji dostępnego na tej stronie.
  • Po jego otrzymaniu prześlemy pisemne potwierdzenie rejestracji z danymi do dokonania płatności. Prosimy o podawanie kodu szkolenia w tytule przelewu. Znajdą go Panstwo na potwierdzeniu.
  • VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych. Prosimy o zawarcie stosownych uwag podczas wypełniania formularza rejestracji.

Komputer z dostępem do sieci Internet, wyposażony w kamerę i mikrofon.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!