Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesowe

O szkoleniu

Szkolenie dla Office Managerów obejmuje zagadnienia: rola Office Managera, wizerunek profesjonalisty, etykieta biznesowa, wielozadaniowość i optymalizacja pracy, efektywna organizacja i zarządzanie czasem, komunikacja pisemna i telefoniczna, spotkania w firmie i podróże biznesowe.

Office Manager łączy wiele funkcji – z jednej strony wspiera prezesa i zarząd w realizacji zadań, z drugiej jest również „centrum komunikacyjnym” między osobami z zewnątrz firmy a pracownikami. Przez niego przepływają kluczowe informacje i wiele decyzji, a jednocześnie jest wizytówką organizacji. 

Office Manager to osoba wielozadaniowa, która łączy umiejętności organizacyjne, doskonałą komunikację i autoprezentację. W trakcie szkolenia, przygotowującego do profesjonalnego pełnienia roli Office Managera, uczestnicy uczą się w praktyczny sposób realizować najważniejsze zadania oraz budują poczucie skuteczności osobistej.

Cele szkolenia:

Przygotowanie do profesjonalnego pełnienia roli Office Managera zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • przygotowanie do zadań wynikających z pełnienia funkcji Office Managera,
  • poczucie pewności w roli Office Managera,
  • nabycie umiejętności zarządzania czasem i efektywnej organizacji pracy,
  • zbudowanie profesjonalnego wizerunku z elementami savoir-vivre.

Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • kompleksowej obsługi biura i organizacji pracy,
  • organizacji spotkań, szkoleń i konferencji,
  • standardów komunikacji telefonicznej i korespondencji z różnymi odbiorcami,
  • budowania relacji biznesowych i prawidłowej współpracy z przełożonym pracownikami oraz klientami,
  • etykiety biznesu i budowania profesjonalnego wizerunku.
Kto powinien wziąć udział?

Osoby, które planują rozpocząć pracę na stanowisku Office Managera lub pragnące poznać techniki i narzędzia ułatwiające pracę i podnoszące poziom profesjonalizmu na pełnionym stanowisku.

Program szkolenia

Rola Office Managera – kształtowanie osobistego wizerunku

  • Office Manager w sercu organizacji i w centrum dowodzenia
  • Jakie umiejętności warto rozwijać, aby czuć się świetnie na swoim stanowisku
  • IMPACT w pracy Office Managera - złote zasady profesjonalnego wykonywania zawodu
  • Wizerunek Office Managera – dobór kolorów i materiałów w ubiorze, stylizacje, mowa ciała wyrażająca pewność siebie

Etykieta biznesu i dbanie o wizerunek firmy

  • Biznesowy savoir-vivre w pigułce – kluczowe wytyczne w kontaktach z prezesem, kierownictwem, współpracownikami, kontrahentami i klientami
  • Sztuka dyplomacji w trudnych sytuacjach – przykłady i taktyki
  • Aranżacja sali konferencyjnej, gabinetu – jak przygotować spotkania biznesowe, szkolenia, wydarzenia firmowe
  • Poufność i ochrona tajemnic firmy – co, kiedy i komu można powiedzieć lub przekazać

Efektywna organizacja i zarządzanie czasem

  • Wielozadaniowość w pracy Office Managera – codzienne wyzwania
  • System planowania 60/40 i zasada Pareto – maksymalne wyniki w optymalnym czasie
  • Sposoby wytyczania priorytetów w natłoku zadań – siatka pilności i ważności
  • Optymalizacja pracy w wykorzystaniem lean management
  • Zarządzanie terminami i kalendarzem (rodzaje terminów, koordynowanie i pilnowanie terminów, lista pomocnicza)

Komunikacja pisemna i telefoniczna

  • Budowanie wizerunku przez telefon - właściwe powitanie, przebieg i zwroty domykające rozmowę
  • Weryfikacja połączeń i ważności sprawy - skuteczne reagowanie przez telefon, także w trudnych rozmowach
  • Standard komunikacji przez e-mail – konstrukcja, forma wizualna i treść
  • Oficjalna korespondencja biurowa – standardy i przykłady

Rozwiązywanie trudnych sytuacji

  • Budowanie dobrej relacji biznesowej we współpracy z przełożonym
  • Właściwe reagowanie na nieuzasadnione prośby i roszczenia ze strony pracowników
  • Asertywne odpowiadanie na zapytania i oczekiwania ze strony klientów oraz oferentów
  • Elementy radzenia sobie z presją czasu i stresem w pracy

Odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusje, podsumowanie szkolenia

Czas trwania

godz. 10.00-16.00

Prelegenci

Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.

Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.

Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis),  kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.

Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:

  • radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
  • rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
  • motywowania i wzmacniania zaangażowania,
  • standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
  • przywództwa i budowania autorytetu lidera,
  • identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.

Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.

Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.

Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Platforma Zoom
Warszawa

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!