O szkoleniu
Szkolenie dla Office Managerów obejmuje zagadnienia: rola Office Managera, wizerunek profesjonalisty, etykieta biznesowa, wielozadaniowość i optymalizacja pracy, efektywna organizacja i zarządzanie czasem, komunikacja pisemna i telefoniczna, spotkania w firmie i podróże biznesowe.
Office Manager łączy wiele funkcji – z jednej strony wspiera prezesa i zarząd w realizacji zadań, z drugiej jest również „centrum komunikacyjnym” między osobami z zewnątrz firmy a pracownikami. Przez niego przepływają kluczowe informacje i wiele decyzji, a jednocześnie jest wizytówką organizacji.
Office Manager to osoba wielozadaniowa, która łączy umiejętności organizacyjne, doskonałą komunikację i autoprezentację. W trakcie szkolenia, przygotowującego do profesjonalnego pełnienia roli Office Managera, uczestnicy uczą się w praktyczny sposób realizować najważniejsze zadania oraz budują poczucie skuteczności osobistej.
Cele szkolenia:
Przygotowanie do profesjonalnego pełnienia roli Office Managera zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi.
Korzyści ze szkolenia:
- przygotowanie do zadań wynikających z pełnienia funkcji Office Managera,
- poczucie pewności w roli Office Managera,
- nabycie umiejętności zarządzania czasem i efektywnej organizacji pracy,
- zbudowanie profesjonalnego wizerunku z elementami savoir-vivre.
Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie:
- kompleksowej obsługi biura i organizacji pracy,
- organizacji spotkań, szkoleń i konferencji,
- standardów komunikacji telefonicznej i korespondencji z różnymi odbiorcami,
- budowania relacji biznesowych i prawidłowej współpracy z przełożonym pracownikami oraz klientami,
- etykiety biznesu i budowania profesjonalnego wizerunku.
Osoby, które planują rozpocząć pracę na stanowisku Office Managera lub pragnące poznać techniki i narzędzia ułatwiające pracę i podnoszące poziom profesjonalizmu na pełnionym stanowisku.
Program szkolenia
Rola Office Managera – kształtowanie osobistego wizerunku
- Office Manager w sercu organizacji i w centrum dowodzenia
- Jakie umiejętności warto rozwijać, aby czuć się świetnie na swoim stanowisku
- IMPACT w pracy Office Managera - złote zasady profesjonalnego wykonywania zawodu
- Wizerunek Office Managera – dobór kolorów i materiałów w ubiorze, stylizacje, mowa ciała wyrażająca pewność siebie
Etykieta biznesu i dbanie o wizerunek firmy
- Biznesowy savoir-vivre w pigułce – kluczowe wytyczne w kontaktach z prezesem, kierownictwem, współpracownikami, kontrahentami i klientami
- Sztuka dyplomacji w trudnych sytuacjach – przykłady i taktyki
- Aranżacja sali konferencyjnej, gabinetu – jak przygotować spotkania biznesowe, szkolenia, wydarzenia firmowe
- Poufność i ochrona tajemnic firmy – co, kiedy i komu można powiedzieć lub przekazać
Efektywna organizacja i zarządzanie czasem
- Wielozadaniowość w pracy Office Managera – codzienne wyzwania
- System planowania 60/40 i zasada Pareto – maksymalne wyniki w optymalnym czasie
- Sposoby wytyczania priorytetów w natłoku zadań – siatka pilności i ważności
- Optymalizacja pracy w wykorzystaniem lean management
- Zarządzanie terminami i kalendarzem (rodzaje terminów, koordynowanie i pilnowanie terminów, lista pomocnicza)
Komunikacja pisemna i telefoniczna
- Budowanie wizerunku przez telefon - właściwe powitanie, przebieg i zwroty domykające rozmowę
- Weryfikacja połączeń i ważności sprawy - skuteczne reagowanie przez telefon, także w trudnych rozmowach
- Standard komunikacji przez e-mail – konstrukcja, forma wizualna i treść
- Oficjalna korespondencja biurowa – standardy i przykłady
Rozwiązywanie trudnych sytuacji
- Budowanie dobrej relacji biznesowej we współpracy z przełożonym
- Właściwe reagowanie na nieuzasadnione prośby i roszczenia ze strony pracowników
- Asertywne odpowiadanie na zapytania i oczekiwania ze strony klientów oraz oferentów
- Elementy radzenia sobie z presją czasu i stresem w pracy
Odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusje, podsumowanie szkolenia
Czas trwania
godz. 10.00-16.00
Prelegenci
Psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie, trener trenerów, coach, specjalista HR, trener umiejętności osobistych i menedżerskich.
Gromadziła doświadczenia pracując w międzynarodowej korporacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze bankowym oraz usług konsultingowych jako członek zarządu firmy doradczej i specjalista w zakresie nowoczesnych rozwiązań podnoszących efektywność, komfort pracy i zaangażowanie pracowników.
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba, oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych przeprowadza diagnozę potrzeb szkoleniowych z wykorzystaniem metodologii IPA (Importance-Performance Analysis), kompleksową ewaluację w oparciu o Nowy Model Kirkpatricka (także z rozszerzeniem Phillipsa z badaniem zwrotu z inwestycji) oraz stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w obszarze budowania skuteczności osobistej, m.in.:
- radzenia sobie ze stresem i budowania odporności psychicznej,
- rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami interpersonalnymi,
- motywowania i wzmacniania zaangażowania,
- standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- zarządzania zespołami, także rozproszonymi,
- przywództwa i budowania autorytetu lidera,
- identyfikowania i rozwoju talentów własnych oraz podwładnych.
Prowadzi wykłady oraz wystąpienia w ramach ogólnopolskich konferencji z zakresu nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu zasobami ludzkimi, motywowania, sprzedaży i przywództwa. Współpracuje z jedną z ogólnopolskich telewizji w charakterze eksperta z zakresu psychologii i zjawisk społecznych. Publikuje m.in. dla Personel i Zarządzanie, Gazety Wyborczej, HR News, HRna5.pl, Beck Info Biznes.
Bada potrzeby szkoleniowe i efektywność projektów szkoleniowych w oparciu o najlepsze praktyki metodologiczne.
Zajęcia przeprowadza w sposób dynamiczny, atrakcyjny i efektywny, łącząc w zróżnicowanych formach pracy potrzeby indywidualne i grupowe.
Zawsze czerpie z szerokiego doświadczenia biznesowego, kładąc największy nacisk na praktykę i rozwiązania dopasowane do realiów organizacji.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 5 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607