Szkolenie: Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/profesjonalny-sprzedawca-przedstawiciel-handlowy-zglos-2-osoby-trzecia-osoba-gratis-71365

Informacje o szkoleniu

  • Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)


    ID szkolenia: 71365
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    Olsztyn
    centrum
    10-123 Olsztyn
    woj. warmińsko-mazurskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 18.09.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Szkolenie trwa 1 dzień: 8 godzin dydaktycznych
    I dzień: 10.00-16.00
  • Organizator szkolenia:

    Mati Consulting Szkolenia
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest przygotowanie osób do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod - technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie jak i przedstawiciela w dziale obsługi Klienta – zaczynając od charakterystyki tej pracy po planowanie pracy, pozyskiwanie klienta aż do obsługi posprzedażowej. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące znajomości produktów i usług, zagadnienia dotyczące „lejka sprzedaży” czy też sprawnej komunikacji i sprzedaży. Uczestnicy nauczą się jak przygotować prezentację, aby zainteresowała kontrahenta oraz jak zaprezentować ją przed kontrahentem. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to kolejny element szkolenia, który zostanie poruszony. Podczas szkolenia omówione zostaną również zagadnienia dotyczące dlaczego klienci odchodzą i czego nie robić aby nie tracić kontrahentów.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone dla osób, które pragną pracować na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się sprzedażą, obsługą klienta, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat jak być profesjonalnym handlowcem – przedstawicielem handlowym.

Program szkolenia:

1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy – przedstawiciela handlowego
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie - cechy - pochwały - korzyści
3. Sposoby pozyskiwania klientów - lejek sprzedaży
4. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem przez telefon i maila
5. Sposoby prezentacji - prezentacja pozycjonująca
6. Planowanie pracy sprzedawcy - zarządzanie czasem – plan sprzedaży
7. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
8. Psychologia sprzedaży – znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży

Informacje o prelegentach:

Pani IWONA - od 14 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu.
Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej.
Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty.
W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna

Wydarzenia towarzyszące:

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 840 - brutto / osoba

Cena zawiera:

szkolenie, przerwy kawowe, zaświadczenie imienne

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenie e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Płatność: przelew

Szkolenie, kurs: Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)