Szkolenia dla handlowców i przedstawicieli handlowych oraz kursy handlowe!

  • Poznaj ofertę szkoleń handlowych online i stacjonarnych w całej Polsce
  • Sprawdź program szkoleń dla handlowców oraz ich cennik
Rozwiń W naszej bazie szkoleń handlowych znajdziesz zarówno ogólne szkolenia handlowe, kursy handlowca oraz szkolenia dla handlowców, jak też specjalistyczne kursy online na przedstawiciela handlowego oraz kursy na Key Account Managera. Wszystkie kursy handlowe zebrane w bazie posiadają informacje o miejscu i terminie realizacji, pełen program zajęć oraz ceny uczestnictwa. Rejestracja na wybrane szkolenie dla handlowców lub kurs handlowy możliwa jest z użyciem naszego bezpłatnego formularza rejestracji online. Zwiń

szkolenia handlowe

Szkolenia handlowe: 66

  • już od 990 zł
990 zł
  • już od 1 500 zł
1 500 zł
  • już od 1 930 zł
1 930 zł
  • już od 790 zł
790 zł
  • już od 1 833 zł
1 833 zł
  • już od 1 590 zł
1 590 zł
  • już od 940 zł
940 zł
  • już od 1 490 zł
1 490 zł
  • już od 1 595 zł
1 595 zł
  • już od 1 518 zł
1 518 zł
  • już od 799 zł
799 zł
  • już od 9 640 zł
9 640 zł
Artykuł

Szkolenia handlowe: program, dla kogo, czy warto?

Każda firma działająca na rynku, właściwie w dowolnej branży czy kategorii, potrzebuje sprzedawać swoje produkty. Nic więc dziwnego, że szkolenia handlowe, kursy handlowca i szkolenia dla handlowców i przedstawicieli handlowych są jedną z najmocniej rozwiniętych gałęzi rynku szkoleniowego. Jakie szkolenia handlowe oraz warsztaty i kursy dla handlowców warto rozważyć? Które z nich cieszą się największą popularnością?

Spis treści:

  1. Popularne kursy handlowe i szkolenia handlowe
  2. Dlaczego warto inwestować w szkolenia handlowe?
  3. Jak wybrać dobry kurs dla handlowca lub szkolenie handlowe?
  4. Szkolenie dla handlowców, szkolenia handlowe - co w programie?
  5. Kurs handlowca, kurs przedstawiciel handlowy

Skuteczny dział handlowy to podstawa działalności każdej firmy. Jednocześnie jest to dziedzina, w której jak mało gdzie, trwa nieprzerwany wyścig konkurencyjny o pozyskanie klientów, kontraktów i najlepszych pracowników, którzy potrafią zadbać o klienta i pozyskać kontrakt. Nic dziwnego, że pracodawcy prześcigają się z oferowaniem coraz lepszych warunków pracy dla handlowców, a także w oferowaniu możliwości rozwoju, który pozwala zadbać o pracownika i jednocześnie poprawiać wyniki sprzedażowe firmy. Z myślą o firmach chcących inwestować w rozwój sił handlowych powstały rozmaite szkolenia handlowe, kursy dla handlowców oraz kursy przedstawiciel handlowy. W ofercie znajdziemy zarówno proste programy szkoleniowe wprowadzające do zagadnienia handlu i pozyskania klienta, jak też łączące psychologię oraz nowoczesny warsztat narzędziowy, którego zadaniem jest stałe poprawianie wyników handlowych.

Popularne kursy handlowe i szkolenia handlowe

Niezmienną popularnością od lat cieszą się tematy takie jak:

  • techniki sprzedaży i trening umiejętności handlowych, techniki handlowe,
  • negocjacje handlowe i negocjacje zakupowe, techniki negocjacyjne, negocjacje w biznesie,
  • kurs handlowy: wprowadzenie do handlu, organizacja pracy handlowca,
  • badanie potrzeb klienta, odpowiadanie na potrzeby klienta,
  • radzenie sobie ze stresem w kontaktach handlowych,
  • motywowanie handlowców oraz przeciwdziałanie wypaleniu i rutynie,
  • telemarketing, telesprzedaż, prospecting, sprzedaż zdalna i umawianie rozmów handlowych, w tym cold calling,
  • negocjowanie i zawieranie umów handlowych,
  • wywieranie wpływu, radzenie sobie z psychomanipulacją, techniki prezentacji oferty,
  • szkolenia dla przedstawicieli handlowych ze sprzedaży narracyjnej,
  • szkolenie przedawciciel handlowy oraz Key Account Manager (KAM),
  • kurs handlowca (kod zawodu: 522305) oraz szkolenia dla handlowców online,
  • kurs zawodowy technik handlowiec (kod zawodu: 522305),
  • kurs zawodowy przedstawiciel handlowy (kod zawodu: 332203),
  • finalizacja sprzedaży, domykanie transakcji,
  • handel dla działów niehandlowych,
  • zarządzanie handlowcami.
Dlaczego warto inwestować w szkolenia handlowe?

Doświadczeni menedżerowie odpowiedzialni za funkcjonowanie działów handlowych wiedzą, że stałe inwestowanie w umiejętności i motywację zespołu handlowego jest być albo nie być w dziedzinie sprzedaży.

  1. Klienci uodparniają się na techniki sprzedaży. Biorąc to pod uwagę powinniśmy zdawać sobie sprawę, że należy nieustannie doskonalić warsztat handlowca, aby mógł on skutecznie realizować zadania i nie spotykał się przesadnie często z odmową poznania oferty handlowej.

  2. Umiejętności handlowe można wytrenować. Nie każdy rodzi się handlowcem i komfortowo czuje się w sytuacjach negocjacyjnych. Każdy jednak może rozwinąć umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i odpowiadania na nie poprzez przedstawienie zalet oferty handlowej, produktów i usług, które oferuje. Bez względu więc na to, czy dana osoba jest zawodowym przedstawicielem handlowym czy pracownikiem innego działu, której przyszło się mieć kontakt z klientem, może ona osiągać lepsze wyniki dzięki znajomości podstawowych technik sprzedaży.

  3. Handlowcy wymagają ciągłej motywacji i przeciwdziałaniu wypaleniu. Praca handlowca wiąże się z istotną dawką rutyny i powtarzalnych działań, jak też z częstymi odmowami klientów oraz wysokim tempem pracy oraz odpowiedzialnością. Czynniki te sprzyjają wypaleniu i demotywacji, a szkolenia mogą być doskonałą formą odświeżenia warsztatu, zyskania nowego spojrzenia na wykonywane zadania oraz podniesienia poziomu energii niezbędnej do odnoszenia sukcesów w sprzedaży.

  4. Klienci i ich potrzeby ciągle się zmieniają. Umiejętność rozmawiania z klientem, budowania trwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i obustronnych korzyściach, a także umiejętność badania potrzeb klienta są kluczowe w szybko zmieniającym się świecie. Do skutecznej współpracy z klientem potrzebna jest znajomość najnowszych trendów, technik sprzedaży i obsługi klienta, a także sposobów nawiązywania kontaktów i relacji handlowych.
Jak wybrać dobry kurs dla handlowca lub szkolenie handlowe?

Odpowiedni wybór szkolenia handlowego ma znaczący wpływ na to, czy przyczyni się ono do poprawy wyników firmy i osiągnięcia zakładanych efektów. Jest kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę poszukując szkolenia dla handlowców, kursu na przedstawiciela handlowego czy opiekuna kluczowych klientów (KAM).

Rzeczą od której warto zacząć to chociaż krótka analiza potrzeb szkoleniowych. To ona będzie decydowała czy potrzebujemy zainwestować w rozwój umiejętności handlowych, takich jak techniki negocjacji, techniki badania potrzeb klienta i odpowiadania na nie ofertą handlową, a być może umiejętności zamykania sprzedaży i podpisywania umów handlowych, czy też może naszym głównym problemem i oczekiwaniem jest zmotywowanie handlowców, odświeżenie ich warsztatu oraz zbudzenie energii i zapału do działania. W zależności od tego jakie problemy chcemy rozwiązać i jakie cele osiągnąć wybrać powinniśmy zupełnie odmienne szkolenia handlowo-sprzedażowe.

Kolejną kwestią, która powinna zwrócić naszą uwagę to program szkolenia czy kursu oraz doświadczenie organizatora oraz osób prowadzących zajęcia. Warto, aby trener miał doświadczenie praktyczne, aby rozumieć specyfikę i praktykę pracy w dziale handlowym, ale również przygotowanie trenerskie czy coachingowe, tak aby potrafił przekazywać wiedzę i skutecznie wpływać na postawy uczestników szkolenia. W tym celu warto porównywać szkolenia i kursy oferowane przez różnych organizatorów. Możliwe jest to między innymi dzięki bazom szkoleń handlowych prowadzonych w portalach takich jak Eventis.pl.

Na efektywność inwestowania w szkolenia handlowe i szkolenia dla przedstawicieli handlowych składa się nie tylko analiza potrzeb szkoleniowych, a następnie program szkolenia oraz doświadczenie prowadzących, ale również ich cena. Porównywanie ofert szkoleń od różnych organizatorów pomaga zapewnić, że nasz budżet szkoleniowy będzie efektywnie lokowany. Korzystanie ze szkoleń różnych organizatorów pozwala z czasem zyskać również wiedzę co do jakości oferowanych przez nich kursów i szkoleń.

Ostatnią rzeczą, którą powinniśmy przeanalizować to forma szkolenia. Aktualnie do wyboru mamy zarówno szkolenia otwarte – ich tematyka jest bardzo bogata, a wiele z nich cechuje się też bardzo wysoką jakością zweryfikowaną przez setki uczestników – możemy jednak też pomyśleć o szkoleniach zamkniętych, przygotowanych na potrzeby przedsiębiorstwa. Forma szkolenia to nie tylko zajęcia otwarte bądź zamknięte, ale także formuła szkolenia: online lub stacjonarna, wykład z ćwiczeniami albo gra szkoleniowa lub symulacja. Korzystając z rozmaitych form rozwoju umiejętności handlowo-sprzedażowych mieć niemal pewność, że pieniądze wydane na rozwój okażą się trafną inwestycją. Handlowcom polecane są przede wszystkim kursy i szkolenia korzystające z metod warsztatowych: ćwiczenia, gry symulacyjne, case studies - tego typu warsztaty sprawdzają się najlepiej i przynoszą najwyższe rezultaty.

Szkolenie dla handlowców, szkolenia handlowe - co w programie?

W programie zajęć szkolenia dla handlowca, kursu przedstawiciel handlowy czy też kursu handlowca omawiane są między innymi:

  • techniki sprzedaży i negocjacji,
  • domykanie rozmów handlowych i sprzedażowych,
  • warsztat handlowca: jak zorganizować efektywny dzień pracy?
  • motywowanie handlowca i przeciwdziałanie wypaleniu i rutynie,
  • key account management - opieka nad kluczowymi klientami.
Kurs handlowca, kurs przedstawiciel handlowy

Wiele osób dopiero rozpoczynających karierę zawodową zastanawia się nad zrobieniem szkolenia dla przedstawicieli handlowych lub kursu handlowca, aby zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie w zawodzie. Kurs na przedstawiciela handlowego skierowany jest do osób początkujących i ma za zadanie wyposażyć uczestników w najważniejsze umiejętności handlowe, m.in.: znajomość zasad prowadzenia sprzedaży oraz technik wywierania wpływu, znajomość typologii klientów i sposobów rozróżniania typów klientów oraz postępowania z nimi, umiejetność zastosowania technik negocjacyjnych oraz prowadzenia rozmów handlowych, a także organizacji codziennej pracy przedstawiciela handlowego. Kurs przedstawiciela handlowego powinien uprawniać do uzyskania certyfikatu po pomyślnym zaliczeniu egzaminu końcowego. Część kursów na przedstawiciela handlowego pozwala uzyskać certyfikat na wzorze Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z kodem zawodu przedstawiciel handlowy (nr 332203).

Szkolenia handlowe: program, dla kogo, czy warto?
Handel

Artykuły, newsy, poradniki...

Incoterms 2020 - poznaj reguły Incoterms 2020
20 grudnia 2021
Incoterms 2020 - poznaj reguły Incoterms 2020

Sprawdź czym są Międzynarodowe Warunki Handlowe Incoterms® 2020 oraz jakie zmiany zaszły w regułach Incoterms® 2020 względem wersji 2010. Pobierz PDF z regułami Incoterms® 2020.

Czytaj więcej
Negocjacje w biznesie: definicja, etapy i techniki negocjacji
6 sierpnia 2021
Negocjacje w biznesie: definicja, etapy i techniki negocjacji

Negocjacje to nieodłączna część prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorczości i życia zawodowego. Dowiedz się więcej na temat negocjacji w biznesie, poznaj definicję negocjacji, etapy i techniki negocjacji!

Czytaj więcej
Dyrektywa Maszynowa: jak uzyskać znak CE?
19 marca 2024
Dyrektywa Maszynowa: jak uzyskać znak CE?

Znak CE to oznaczenie umieszczane na produktach, które spełniają wymagania określone w przepisach UE dotyczących bezpieczeństwa, zdrowia i ochrony środowiska. Dotyczy on również maszyn zgodnie z Dyrektywą Maszynową.

Czytaj więcej
Tableau kurs - kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych
19 marca 2024
Tableau kurs - kompletny poradnik dla początkujących i zaawansowanych

Tableau to lider w dziedzinie wizualizacji danych, który oferuje potężne i intuicyjne rozwiązania, które umożliwiają organizacjom wszystkich rozmiarów przekształcać surowe dane w łatwe do zrozumienia, interaktywne i atrakcyjne wizualizacje.

Czytaj więcej
Kursy handlowe, szkolenia dla handlowców, kurs przedstawiciel handlowy

Zostaw e-mail, aby otrzymywać alerty o nowych kursach dla handlowców oraz szkoleniach handlowych!