Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service in the organization.

O szkoleniu

We cordially invite you to participate in the open training:"Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service in the organization. Learn how to build a relationship with your client!" The training is conducted in an interactive form in a small group that allows the lecturer to approach the participants individually.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: "Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service in the organization. Learn how to build a relationship with your client!" Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnej w kameralnej grupie pozwalającej na indywidualne podejście wykładowcy do Uczestników zajęć.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

Goals
The aim of the training is to provide participants with knowledge and practical skills of professional customer service and to present how important it is to build and maintain relationships with the client from the perspective of the entire organization.
The training will focus on the following areas:
• proper representation of the organization in contacts with clients;
• adjusting the methods of service to the type of customer;
• coping in contact with a demanding client;
• maintaining professional relationships with the client.
 

Korzyści dla uczestników

Benefits
The "Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service in the organization. Learn how to build a relationship with your client!" is very interactive with many examples, discussion,analysis, and hands-on small group exercises.
During the training, participants will gain knowledge and practical skills in the areas of:
• understanding clients' motives of acting,
• being in the role of a customer,
• diagnosing strengths and development areas in contact with clients,
• ability to build relationships with customers,
• using the language of benefits in contact with customers.

Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

Participants

Employees responsible for external and internal customer service in the organization.
All people interested in expanding their knowledge and acquiring practical skills to build and maintain professional relationships with the client.

Program szkolenia


The training program is legally protected intellectual property, and its processing, distribution or use without the knowledge and consent of the author is prohibited.
I. The role of customer service in today's world
II. Professionalism in customer service as building an advantage over the competition.
III. Everyone is a client
IV. Customer expectations.
V. Customer service process.
1. Researching customer needs.
2. Presentation of the offer, proposals to meet the needs. Feature - benefit model.
3. Dispelling customer objections.
VI. Communication with customers - speaking the language of benefits
VII. Types of clients
VIII. Types of clients and the way of communicating with them
IX. Working with a demanding client
X. Contact with the customer:
1. Asking questions.
2. Paraphrasing.
3. Building a long-term relationship with the client.
4. First impression.
5. Providing information to the client.
XI. Features of a perfect salesman / customer advisor.
XII. Values in contact with customers - care, honesty, building customer satisfaction.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

-

Gdzie i kiedy

Wrocław 27-28 czerwiec 2022
-

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Online 27-28 czerwiec 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 11-12 lipiec 2022
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 11-12 lipiec 2022

Gdzie i kiedy

Kraków 22-23 sierpień 2022
-

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Online 28-29 kwiecień 2022

Rejestracja

Szkolenia stacjonarne
-
1 629
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 680 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się
Szkolenia on-line
zł netto
1 532
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 580 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!