Szkolenie

Programy lojalnościowe z użyciem marketing automation

O szkoleniu

Poznanie zasad funkcjonowania nowoczesnych programów lojalnościowych
Praktyka tworzenia programu lojalnościowego
Wykorzystanie procesu marketing automation do budowania lojalności
Zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania programem
Budżetowanie i określanie kosztów programu
Organizacja i logistyka programów lojalnościowych
Mierzenie rentowności programów lojalnościowych
Kto powinien wziąć udział?
menedżerów marketingu i sprzedaży
menedżerów ds. programów lojalnościowych
dyrektorów ds. trade marketingu
specjalistów ds. promocji i marketingu
brand menedżerów

Program szkolenia

1. Rynek i rodzaje programów lojalnościowych
2. Uczestnicy programów – motywy i źródła lojalności
3. Wskaźniki lojalności
4. Rola marketing automation w personalizowanej komunikacji

Ćwiczenie grupowe – diagnoza sytuacji

4. Tworzenie programów lojalnościowych

cechy programów / ćwiczenie grupowe
cele programów lojalnościowych / ćwiczenie grupowe
benefity w programach
mechanizmy nagradzania
strategia komunikacji z wykorzystaniem procesu automatyzacji
5. Wykorzystanie procesu marketing automation do budowania lojalności

podstawowe cechy i funkcje procesu marketing automation
zbieranie wiedzy o uczestnikach programu
scoring i tagowanie uczestników
realizacja automatycznej komunikacji z uczestnikami
dynamiczna customizacja oferty programu
custom triggered events
6. System informatyczny programu – zarządzanie danymi i informacją

budowa systemów
zarządzanie komunikacją
przetwarzanie danych
logistyka programu
raportowanie i data mining
7. Aspekty organizacyjne, współpraca z agencjami, tworzenie zasad i regulaminu programu etc.

agencja czy In-house?
podział zadań i odpowiedzialności
systemy rozliczeń z agencją
zasady programu – kluczowe elementy
regulamin – - kluczowe elementy
7. Aspekty ekonomiczne programu

koszty stałe, zmienne
rozkład kosztów w czasie
mierzenie ROI
rentowność Klienta (RFM, CLV)
mierzenie zaangażowania uczestników
mierzenie retencji
8. Aspekty logistyczne

zadania logistyka programu
zasady współpracy z partnerami logistycznymi
dobór dostawców nagród (jakość/koszty/dostawy)
monitoring nagród
zarządzanie relacjami i kontaktami z uczestnikami
9. Case-studies wybranych programów
10. Warsztat tworzenia strategii programu lojalnościowego z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
11. Analiza i ocena prac
12. Pytania i odpowiedzi

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-lojalnosciowe-tworzenie-zarzadzanie-aspekty-ekonomiczno-logistyczne/

Czas trwania

10:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat
Damian Gucza
Ekspert w dziedzinie programów lojalnościowych. Prowadzi warsztaty z teorii i przygotowywania programów lojalnościowych, występuje na kongresach i konferencjach. Konsultant w zakresie tworzenia i realizacji programów lojalnościowych. Certyfikat Professional Diploma In Marketing / CIM.
Twórca i realizator kilkunastu programów lojalnościowych, retencyjnych oraz wielu promocji sprzedaży dla różnych branż. Pracował m.in. dla Polpharma, ING, Pioneer Pekao, Nestlé, Dulux, Storck, Teva Kutno, Polifarb Cieszyn-Wrocław/Sigmakalon, Boehringer Ingelheim, Henkel, Pirelli, Bayer, Rautaruukki, Stolarka Wołomin, Dax Cosmetics, Rockwool. Konsultant strategii i wdrażania marketing automation, skuteczne wdrożenia w Polsce i za granicą. Pracował zarówno po stronie agencji (m.in. Euro RSCG/Havas, Ogilvy One/MRM Momentum), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (ING, Pioneer Pekao, Luxoft).
Zdobywca nagród Grand Prix Golden Arrow oraz Złotych Strzał za programy lojalnościowe. Od 13 lat w branży marketingu lojalności.

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 maja 2018
Atrium Centrum

00-867 Warszawa

al. Jana Pawła II 27

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto+ 23%VAT
1590 PLN
Cena zawiera:
  • Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe i lunch.
Weź udział

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Można się zgłosić na szkolenie wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!