Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/programy-lojalnosciowe-z-uzyciem-marketing-automation-41009-id14964

Informacje o szkoleniu

  • Programy lojalnościowe z użyciem marketing automation


    ID szkolenia: 41009
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Atrium Centrum
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10:00 - 17:00
  • Organizator szkolenia:

    Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Poznanie zasad funkcjonowania nowoczesnych programów lojalnościowych
Praktyka tworzenia programu lojalnościowego
Wykorzystanie procesu marketing automation do budowania lojalności
Zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania programem
Budżetowanie i określanie kosztów programu
Organizacja i logistyka programów lojalnościowych
Mierzenie rentowności programów lojalnościowych

Szkolenie skierowane jest do:

menedżerów marketingu i sprzedaży
menedżerów ds. programów lojalnościowych
dyrektorów ds. trade marketingu
specjalistów ds. promocji i marketingu
brand menedżerów

Program szkolenia:

1. Rynek i rodzaje programów lojalnościowych
2. Uczestnicy programów – motywy i źródła lojalności
3. Wskaźniki lojalności
4. Rola marketing automation w personalizowanej komunikacji

Ćwiczenie grupowe – diagnoza sytuacji

4. Tworzenie programów lojalnościowych

cechy programów / ćwiczenie grupowe
cele programów lojalnościowych / ćwiczenie grupowe
benefity w programach
mechanizmy nagradzania
strategia komunikacji z wykorzystaniem procesu automatyzacji
5. Wykorzystanie procesu marketing automation do budowania lojalności

podstawowe cechy i funkcje procesu marketing automation
zbieranie wiedzy o uczestnikach programu
scoring i tagowanie uczestników
realizacja automatycznej komunikacji z uczestnikami
dynamiczna customizacja oferty programu
custom triggered events
6. System informatyczny programu – zarządzanie danymi i informacją

budowa systemów
zarządzanie komunikacją
przetwarzanie danych
logistyka programu
raportowanie i data mining
7. Aspekty organizacyjne, współpraca z agencjami, tworzenie zasad i regulaminu programu etc.

agencja czy In-house?
podział zadań i odpowiedzialności
systemy rozliczeń z agencją
zasady programu – kluczowe elementy
regulamin – - kluczowe elementy
7. Aspekty ekonomiczne programu

koszty stałe, zmienne
rozkład kosztów w czasie
mierzenie ROI
rentowność Klienta (RFM, CLV)
mierzenie zaangażowania uczestników
mierzenie retencji
8. Aspekty logistyczne

zadania logistyka programu
zasady współpracy z partnerami logistycznymi
dobór dostawców nagród (jakość/koszty/dostawy)
monitoring nagród
zarządzanie relacjami i kontaktami z uczestnikami
9. Case-studies wybranych programów
10. Warsztat tworzenia strategii programu lojalnościowego z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
11. Analiza i ocena prac
12. Pytania i odpowiedzi

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/programy-lojalnosciowe-tworzenie-zarzadzanie-aspekty-ekonomiczno-logistyczne/

Informacje o prelegentach:

Damian Gucza
Ekspert w dziedzinie programów lojalnościowych. Prowadzi warsztaty z teorii i przygotowywania programów lojalnościowych, występuje na kongresach i konferencjach. Konsultant w zakresie tworzenia i realizacji programów lojalnościowych. Certyfikat Professional Diploma In Marketing / CIM.
Twórca i realizator kilkunastu programów lojalnościowych, retencyjnych oraz wielu promocji sprzedaży dla różnych branż. Pracował m.in. dla Polpharma, ING, Pioneer Pekao, Nestlé, Dulux, Storck, Teva Kutno, Polifarb Cieszyn-Wrocław/Sigmakalon, Boehringer Ingelheim, Henkel, Pirelli, Bayer, Rautaruukki, Stolarka Wołomin, Dax Cosmetics, Rockwool. Konsultant strategii i wdrażania marketing automation, skuteczne wdrożenia w Polsce i za granicą. Pracował zarówno po stronie agencji (m.in. Euro RSCG/Havas, Ogilvy One/MRM Momentum), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (ING, Pioneer Pekao, Luxoft).
Zdobywca nagród Grand Prix Golden Arrow oraz Złotych Strzał za programy lojalnościowe. Od 13 lat w branży marketingu lojalności.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 zł netto+ 23%VAT

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe i lunch.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Można się zgłosić na szkolenie wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.szkoleniaatrium.pl

Wydarzenie: Programy lojalnościowe z użyciem marketing automation