Szkolenie: Projektowanie skutecznych newsletterów

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/projektowanie-skutecznych-newsletterow-68935

Informacje o szkoleniu

  • Projektowanie skutecznych newsletterów


    ID szkolenia: 68935
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    --
    --
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 6.07.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    6
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Strategie newsletterowe i email marketing poddawany zostaje cały czas próbom wytrzymałościowym. Radę dają tylko te firmy, które cały czas szukają nowych rozwiązań, kreatywnych pomysłów i korzystają z trendów rynkowych, które dopiero nadchodzą. Newsletter to najbardziej rozwojowe narzędzie sprzedażowe, powiększające bazę klientów czy budujące markę.

Szkolenie skierowane jest do:

specjalistów ds. komunikacji marketingowej z klientami
specjalistów ds. email marketingu, copywriterów, seo-copywriterów,
osób zarządzających kontentem firmowych newsletterów i biuletynów
menedżerów i specjalistów ds. PR
menadżerów i specjalistów odpowiedzialnych za budowanie relacji z klientami

Program szkolenia:

Dzień I 06 lipca (czwartek)

9.00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
9.30 Przywitanie i rozpoczęcie warsztatu

Jak rozpocząć projekt: skuteczny newletter dla Twojej firmy?

Jakie kluczowe cele stawiasz przed projektowanym newletterem?
Wiadomości transakcyjne, e-mail, newsletter, SPAM – Co je różni?
Jakie są statystyki związane z newlettreami firmowymi?
Newsletter i e-mail marketing w Polsce – jak wyglądamy na tle świata jeśli chodzi o postęp i trendy?

Projektowanie struktury wiadomości email która pomoże nam zrealizować kluczowy cel

Strategiczne elementy wiadomości e-mail / newslettera
Dobry tytuł wiadomości - przykłady
Preheader - co to jest i po co?
Jak zaprojektować elementy projektu graficznego
Menu, kategorie, główny komunikat, odpowiednie C2A, graficzne tips&tricks
Jak zwrócić uwagę klienta na wybrane przez marketing elementy?

Jak zwiększyć docieralność, a jak zwiększyć klikalność?

Aspekty techniczne newslettera
Docieralność wiadomości e-mail
Jak liczony jest open rate?
Znaczenie nadawcy i adresu wysyłkowego
Serwer wysyłkowy - jaki to ma związek z projektem?
Stosunek ilości grafik do treści
Ograniczenia html i programów pocztowych

Responsywny Newsletter

Jak ewaluował rozwój programu Excel i jego przydatność w biznesie?
Nowe możliwości i wsparcie - wersje Excela 2003, 2007, 2010 do 2013

Praktyczne aspekty newslettera

Jakie elementy są najczęściej klikane w newsletterach i gdzie powinny być umieszczone?
Jakie elementy poddawać testom A/B i kiedy inwestować czas w ich przygotowanie?
Testowanie newsletterów - czy wiesz, że Twoja wiadomość może być odebrana na ponad 100 różnych konfiguracjach sprzętowo-pocztowych?
Jak zadbać, aby Twój Newsletter dobrze wyświetliła się wszędzie?
Testowanie wiadomości

Zaangażowanie odbiorców w czasie - sprzedaż, content, relacja

Typy newsletterów
Jak wpływać na zaangażowanie prowadząc zróżnicowane wysyłki?
Jak prowadzić zróżnicowane wysyłki niskim kosztem graficznym i technicznym?
Spam - najważniejsze informacje
Spam - co nim jest, a co nie - jak obejść filtry antyspamowe (nazwa bannera)
Analiza efektywności i doskonalenie
Analiza wyników newslettera - kiedy możemy uznać, że osiągnęliśmy dobry rezultat?

Zaawansowane kwestie budowania strategii newsletterowych

Inspiracje
Podsumowanie najlepszych wg eksperta praktyk rynkowych
Omówienie wybranych marek i analiza ich strategii newsletterowej
Raporty branżowe i blogi, które warto śledzić
Ćwiczenia

Informacje o prelegentach:

Tomasz Kryk
Właściciel Agencji Marketingowej EksperciMarketingu.pl (outsourcing specjalistów ds. marketingu). CEO i współwłaściciel agencji eMail Marketingowej Sendingo Sp. z o.o. (Sendingo.pl), współwłaściciel branżowego portalu KlinikaEcommerce.pl. Członek społeczności rozwijającej system Open Source do Marketing Automation (Mautic.org). Jeden z pierwszych certyfikowanych Profesjonalistów eHandlu. Jeden z najefektywniejszych ekspertów w Polsce, który na co dzień zajmuje się budowaniem strategii newletterowych, kampanii e-mail marketingowych. Stoi za sukcesem wielu firm i ich marek.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 770 - 970

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 15.06.2017 - 770 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 16.06.2017 - 970 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Projektowanie skutecznych newsletterów