O szkoleniu
• przekazanie wiedzy i praktyki w zakresie zarówno planowania taktycznego jak i całej strategii działań promocyjnych w sieci
• zaprezentowanie szerokiego spektrum możliwości rynku promocji online wraz z kryteriami i praktyką wyboru form adekwatnych do postawionych celów
• sposoby realizacji, wdrażania i monitoringu kampanii promocyjnych online
• pomiar skuteczności, benchmark rynkowe i sztuka oceny oraz analizy realizowanych działań w sieci
• zaprezentowanie szerokiego spektrum możliwości rynku promocji online wraz z kryteriami i praktyką wyboru form adekwatnych do postawionych celów
• sposoby realizacji, wdrażania i monitoringu kampanii promocyjnych online
• pomiar skuteczności, benchmark rynkowe i sztuka oceny oraz analizy realizowanych działań w sieci
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie jest adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjnymi w obszarze Internetu.
Uczestnicy warsztatów wywodzą się głównie z działów: internetowych, reklamy, promocji i marketingu oraz sprzedaży. Są to zarówno specjaliści jak i osoby na stanowiskach menedżerskich odpowiadających, koordynujących bądź nadzorujących kampanie promocyjne w Internecie.
Uczestnicy warsztatów wywodzą się głównie z działów: internetowych, reklamy, promocji i marketingu oraz sprzedaży. Są to zarówno specjaliści jak i osoby na stanowiskach menedżerskich odpowiadających, koordynujących bądź nadzorujących kampanie promocyjne w Internecie.
Program szkolenia
Terminy
21 10 2015 - 22 10 2015 - Warszawa
02 12 2015 - 03 12 2015 - Warszawa
Program
DZIEŃ I Promocja online – możliwości, szanse, najlepsze praktyki
1. Reklama i promocja online – od koncepcji do realizacji
a. Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB)
b. Modele rozliczeń kampanii internetowych online – od CPM przez CPC do CPS
c. Rekomendacja w sieci – rosnąca siła konsumentów
d. Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
e. integracja działań online i offline – przykłady aktywności
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii
2. E-mailing – najskuteczniejsza forma komunikacji online
a. Formy e-mail marketing – reklamowy e-mailing, newslettery i biuletyny, formy niestandardowe np. e-zin
b. Treść w e-mailingu – nadawca, tytuł, zawartość wiadomości – jak skłaniać użytkowników do zauważenia i otwarcia wiadomości?
c. Praktyka redagowania komunikatów za pośrednictwem e-maila – od informacji i wiedzy po perswazję i „zmuszanie” do kliknięcia?
d. Eyetracking w e-mailingu na przykładzie wybranych branż – jak użytkownicy widzą i czytają Twoje wiadomości?
e. Wysyłka i pomiar efektywności – dostępne narzędzia i przegląd systemów mailingowych – co mierzyć, jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
f. Benchmarki i raportowanie – wskaźniki e-marketingowe w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie e-mailingu reklamowego
3. Społeczności
a. Idea Social Media – szanse i zagrożenia, czyli czy, gdzie i w jaki sposób realizować działania w ramach mediów społecznościowych
b. Target społeczności – użytkownicy, aktywność, różnice w kontekście wieku, profilu i zainteresowań. Czy właściwie dobierasz platformę do grupy docelowej?
c. Najpopularniejsze formy i modele social media – przegląd i kategoryzacja mediów społecznościowych od A do Z
d. Definowanie strategii społecznościowych na przykładzie Facebook – jak zacząć i efektywnie komunikować w sferze social media?
e. Komunikacja w modelu „wielu-do-wielu” – język, posty, komentarze
f. F-commerce – czyli sposoby zarabiania w ramach social media – czy i w jaki sposób zamieniać fanów oraz followersów na klientów i lojalnych odbiorców?
Przykłady kampanii social media – Polska i świat
Dzień II Media, kanały komunikacji i badania
1. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach
a. Koncepcja działań SEO (Search Engine Optimization) – działania w ramach serwisu (on-site) i poza nim (off-line)
b. PPC – reklama Adwords w wyszukiwarce: zasady, taktyka, możliwości; od algorytmu, przez dobór słów kluczowych po treści reklam
c. Jak zbudować strategię SEM? – praktyka, partnerzy, budżet
d. Optymalizacja aktywności SEM – jak monitorować, wyciągać wnioski i zwiększać efektywność sprzedaży oraz leadów z Internetu?
e. Reklama kontekstowa jako uzupełnienie działań typu search marketing
f. Content a SEO – case study o budowaniu linków do serwisu za pośrednictwem atrakcyjnych treści
Ćwiczenie praktyczne – redaktor i SEO
2. Planowanie kampaniach targetowanych i zasięgowych w Internecie
a. Cele i taktyka kampanii typu display (reklama odsłonowa)
b. Dostosowanie narzędzi do celów i budżetu promocji w sieci – czy i warto wykorzystywać bannery w komunikacji online?
c. Planowanie mediów online – zasięg, efekt, hybrydy – jak tanio i skutecznie kupować media w sieci?
d. Kreacje w działaniach osłonowych – ewolucja form displayowych – jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać?
e. Monitoring i egzekucja – pomiar i optymalizacja kampanii online – od CPM i CTR do RTB i CPA, czyli o efektywności w pigułce
Ćwiczenia praktyczne – narzędzia vs media
3. Koncepcja badań internetowych
a. 3 formy badań online (user/site/action-centric)
b. Badania ilościowe i jakościowe – cele, formy, przykłady raportów
c. Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
d. Google Analytics – kluczowe wskaźniki e-marketera w najpopularniejszym narzędziu monitorującym w sieci
e. Praktyka usability i accesibility
Case study: raporty badawcze w sieci
4. Jak sprzedać rynkowi swój sukces?
a. Taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations
b. Niestandardowe instrumenty komunikacji online – marketing szeptany (word-of-mouth), podcasty i videocasty, webinaria, inne eventy online
c. Idea Web 2.0 – jak wybrać narzędzia, które przynoszą efekt i w jaki sposób dobierać formę do grupy docelowej
d. Trendsetterzy – identyfikacja, angażowanie, egzekucja
e. Mobile w praktyce:
• Appvertising – reklama przez aplikacje i gry
• Mobilna promocja w sieci – target, formy, dostawcy powierzchni, koszty
• Geolokalizacja – od lajkowania do check’inowania
• Perspektywy mobilności – telewizja, integracja z innymi kanałami, advergaming
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
21 10 2015 - 22 10 2015 - Warszawa
02 12 2015 - 03 12 2015 - Warszawa
Program
DZIEŃ I Promocja online – możliwości, szanse, najlepsze praktyki
1. Reklama i promocja online – od koncepcji do realizacji
a. Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB)
b. Modele rozliczeń kampanii internetowych online – od CPM przez CPC do CPS
c. Rekomendacja w sieci – rosnąca siła konsumentów
d. Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
e. integracja działań online i offline – przykłady aktywności
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii
2. E-mailing – najskuteczniejsza forma komunikacji online
a. Formy e-mail marketing – reklamowy e-mailing, newslettery i biuletyny, formy niestandardowe np. e-zin
b. Treść w e-mailingu – nadawca, tytuł, zawartość wiadomości – jak skłaniać użytkowników do zauważenia i otwarcia wiadomości?
c. Praktyka redagowania komunikatów za pośrednictwem e-maila – od informacji i wiedzy po perswazję i „zmuszanie” do kliknięcia?
d. Eyetracking w e-mailingu na przykładzie wybranych branż – jak użytkownicy widzą i czytają Twoje wiadomości?
e. Wysyłka i pomiar efektywności – dostępne narzędzia i przegląd systemów mailingowych – co mierzyć, jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
f. Benchmarki i raportowanie – wskaźniki e-marketingowe w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie e-mailingu reklamowego
3. Społeczności
a. Idea Social Media – szanse i zagrożenia, czyli czy, gdzie i w jaki sposób realizować działania w ramach mediów społecznościowych
b. Target społeczności – użytkownicy, aktywność, różnice w kontekście wieku, profilu i zainteresowań. Czy właściwie dobierasz platformę do grupy docelowej?
c. Najpopularniejsze formy i modele social media – przegląd i kategoryzacja mediów społecznościowych od A do Z
d. Definowanie strategii społecznościowych na przykładzie Facebook – jak zacząć i efektywnie komunikować w sferze social media?
e. Komunikacja w modelu „wielu-do-wielu” – język, posty, komentarze
f. F-commerce – czyli sposoby zarabiania w ramach social media – czy i w jaki sposób zamieniać fanów oraz followersów na klientów i lojalnych odbiorców?
Przykłady kampanii social media – Polska i świat
Dzień II Media, kanały komunikacji i badania
1. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach
a. Koncepcja działań SEO (Search Engine Optimization) – działania w ramach serwisu (on-site) i poza nim (off-line)
b. PPC – reklama Adwords w wyszukiwarce: zasady, taktyka, możliwości; od algorytmu, przez dobór słów kluczowych po treści reklam
c. Jak zbudować strategię SEM? – praktyka, partnerzy, budżet
d. Optymalizacja aktywności SEM – jak monitorować, wyciągać wnioski i zwiększać efektywność sprzedaży oraz leadów z Internetu?
e. Reklama kontekstowa jako uzupełnienie działań typu search marketing
f. Content a SEO – case study o budowaniu linków do serwisu za pośrednictwem atrakcyjnych treści
Ćwiczenie praktyczne – redaktor i SEO
2. Planowanie kampaniach targetowanych i zasięgowych w Internecie
a. Cele i taktyka kampanii typu display (reklama odsłonowa)
b. Dostosowanie narzędzi do celów i budżetu promocji w sieci – czy i warto wykorzystywać bannery w komunikacji online?
c. Planowanie mediów online – zasięg, efekt, hybrydy – jak tanio i skutecznie kupować media w sieci?
d. Kreacje w działaniach osłonowych – ewolucja form displayowych – jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać?
e. Monitoring i egzekucja – pomiar i optymalizacja kampanii online – od CPM i CTR do RTB i CPA, czyli o efektywności w pigułce
Ćwiczenia praktyczne – narzędzia vs media
3. Koncepcja badań internetowych
a. 3 formy badań online (user/site/action-centric)
b. Badania ilościowe i jakościowe – cele, formy, przykłady raportów
c. Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
d. Google Analytics – kluczowe wskaźniki e-marketera w najpopularniejszym narzędziu monitorującym w sieci
e. Praktyka usability i accesibility
Case study: raporty badawcze w sieci
4. Jak sprzedać rynkowi swój sukces?
a. Taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations
b. Niestandardowe instrumenty komunikacji online – marketing szeptany (word-of-mouth), podcasty i videocasty, webinaria, inne eventy online
c. Idea Web 2.0 – jak wybrać narzędzia, które przynoszą efekt i w jaki sposób dobierać formę do grupy docelowej
d. Trendsetterzy – identyfikacja, angażowanie, egzekucja
e. Mobile w praktyce:
• Appvertising – reklama przez aplikacje i gry
• Mobilna promocja w sieci – target, formy, dostawcy powierzchni, koszty
• Geolokalizacja – od lajkowania do check’inowania
• Perspektywy mobilności – telewizja, integracja z innymi kanałami, advergaming
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
Czas trwania
10:00-16:00
Prelegenci

.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
centrum miasta
Warszawa
centrum miasta
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
.
1 250
zł
Cena zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
Powiadomienia o nowych terminach