Szkolenie

PROMOCJA W INTERNECIE OD A DO Z – PLANOWANIE I DOBÓR NARZĘDZI KOMUNIKACJI ONLINE KROK PO KROKU

O szkoleniu

• przekazanie wiedzy i praktyki w zakresie zarówno planowania taktycznego jak i całej strategii działań promocyjnych w sieci
• zaprezentowanie szerokiego spektrum możliwości rynku promocji online wraz z kryteriami i praktyką wyboru form adekwatnych do postawionych celów
• sposoby realizacji, wdrażania i monitoringu kampanii promocyjnych online
• pomiar skuteczności, benchmark rynkowe i sztuka oceny oraz analizy realizowanych działań w sieci
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie jest adresowane do osób planujących jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjnymi w obszarze Internetu.
Uczestnicy warsztatów wywodzą się głównie z działów: internetowych, reklamy, promocji i marketingu oraz sprzedaży. Są to zarówno specjaliści jak i osoby na stanowiskach menedżerskich odpowiadających, koordynujących bądź nadzorujących kampanie promocyjne w Internecie.

Program szkolenia

Terminy
21 10 2015 - 22 10 2015 - Warszawa
02 12 2015 - 03 12 2015 - Warszawa


Program
DZIEŃ I Promocja online – możliwości, szanse, najlepsze praktyki

1. Reklama i promocja online – od koncepcji do realizacji
a. Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB)
b. Modele rozliczeń kampanii internetowych online – od CPM przez CPC do CPS
c. Rekomendacja w sieci – rosnąca siła konsumentów
d. Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
e. integracja działań online i offline – przykłady aktywności
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii

2. E-mailing – najskuteczniejsza forma komunikacji online
a. Formy e-mail marketing – reklamowy e-mailing, newslettery i biuletyny, formy niestandardowe np. e-zin
b. Treść w e-mailingu – nadawca, tytuł, zawartość wiadomości – jak skłaniać użytkowników do zauważenia i otwarcia wiadomości?
c. Praktyka redagowania komunikatów za pośrednictwem e-maila – od informacji i wiedzy po perswazję i „zmuszanie” do kliknięcia?
d. Eyetracking w e-mailingu na przykładzie wybranych branż – jak użytkownicy widzą i czytają Twoje wiadomości?
e. Wysyłka i pomiar efektywności – dostępne narzędzia i przegląd systemów mailingowych – co mierzyć, jak interpretować dane i wyciągać wnioski?
f. Benchmarki i raportowanie – wskaźniki e-marketingowe w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie e-mailingu reklamowego

3. Społeczności
a. Idea Social Media – szanse i zagrożenia, czyli czy, gdzie i w jaki sposób realizować działania w ramach mediów społecznościowych
b. Target społeczności – użytkownicy, aktywność, różnice w kontekście wieku, profilu i zainteresowań. Czy właściwie dobierasz platformę do grupy docelowej?
c. Najpopularniejsze formy i modele social media – przegląd i kategoryzacja mediów społecznościowych od A do Z
d. Definowanie strategii społecznościowych na przykładzie Facebook – jak zacząć i efektywnie komunikować w sferze social media?
e. Komunikacja w modelu „wielu-do-wielu” – język, posty, komentarze
f. F-commerce – czyli sposoby zarabiania w ramach social media – czy i w jaki sposób zamieniać fanów oraz followersów na klientów i lojalnych odbiorców?
Przykłady kampanii social media – Polska i świat

Dzień II Media, kanały komunikacji i badania

1. SEM – komunikacja marketingowa w wyszukiwarkach
a. Koncepcja działań SEO (Search Engine Optimization) – działania w ramach serwisu (on-site) i poza nim (off-line)
b. PPC – reklama Adwords w wyszukiwarce: zasady, taktyka, możliwości; od algorytmu, przez dobór słów kluczowych po treści reklam
c. Jak zbudować strategię SEM? – praktyka, partnerzy, budżet
d. Optymalizacja aktywności SEM – jak monitorować, wyciągać wnioski i zwiększać efektywność sprzedaży oraz leadów z Internetu?
e. Reklama kontekstowa jako uzupełnienie działań typu search marketing
f. Content a SEO – case study o budowaniu linków do serwisu za pośrednictwem atrakcyjnych treści
Ćwiczenie praktyczne – redaktor i SEO

2. Planowanie kampaniach targetowanych i zasięgowych w Internecie
a. Cele i taktyka kampanii typu display (reklama odsłonowa)
b. Dostosowanie narzędzi do celów i budżetu promocji w sieci – czy i warto wykorzystywać bannery w komunikacji online?
c. Planowanie mediów online – zasięg, efekt, hybrydy – jak tanio i skutecznie kupować media w sieci?
d. Kreacje w działaniach osłonowych – ewolucja form displayowych – jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać?
e. Monitoring i egzekucja – pomiar i optymalizacja kampanii online – od CPM i CTR do RTB i CPA, czyli o efektywności w pigułce
Ćwiczenia praktyczne – narzędzia vs media

3. Koncepcja badań internetowych
a. 3 formy badań online (user/site/action-centric)
b. Badania ilościowe i jakościowe – cele, formy, przykłady raportów
c. Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
d. Google Analytics – kluczowe wskaźniki e-marketera w najpopularniejszym narzędziu monitorującym w sieci
e. Praktyka usability i accesibility
Case study: raporty badawcze w sieci

4. Jak sprzedać rynkowi swój sukces?
a. Taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations
b. Niestandardowe instrumenty komunikacji online – marketing szeptany (word-of-mouth), podcasty i videocasty, webinaria, inne eventy online
c. Idea Web 2.0 – jak wybrać narzędzia, które przynoszą efekt i w jaki sposób dobierać formę do grupy docelowej
d. Trendsetterzy – identyfikacja, angażowanie, egzekucja
e. Mobile w praktyce:
• Appvertising – reklama przez aplikacje i gry
• Mobilna promocja w sieci – target, formy, dostawcy powierzchni, koszty
• Geolokalizacja – od lajkowania do check’inowania
• Perspektywy mobilności – telewizja, integracja z innymi kanałami, advergaming

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania

10:00-16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 2 - 3 grudnia 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
.
1250 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!