Szkolenie

PROSPECTING - JAK POZYSKIWAĆ KLIENTÓW

O szkoleniu

CELE szkolenia:
v Zidentyfikowanie obszarów prospectingowych
v Poznanie skutecznych metod docierania do potencjalnych klientów
v Wypracowanie umiejętności przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu
v Wypracowanie umiejętności konstruowania indywidualnych systemów prospectingowych


KORZYŚCI ze szkolenia:

Dzięki szkoleniu uczestnicy:
v Zwiększą przychody z powodu nabycia umiejętności umawiania większej ilości spotkań z odpowiednimi osobami w firmie klientów
v Oszczędzą czas stosując efektywne poszukiwanie informacji w podejściu do pozyskiwania klientów
v Będą angażować potencjalnych klientów w sposób, który buduje podstawy dla przyszłej długoterminowej relacji biznesowej
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia

Program szkolenia

WPROWADZENIE DO PROSPECTINGU
1. Prospecting, jako pierwszy etap cyklu sprzedażowego
2. Korzyści wynikające ze stosowania prospectingu

DZIAŁANIA PRAW STATYSTYKI W PROSPECTINGU
1. Selekcja kontaktów
2. Emocje a prawo wielkich liczb
3. Osobiste i branżowe współczynniki skuteczności sprzedaży
4. Błąd paralaksy w prospectingu

ŹRÓDŁA KLIENTÓW
1. Prawo 250 Joe Girarda
2. Lista 100-u. Jak pracować z listą?
3. Obszary działania w prospectingu
4. Cechy produktywnego źródła klientów

METODY PROSPECTINGOWE
1. Metody prospectingowe aktywne i pasywne
2. Centrum wpływu- osobiste centra wpływu
3. Biznesowa rozmowa telefoniczna w prospectingu:
o Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
o Struktura rozmowy telefonicznej w prospectingu
o Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej w prospectingu
o Wady i zalety używania telefonu w prospectingu
4. Zalety stosowanych metod prospectingowych
5. Trzy funkcje metod

SYSTEM PROSPECTINGU
1. Działania systemowe i niesystemowe
2. Elementy składające się na sukces w prospectingu
3. Budowanie i stosowanie indywidualnych systemów prospectingowych

NARZĘDZIA STOSOWANE W PROSPECTINGU
1. Zeszyt kontaktów korzyści
2. Zestawienie rozmów telefonicznych

EFEKTYWNE PLANOWANIE PROSPECTINGU
1. Ustalanie priorytetów-Zasada Pareto
2. Zasada ABC
3. Zasada Eisenhower`a
4. Planowanie czasu a konsekwencja, systematyczność i zaangażowanie
5. Konstruowanie planu pracy prospectingowej

SKUTECZNY PROSPECTING
1. Zasady skutecznego prospectingu
2. Zadania prospectingowe
3. Najczęściej spotykane błędy w prospectingu- analiza – wnioski


METODA szkoleniowa:
Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej w rotujących grupach, eksperymentów, metafor i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań. Połączenie doświadczenia trenerskiego i menedżerskiego w obszarze sprzedaży i obsługi klienta pozwala trenerowi wysoce zmotywować uczestników szkolenia do aktywnego udziału, a przede wszystkim zainspirować do dalszego rozwoju własnego.

Tytuł i program szkolenia chronione prawem autorskim

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.

Gdzie i kiedy

Krynica-Zdrój 25 - 27 lutego 2013
hotel o wysokim standardzie

33-380 Krynica-Zdrój

centrum

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN+VAT
2100 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!