O szkoleniu
CELE szkolenia:
v Zidentyfikowanie obszarów prospectingowych
v Poznanie skutecznych metod docierania do potencjalnych klientów
v Wypracowanie umiejętności przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu
v Wypracowanie umiejętności konstruowania indywidualnych systemów prospectingowych
KORZYŚCI ze szkolenia:
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
v Zwiększą przychody z powodu nabycia umiejętności umawiania większej ilości spotkań z odpowiednimi osobami w firmie klientów
v Oszczędzą czas stosując efektywne poszukiwanie informacji w podejściu do pozyskiwania klientów
v Będą angażować potencjalnych klientów w sposób, który buduje podstawy dla przyszłej długoterminowej relacji biznesowej
v Zidentyfikowanie obszarów prospectingowych
v Poznanie skutecznych metod docierania do potencjalnych klientów
v Wypracowanie umiejętności przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu
v Wypracowanie umiejętności konstruowania indywidualnych systemów prospectingowych
KORZYŚCI ze szkolenia:
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
v Zwiększą przychody z powodu nabycia umiejętności umawiania większej ilości spotkań z odpowiednimi osobami w firmie klientów
v Oszczędzą czas stosując efektywne poszukiwanie informacji w podejściu do pozyskiwania klientów
v Będą angażować potencjalnych klientów w sposób, który buduje podstawy dla przyszłej długoterminowej relacji biznesowej
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
Program szkolenia
WPROWADZENIE DO PROSPECTINGU
1. Prospecting, jako pierwszy etap cyklu sprzedażowego
2. Korzyści wynikające ze stosowania prospectingu
DZIAŁANIA PRAW STATYSTYKI W PROSPECTINGU
1. Selekcja kontaktów
2. Emocje a prawo wielkich liczb
3. Osobiste i branżowe współczynniki skuteczności sprzedaży
4. Błąd paralaksy w prospectingu
ŹRÓDŁA KLIENTÓW
1. Prawo 250 Joe Girarda
2. Lista 100-u. Jak pracować z listą?
3. Obszary działania w prospectingu
4. Cechy produktywnego źródła klientów
METODY PROSPECTINGOWE
1. Metody prospectingowe aktywne i pasywne
2. Centrum wpływu- osobiste centra wpływu
3. Biznesowa rozmowa telefoniczna w prospectingu:
o Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
o Struktura rozmowy telefonicznej w prospectingu
o Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej w prospectingu
o Wady i zalety używania telefonu w prospectingu
4. Zalety stosowanych metod prospectingowych
5. Trzy funkcje metod
SYSTEM PROSPECTINGU
1. Działania systemowe i niesystemowe
2. Elementy składające się na sukces w prospectingu
3. Budowanie i stosowanie indywidualnych systemów prospectingowych
NARZĘDZIA STOSOWANE W PROSPECTINGU
1. Zeszyt kontaktów korzyści
2. Zestawienie rozmów telefonicznych
EFEKTYWNE PLANOWANIE PROSPECTINGU
1. Ustalanie priorytetów-Zasada Pareto
2. Zasada ABC
3. Zasada Eisenhower`a
4. Planowanie czasu a konsekwencja, systematyczność i zaangażowanie
5. Konstruowanie planu pracy prospectingowej
SKUTECZNY PROSPECTING
1. Zasady skutecznego prospectingu
2. Zadania prospectingowe
3. Najczęściej spotykane błędy w prospectingu- analiza – wnioski
METODA szkoleniowa:
Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej w rotujących grupach, eksperymentów, metafor i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań. Połączenie doświadczenia trenerskiego i menedżerskiego w obszarze sprzedaży i obsługi klienta pozwala trenerowi wysoce zmotywować uczestników szkolenia do aktywnego udziału, a przede wszystkim zainspirować do dalszego rozwoju własnego.
Tytuł i program szkolenia chronione prawem autorskim
1. Prospecting, jako pierwszy etap cyklu sprzedażowego
2. Korzyści wynikające ze stosowania prospectingu
DZIAŁANIA PRAW STATYSTYKI W PROSPECTINGU
1. Selekcja kontaktów
2. Emocje a prawo wielkich liczb
3. Osobiste i branżowe współczynniki skuteczności sprzedaży
4. Błąd paralaksy w prospectingu
ŹRÓDŁA KLIENTÓW
1. Prawo 250 Joe Girarda
2. Lista 100-u. Jak pracować z listą?
3. Obszary działania w prospectingu
4. Cechy produktywnego źródła klientów
METODY PROSPECTINGOWE
1. Metody prospectingowe aktywne i pasywne
2. Centrum wpływu- osobiste centra wpływu
3. Biznesowa rozmowa telefoniczna w prospectingu:
o Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
o Struktura rozmowy telefonicznej w prospectingu
o Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej w prospectingu
o Wady i zalety używania telefonu w prospectingu
4. Zalety stosowanych metod prospectingowych
5. Trzy funkcje metod
SYSTEM PROSPECTINGU
1. Działania systemowe i niesystemowe
2. Elementy składające się na sukces w prospectingu
3. Budowanie i stosowanie indywidualnych systemów prospectingowych
NARZĘDZIA STOSOWANE W PROSPECTINGU
1. Zeszyt kontaktów korzyści
2. Zestawienie rozmów telefonicznych
EFEKTYWNE PLANOWANIE PROSPECTINGU
1. Ustalanie priorytetów-Zasada Pareto
2. Zasada ABC
3. Zasada Eisenhower`a
4. Planowanie czasu a konsekwencja, systematyczność i zaangażowanie
5. Konstruowanie planu pracy prospectingowej
SKUTECZNY PROSPECTING
1. Zasady skutecznego prospectingu
2. Zadania prospectingowe
3. Najczęściej spotykane błędy w prospectingu- analiza – wnioski
METODA szkoleniowa:
Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej w rotujących grupach, eksperymentów, metafor i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań. Połączenie doświadczenia trenerskiego i menedżerskiego w obszarze sprzedaży i obsługi klienta pozwala trenerowi wysoce zmotywować uczestników szkolenia do aktywnego udziału, a przede wszystkim zainspirować do dalszego rozwoju własnego.
Tytuł i program szkolenia chronione prawem autorskim
Czas trwania
3 dni; około 20 godz.dyd.
Prelegenci

Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel o wysokim standardzie
33-380 Krynica-Zdrój
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
2 100
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach