Prosty język – warsztat. Pisz, mów, komunikuj – jasno i prosto

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA

Prosty język to dziś konieczność, aby Twój przekaz był skuteczny i dotarł do odbiorcy. W wielu instytucjach staje się wręcz obowiązkiem „z góry”. Na tych warsztatach dowiesz się i przećwiczysz – jak pisać i mówić prosto i zrozumiale. Dzięki temu zbudujesz lepsze relacje z klientami, współpracownikami i z ludźmi z Twojego otoczenia..

  • Poznaj zasady pisania i mówienia zrozumiale i przystępnie
  • Dostosuj komunikat do potrzeb konkretnego odbiorcy
  • Mów i pisz jasno i prosto w codziennych sytuacjach
Kto powinien wziąć udział?

ODBIORCY SZKOLENIA:

  • Pracownicy biurowi
  • Specjaliści ds. komunikacji
  • Przedsiębiorcy
  • Managerowie i osoby zarządzające ludźmi
  • Urzędnicy i pracownicy instytucji rządowych i publicznych
  • Wszyscy, którzy tworzą teksty, przekazują informacje i kontaktują się z klientem

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIACzym jest prosty język?

  • Prosto czyli jak?


  • Po co prosty język?


  • Przykłady zrozumiałych i niezrozumiałych tekstów


  • Ćwiczenia

Zasady prostego języka

  • Krótko i konkretnie w każdym zdaniu.


  • Bez żargonu i złożonych terminów.


  • Aktywne formy wypowiedzi.


  • Używaj jasnych struktur tekstu.


  • Nie pisz takich rzeczy!


  • Ćwiczenia

Dostosuj komunikat do odbiorcy

  • Poznaj odbiorcę - określ potrzeby i poziom wiedzy odbiorcy


  • Pisz do człowieka – personalizuj!


  • Stwórz proste, skuteczne instrukcje i poradniki


  • Ćwiczenia

Prosty język w praktyce

  • Analiza i poprawa przykładowych tekstów


  • Tworzenie zrozumiałych komunikatów na podstawie trudnych tekstów


  • Nie tylko treść, ale też wygląd tekstu ma znaczenie


  • Ćwiczenia

Szkolenie jest również jako szkolenie zamknięte / dedykowane jednej firmie lub instytucji. Minimalna grupa uczestników to 6 osób. Skontaktuj się w sprawie szczegółów.

Czas trwania

9:00-15:00

Prelegenci

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Prowadzone na platformie ClickMeeting.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Rejestracja

Standard
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 4.49% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 11.24% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!