O szkoleniu
CELE SZKOLENIA
Prosty język to dziś konieczność, aby Twój przekaz był skuteczny i dotarł do odbiorcy. W wielu instytucjach staje się wręcz obowiązkiem „z góry”. Na tych warsztatach dowiesz się i przećwiczysz – jak pisać i mówić prosto i zrozumiale. Dzięki temu zbudujesz lepsze relacje z klientami, współpracownikami i z ludźmi z Twojego otoczenia..
- Poznaj zasady pisania i mówienia zrozumiale i przystępnie
- Dostosuj komunikat do potrzeb konkretnego odbiorcy
- Mów i pisz jasno i prosto w codziennych sytuacjach
ODBIORCY SZKOLENIA:
- Pracownicy biurowi
- Specjaliści ds. komunikacji
- Przedsiębiorcy
- Managerowie i osoby zarządzające ludźmi
- Urzędnicy i pracownicy instytucji rządowych i publicznych
- Wszyscy, którzy tworzą teksty, przekazują informacje i kontaktują się z klientem
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIACzym jest prosty język?
- Prosto czyli jak?
- Po co prosty język?
- Przykłady zrozumiałych i niezrozumiałych tekstów
- Ćwiczenia
Zasady prostego języka
- Krótko i konkretnie w każdym zdaniu.
- Bez żargonu i złożonych terminów.
- Aktywne formy wypowiedzi.
- Używaj jasnych struktur tekstu.
- Nie pisz takich rzeczy!
- Ćwiczenia
Dostosuj komunikat do odbiorcy
- Poznaj odbiorcę - określ potrzeby i poziom wiedzy odbiorcy
- Pisz do człowieka – personalizuj!
- Stwórz proste, skuteczne instrukcje i poradniki
- Ćwiczenia
Prosty język w praktyce
- Analiza i poprawa przykładowych tekstów
- Tworzenie zrozumiałych komunikatów na podstawie trudnych tekstów
- Nie tylko treść, ale też wygląd tekstu ma znaczenie
- Ćwiczenia
Szkolenie jest również jako szkolenie zamknięte / dedykowane jednej firmie lub instytucji. Minimalna grupa uczestników to 6 osób. Skontaktuj się w sprawie szczegółów.
Czas trwania
9:00-15:00
Prelegenci
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 4.49% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 11.24% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140