O szkoleniu
Celem szkolenia jest poznanie zasad Assessment i Development Centre, nauczenie się projektowania takich sesji oraz dobierania odpowiednich do poszukiwanych kompetencji ćwiczeń. Dodatkowo uczestnicy poznają rolę asesora i poznają zasady obserwacji, formułowania wniosków i interpretacji sesji.
Korzyści ze szkolenia: nabycie umiejętności niezbędnych do przeprowadzania sesji Assessment i Development Centre.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- tym, jak przygotować i przeprowadzić sesję AC/DC na bazie modeli kompetencyjnych,
- zasadach i projektowaniu ćwiczeń do sesji AC/DC w oparciu o rodzaje kompetencji,
- roli asesora w zakresie obserwacji, formułowania wniosków, interpretacji sesji,
- arkuszach ocen i raportach po sesji AC/DC,
- sposobie przeprowadzania sesji informacji zwrotnej.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- niezbędne do przygotowania i przeprowadzenia sesji AC/DC,
- udzielania informacji zwrotnej uczestnikom sesji,
- tworzenia i projektowania ćwiczeń wykorzystywanych w AC/DC.
Adresaci szkolenia:
- osoby zajmujące się rekrutacją i chcące poszerzyć swoje umiejętności prowadzenia wywiadów,
- osoby chcące zostać asesorami,
- osoby prowadzące rekrutacje na stanowiska menadżerskie i specjalistyczne, w których można wykorzystać AC,
- osoby zajmujące się rozwojem pracowników.
Program szkolenia
Assessment a Development Centre:
- czym jest AC a DC,
- kluczowe etapy i ćwiczenia AC/DC,
- zakres wykorzystania AC/DC,
- rola i kompetencje assessora.
Projektowanie sesji AC/DC:
- kompetencje jako podstawowy fundament sesji,
- jak określić kompetencje do obserwacji w ramach konkretnego AC/DC,
- przygotowanie profilu kompetencyjnego na potrzeby sesji,
- rodzaje ćwiczeń dopasowane do kompetencji,
- harmonogram sesji,
- arkusze ocen.
Przygotowanie assessora:
- kluczowe umiejętności assessora,
- zadania assessora - prowadzenie, przekazywanie instrukcji, obserwacja, odgrywanie ról, słuchanie, notowanie, wnioskowanie,
- udzielanie informacji zwrotnej po sesji – kluczowe techniki.
Sesje AC/DC w praktyce:
- wybrane ćwiczenia w praktyce:
- dyskusja,
- symulacje,
- wywiad,
- ćwiczenia grupowe,
- koszyk zadań,
- assessor w praktyce:
- obserwacja w trakcie ćwiczeń,
- tworzenie notatek i raportów.
Czas trwania
Prelegenci
Menedżer HR z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym. Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń, prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
