O szkoleniu
Zajęcia, których celem jest nabycie umiejętności tworzenia systemów ocen okresowych i przeprowadzenia prawidłowej rozmowy oceniającej. Pracownik po dobrze przeprowadzonej rozmowie otrzymuje rzetelne informacje o wynikach swojej pracy, jest zmotywowany do dalszego działania.
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
Program szkolenia
Rozpoczęcie zajęć, przywitanie, przedstawienie się. Prezentacja celów i programu szkolenia.
1.PO CO oceniać- cele ocen okresowych pracownika.
2.CO oceniamy - (zachowanie, wyniki pracy, postawa pracownika, wiedza)
3.KOGO oceniamy – co wiesz o osobie, z którą będziesz rozmawiać (typy odbiorców)
4.KTO ocenia – czy jesteś przygotowany do oceny?
5.JAK? – metody oceniania.
Jak przeprowadzić prawidłowo rozmowę okresową z pracownikiem:
Ustalenie kryteriów oceny
Zasady prawidłowej komunikacji zawodowej
Techniki asertywnej komunikacji niezbędne w trakcie rozmowy oceniającej – ćwiczenie podstawowych umiejętności menedżerskich.
• Wyrażanie opinii i sądów
• Przekazywanie konstruktywnej krytyki
• Zasady udzielania informacji zwrotnych
• Sposoby reagowania na agresywną lub uległą postawę pracownika
Sposoby zadawania pytań
• Pytania otwarte, zamknięte, sugerujące
• Podsumowywanie, parafraza
6. Realne korzyści wynikające z dobrze przeprowadzonej rozmowy oceniającej dla:
• Pracownika
• Menedżera
• Zespołu
7. Sposoby formułowania zadań rozwojowych dla pracownika
• Określenie luki kompetencyjnej
• Wyznaczanie celów rozwojowych i zadań umożliwiających ich osiągnięcie.
Feedback- czyli jak prawidłowo przekazywać informacje zwrotne (scenki, warsztaty)
8.Typowe błędy oceniania (m.in. efekt aureoli, błąd projekt tendencyjności, efekt pierwszego wrażenia, błąd centralizacji itp.)
7.Podsumowanie, zakończenie i rozdanie zaświadczeń.
METODOLOGIA
Zajęcia są prowadzone w formie warsztatowej. Uczestników nieustannie zachęca się do aktywności indywidualnej oraz zespołowej, poprzez różnorodne formy prowadzenia zajęć:
• mini wykłady
• dyskusje w małych grupach
• zadania grupowe
• ćwiczenia określonych umiejętności w parach bądź małych grupach
• omówienie ćwiczeń i pracy na bezpośrednim doświadczeniu uczestników
1.PO CO oceniać- cele ocen okresowych pracownika.
2.CO oceniamy - (zachowanie, wyniki pracy, postawa pracownika, wiedza)
3.KOGO oceniamy – co wiesz o osobie, z którą będziesz rozmawiać (typy odbiorców)
4.KTO ocenia – czy jesteś przygotowany do oceny?
5.JAK? – metody oceniania.
Jak przeprowadzić prawidłowo rozmowę okresową z pracownikiem:
Ustalenie kryteriów oceny
Zasady prawidłowej komunikacji zawodowej
Techniki asertywnej komunikacji niezbędne w trakcie rozmowy oceniającej – ćwiczenie podstawowych umiejętności menedżerskich.
• Wyrażanie opinii i sądów
• Przekazywanie konstruktywnej krytyki
• Zasady udzielania informacji zwrotnych
• Sposoby reagowania na agresywną lub uległą postawę pracownika
Sposoby zadawania pytań
• Pytania otwarte, zamknięte, sugerujące
• Podsumowywanie, parafraza
6. Realne korzyści wynikające z dobrze przeprowadzonej rozmowy oceniającej dla:
• Pracownika
• Menedżera
• Zespołu
7. Sposoby formułowania zadań rozwojowych dla pracownika
• Określenie luki kompetencyjnej
• Wyznaczanie celów rozwojowych i zadań umożliwiających ich osiągnięcie.
Feedback- czyli jak prawidłowo przekazywać informacje zwrotne (scenki, warsztaty)
8.Typowe błędy oceniania (m.in. efekt aureoli, błąd projekt tendencyjności, efekt pierwszego wrażenia, błąd centralizacji itp.)
7.Podsumowanie, zakończenie i rozdanie zaświadczeń.
METODOLOGIA
Zajęcia są prowadzone w formie warsztatowej. Uczestników nieustannie zachęca się do aktywności indywidualnej oraz zespołowej, poprzez różnorodne formy prowadzenia zajęć:
• mini wykłady
• dyskusje w małych grupach
• zadania grupowe
• ćwiczenia określonych umiejętności w parach bądź małych grupach
• omówienie ćwiczeń i pracy na bezpośrednim doświadczeniu uczestników
Czas trwania
3 dni; około 20 godz.dyd.
Prelegenci

Pedagog, doradca rozwoju osobistego, konsultant ds. rekrutacji i szkoleń, specjalista w zakresie zarządzania kadrami, trener. Stale pogłębia swoją wiedzę i doskonali praktykę.
Twórca wielu programów szkoleniowych dotyczących komunikowania się, rozwiązywania konfliktów, sztuki sprzedaży, asertywności, twórczości, motywacji, negocjacji. Mistrz Praktyk sztuki NLP.
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Instytutu Zarządzania.
Twórca wielu programów szkoleniowych dotyczących komunikowania się, rozwiązywania konfliktów, sztuki sprzedaży, asertywności, twórczości, motywacji, negocjacji. Mistrz Praktyk sztuki NLP.
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Instytutu Zarządzania.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
1 810
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach