Szkolenie

PROWADZENIE ROCZNEJ ROZMOWY Z PRACOWNIKIEM

O szkoleniu

Zajęcia, których celem jest nabycie umiejętności tworzenia systemów ocen okresowych i przeprowadzenia prawidłowej rozmowy oceniającej. Pracownik po dobrze przeprowadzonej rozmowie otrzymuje rzetelne informacje o wynikach swojej pracy, jest zmotywowany do dalszego działania.
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia

Program szkolenia

Rozpoczęcie zajęć, przywitanie, przedstawienie się. Prezentacja celów i programu szkolenia.

1.PO CO oceniać- cele ocen okresowych pracownika.

2.CO oceniamy - (zachowanie, wyniki pracy, postawa pracownika, wiedza)

3.KOGO oceniamy – co wiesz o osobie, z którą będziesz rozmawiać (typy odbiorców)

4.KTO ocenia – czy jesteś przygotowany do oceny?

5.JAK? – metody oceniania.

Jak przeprowadzić prawidłowo rozmowę okresową z pracownikiem:

Ustalenie kryteriów oceny

Zasady prawidłowej komunikacji zawodowej

Techniki asertywnej komunikacji niezbędne w trakcie rozmowy oceniającej – ćwiczenie podstawowych umiejętności menedżerskich.
• Wyrażanie opinii i sądów
• Przekazywanie konstruktywnej krytyki
• Zasady udzielania informacji zwrotnych
• Sposoby reagowania na agresywną lub uległą postawę pracownika

Sposoby zadawania pytań
• Pytania otwarte, zamknięte, sugerujące
• Podsumowywanie, parafraza

6. Realne korzyści wynikające z dobrze przeprowadzonej rozmowy oceniającej dla:
• Pracownika
• Menedżera
• Zespołu

7. Sposoby formułowania zadań rozwojowych dla pracownika
• Określenie luki kompetencyjnej
• Wyznaczanie celów rozwojowych i zadań umożliwiających ich osiągnięcie.

Feedback- czyli jak prawidłowo przekazywać informacje zwrotne (scenki, warsztaty)

8.Typowe błędy oceniania (m.in. efekt aureoli, błąd projekt tendencyjności, efekt pierwszego wrażenia, błąd centralizacji itp.)

7.Podsumowanie, zakończenie i rozdanie zaświadczeń.



METODOLOGIA

Zajęcia są prowadzone w formie warsztatowej. Uczestników nieustannie zachęca się do aktywności indywidualnej oraz zespołowej, poprzez różnorodne formy prowadzenia zajęć:
• mini wykłady
• dyskusje w małych grupach
• zadania grupowe
• ćwiczenia określonych umiejętności w parach bądź małych grupach
• omówienie ćwiczeń i pracy na bezpośrednim doświadczeniu uczestników

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Pedagog, doradca rozwoju osobistego, konsultant ds. rekrutacji i szkoleń, specjalista w zakresie zarządzania kadrami, trener. Stale pogłębia swoją wiedzę i doskonali praktykę.
Twórca wielu programów szkoleniowych dotyczących komunikowania się, rozwiązywania konfliktów, sztuki sprzedaży, asertywności, twórczości, motywacji, negocjacji. Mistrz Praktyk sztuki NLP.
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Instytutu Zarządzania.

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 12 grudnia 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN+VAT
1810 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!