Szkolenie: PROWADZENIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY Jak przyciągnąć, wypracowywać regularne wyniki, utrzymać, inspirować, wspierać handlowców i wskakiwać na wyższy poziom?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/prowadzenie-zespolu-sprzedazyjak-przyciagnac-wypracowywac-regularne-wyniki-utrzymac-inspirowac-wspierac-handlowcow-i-wskakiwac-na-wyzszy-poziom-68033

Informacje o szkoleniu

  • PROWADZENIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY Jak przyciągnąć, wypracowywać regularne wyniki, utrzymać, inspirować, wspierać handlowców i wskakiwać na wyższy poziom?


    ID szkolenia: 68033
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    ADN Centrum Konf., Atrium Tower
    Al. Jana Pawła II 25,9p.
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 1.02.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    01.02.2017
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Dlaczego handlowcy mieliby chcieć pracować w Twoim zespole? Zastanawiałeś się co masz in do zaoferowana jako menedżer sprzedaży? O ile mogą się rozwinąć i realizować własne cele pracując właśnie z Tobą? Prowadzenie zespołu sprzedażowego to umiejętność wymagająca ciągłego zaangażowania, pro-aktywności, uważności, a także profesjonalnych kompetencji opartych na regularnym planowaniu pracy handlowców, wyznaczaniu celów, monitorowaniu ich pracy, rozliczaniu, wspieraniu i przede wszystkim inspirowaniu do nieustannego rozwoju.

Zapraszamy na warsztat, będący pigułką praktyk prowadzenia krok po kroku zespołu sprzedażowego. Podczas szkolenia poznasz zasady planowania pracy zespołu, wyznaczania celów, raportowania, monitorowania wyników w taki sposób aby wspierać zespół w osiąganiu pożądanych wyników sprzedażowych i wypracowywać wartość dodaną dla organizacji.

Dlaczego to szkolenie jest dla Ciebie:

Dowiesz się jak wyznaczyć cele sprzedaży?
Poznasz techniki poprawiające dynamikę osiągania celów w zespole
Dowiesz się jak skutecznie wykorzystać dynamikę rozproszonego zespołu?
Poznasz kluczowe mierniki raportowania
Dowiesz się jak wdrożyć systemy monitorowania sprzedaży , aby nie zabić sprzedaży tabelkami?
Dowiesz się dlaczego menedżer który nie motywuje jest skuteczniejszy?
Dowiesz się jak pracować pod presją czasu przy wykorzystaniu - 1 minute coaching

Pamiętaj, że inwestując swój czas i pieniądze w szkolenia organizowane przez Langas Group, możesz zawsze spodziewać się zwrotu z inwestycji! Stawiamy na Twoje maksymalne zadowolenie!

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.

Program szkolenia:

9.00- 9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

STRATEGICZNE DZIAŁANIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY
Kluczowe zadania menedżera sprzedaży i wyznaczenie obszarów rozwojowych

Dlaczego handlowcy mają chcieć z Tobą pracować?
W których obszarach działania twojego zespołuchcesz Tworzyć największa wartość dodaną dla organizacji?
Jak skutecznie zaplanować strategię oraz wyznaczyć cele sprzedaży?
Prospecting - czyli określanie szans sprzedaży i potencjału klientów
Jak zorganizować pracę zespołu, aby osiągnąć zamierzone wyniki?
Planowanie oceny rezultatów pracy zespołu
Motywować czy nie? Filozofia pracy menedżera sprzedaży
Jak praktycznie przygotować rekrutację i szkolenie zespołu?
Nowoczesne sposoby zarządzania sobą w czasie
Co musze zmienić aby wzmocnić rezultaty zespołu – obszary rozwojowe menedżera sprzedaży.

BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU SPRZEDAŻY
Jak wpływać na mechanizmy decydujące o sukcesie Twojego zespołu?

Plan pracy z handlowcem, plan pracy z zespołem
Jak wykorzystać predyspozycje Twoich pracowników do zbudowania efektywnego zespołu sprzedażowego?
Techniki poprawiające dynamikę rozwoju zespołu
6 czynników sukcesu zespołu sprzedaży
Sprzedażowe przywództwo - rola typu przywództwa

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPOROSZONYM
Narzędzia pozwalające wykorzystać oryginalność zespołu rozproszonego

Jak wygląda rozproszona struktura zespołu i jak ją skutecznie wykorzystać?
Poszukiwanie lokalnego lidera
Budowanie świadomości i poprawa komunikacji
Efektywna komunikacja na różnych poziomach
Nowoczesne technologie wspomagające "czucie biznesu"
Odpowiedzialność sprzedawców - budowanie zaufania

KLUCZOWE KRYTERIA OCENY SPRZEDAWÓW
Efektywne poziomy kontaktu z klientem

Opracowanie systemu monitorowania pracy
Regularna ocena - jak zbudować proces?
Systemy monitorowania sprzedaży - jak nie zabić sprzedaży tabelkami?
Jaki rodzaj kontaktu z klientem wybrać: podstawowy, reaktywny, aktywny-, jednorazowy, proaktywny regularny czy partnerski?

SYSTEM RAPORTOWANIA SPRZEDAŻY
Narzędzia raportowania oraz uwolnienie potencjału sprzedaży poprzez wyciągnięcie maksymalnych korzyści i ograniczenie danych nieistotnych

Jakie przyjąć mierniki raportowania?
Jaki system raportowania pasuje do Twojej baraży i stylu pracy?
CRM i gromadzenie danych
Dylemat narzędzia vs. czas na sprzedaż - jak nie dać się wkręcić w pułapkę biurokracji?
Dane zewnętrzne i wewnętrzne
Skuteczne zarządzanie relacją z klientem – dobre praktyki w zakresie postępowania z klientami
Analizowanie wyników
Plan działań i ich wdrożenie

EFEKTYWNE SPOTKANIA HANDLOWE
Prowadzenie skutecznych spotkań handlowych, budowanie dynamiki i włączanie członków zespołu

Plan spotkań, regularność, samoocena, wyznaczanie obszarów rozwojowych z menedżerem, fakty i wsparcie menedżerskie.
Jaki rodzaj spotkania wybrać, aby osiągnąć zamierzony cel?
Uruchamianie zaangażowania sprzedawców, czyli nie daj im się zanudzić
Kreatywne techniki pobudzania sprzedaży
Integrowanie zespołu handlowców

MOTYWOWANIE SPRZEDAWCÓW JAKO PROCES MENEDŻERSKI
Sposoby indywidualnego motywowania sprzedawców oraz budowania zaangażowanego zespołu

Najefektywniejsze techniki motywowania
Nie motywuj- będziesz skuteczniejszy
Presja czasu - 1 minute coaching

16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Arkadiusz Żurek

Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 970 - zgłoszenie do 13.01.2017

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora formularza zgłoszeniowego.
Sposób płatności przelewem przed rozpoczęciem szkolenia na konto Langas Group

Wydarzenie: PROWADZENIE ZESPOŁU SPRZEDAŻY Jak przyciągnąć, wypracowywać regularne wyniki, utrzymać, inspirować, wspierać handlowców i wskakiwać na wyższy poziom?