Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy

O szkoleniu

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do procesu wdrożenia oceny pracowniczej. Uczestnicy podczas szkolenia przygotują przykładowe formularze do przeprowadzenia ocen okresowych, wytyczne do całego procesu i procedury. Kadra zarządzająca nauczy się prowadzić rozmowy z podległymi pracownikami  i uświadomi sobie celowość stosowania tego narzędzia w praktyce zarządzania zespołami pracowniczymi. Uczestnicy podczas szkolenia rozwiną kompetencje „miękkie” związane z przeprowadzeniem konstruktywnej, motywacyjnej, rozmowy oceniającej ze szczególnym uwzględnieniem umiejętnego przekazywania informacji zwrotnej.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest skierowane do pracowników działów HR oraz kadry zarządzającej.

Program szkolenia

  1. Rodzaje ocen pracowniczych
  2. Cele okresowych ocen pracowniczych, rola kadry kierowniczej w procesie oceny
  3. Cykl oceny okresowej pracownika
  4. Kryteria oceny i ich uzasadnienie
    • dobór właściwych kryteriów do celów sporządzania oceny okresowej
    • precyzyjny opis kryteriów z uwzględnieniem skali ocen
  5. Przygotowanie arkusza oceny przez uczestników szkolenia i jego omówienie- możliwość pracy z własnymi arkuszami
  6. Przygotowanie do prowadzenia rozmowy oceniającej
    • etapy rozmowy oceniającej
    • lista pytań do podwładnego
    • podsumowanie sukcesów, obszarów do poprawy
    • cele i plany na kolejny okres oceny
  7. Postawa asertywna i jej wpływ na przebieg rozmowy
    • doceniam swoją wartość/ doceniam twoją wartość
    • potrafię wskazać swoje umiejętności i sukcesy/ widzę twoje umiejętności i sukcesy
    • jestem świadoma/y swoich praw/szanuję twoje prawa
    • wierzę w swoje możliwości, swój wpływ/uznaję twój wpływ
  8. Symulacje rozmów okresowych
    • rozmowa, a nie monolog
    • sposoby zadawania pytań
    • zasady udzielania informacji zwrotnych
    • udzielanie pochwały
    • konstruktywna krytyka
    • motywacja
    • komunikacja zorientowana na zmianę
  9. Sytuacje trudne i konfliktowe podczas rozmowy oceniającej z praktyki uczestników i trenera prowadzącego szkolenie
    • eliminacja stresu
    • radzenie sobie z agresją
    • panowanie nad emocjami
  10. Podsumowanie szkolenia i plan wdrożenia zdobytej wiedzy

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

InfoBizTech
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

InfoBizTech
00-613 Warszawa Chałubińskiego 8
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!