Szkolenie: PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W DZIAŁACH MARKETINGOWYCH

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/przetwarzanie-i-ochrona-danych-osobowych-w-dzialach-marketingowych-57131-id187

Informacje o szkoleniu

  • PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W DZIAŁACH MARKETINGOWYCH


    ID szkolenia: 57131
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Prawo
  • Adres szkolenia:

    Sala Konferencyjna Most Wanted
    Rogalińska 1
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 16.04.2014
    Godziny zajęć (czas trwania):
    7
  • Organizator szkolenia:

    Most Wanted!
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

CEL: Przedstawienie zasad i rozwiązań bezpiecznego i efektywnego przetwarzania danych osobowych w działaniach marketingowych – gromadzenie i pozyskiwanie danych, wysyłka, reklama, mailing, zamówienia online itp. Jak nie narazić się na zarzuty i oskarżenia klientów o niezgodne z prawem działania. Jak realizować obowiązek informacyjny i jak pozyskiwać zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Jak uniknąć kontroli GIODO i UOKiK, a jak się do niej przygotować. Omówienie zaistniałych i nadchodzących zmian w przepisach prawa dotyczących ochrony danych osobowych, praw konsumentów, świadczenia usług drogą elektroniczną.

Szkolenie skierowane jest do:

ADRESACI: specjaliści ds. marketingu, szefowie baz danych, kierownicy działów sprzedaży, osoby zarządzające projektami, właściciele firm, osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych i informacji.

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA

1. Znaczenie podstawowych definicji w praktyce:
- Administrator danych,
- Użytkownik,
- przetwarzanie danych,
- ochrona danych (poufność, integralność, rozliczalność, merytoryczna poprawność)

2. Najważniejsze akty prawa krajowego i europejskiego dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych w marketingu:
- nadchodzące zmiany w przepisach ochrony danych osobowych,
- nadchodzące zmiany w prawach konsumenta,
- zmiany w Prawie Telekomunikacyjnym i ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Realizacja zasad ochrony danych osobowych:
- przesłanki legalizujące przetwarzanie danych osobowych,
- określanie celów przetwarzania,
- adekwatny zakres danych,
- czasowe ograniczenia przechowywania danych.

4. Uwarunkowania prawne akcji promocyjnych (konkursy, sprzedaż premiowa, loterie promocyjne):
- zgoda, jako przesłanka legalizująca – treść i zasady udzielania zgody,
- realizacja sprzeciwów i wycofanie zgody.

5. Zasady ochrony danych ze szczególnym uwzględnieniem działalności marketingowej:
- zasady i umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych przetwarzanych w celach marketingowych,
- telemarketing – bezpieczne zwroty i odpowiedzi w rozmowach telefonicznych,
- obowiązki informacyjne przy gromadzeniu danych osobowych,
- dokumentowanie uzyskania zgody

6. Źródła pozyskiwania danych:
- od osób, których dane dotyczą,
- Member get member, czyli klienci z polecenia,
- pozyskiwanie gotowych baz danych

7. Przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu akcji marketingowej:
- kiedy możemy zachować dane po zakończeniu akcji marketingowej?
- retencja danych,
- zmiana celu przetwarzania danych osobowych,
- kiedy możemy sprzedać naszą bazę danych?

8. Organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa na poziomie wysokim.

9. Najczęściej spotykane metody wykradania danych, błędy przy przetwarzaniu, sposoby zapobiegania.

10. Obowiązki Administratora danych oraz Administratora bezpieczeństwa informacji

11. Kompetencje i uprawnienia kontrolne GIODO i UOKiK:
- jak uniknąć kontroli,
- jak przygotować się do kontroli,
- odpowiedzialność administracyjna, dyscyplinarna, odszkodowawcza, karna, finansowa.

Informacje o prelegentach:

Piotr Glen -


Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Audytor SZBI wg PN-ISO/IEC27001
Specjalista ds. ochrony danych osobowych z dużym doświadczeniem praktycznym we wdrażaniu i audytowaniu polityki i systemów bezpieczeństwa informacji. Członek Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji SABI. Doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji pełniący tę funkcję dla wielu firm i instytucji. Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN-ISO/IEC27001. Autor publikacji w zakresie ochrony danych osobowych (min w Serwisie Kadry Zarządzającej ZOZ www.serwiszoz.pl i Magazynie Menadżerów Ochrony Zdrowia www.healthcare.wip.pl/app ). Uczestnik postępowań administracyjnych prowadzonych przez GIODO. Posiada duże doświadczenie i bardzo dobre umiejętności w prowadzeniu szkoleń z praktycznych aspektów ochrony danych osobowych. Współpracownik Biura Rzecznika Praw Dziecka w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie. Koordynator projektu „Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych” realizowanego przez GIODO.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 490 - nett

Cena zawiera:

koszt uczetnictwa, materiały szkoleniowe, catering, sala, wykłady

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

płatność w terminie

Szkolenie, kurs: PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W DZIAŁACH MARKETINGOWYCH