Szkolenie

PSYCHOLOGIA LIDERA

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA:
Prezentacja i nauka nowoczesnych technik i koncepcji zarządzania zespołem
Podniesienie i wzmocnienie osobistych kompetencji liderów
Świadome wykorzystanie psychologicznych narzędzi niezbędnych w kierowaniu zespołem
Podniesienie umiejętności motywacji i automotywacji
Prezentacja i doskonalenie metod i technik rekrutacji oraz osobistego rozwoju w organizacji
Nauka radzenia sobie z emocjami w pracy, podniesienie umiejętności komunikacji i zarządzania sobą w czasie
KORZYSCI Z UCZESTNICTWA:
Autodiagnoza własnego stylu kierowania
Uruchomienie naturalnego potencjału i możliwości osobistych w zarządzaniu sobą i zespołem
Wyznaczenie osobistej ścieżki rozwoju i działania będącej wyznacznikiem naturalnego autorytetu lidera
Zwiększenie skuteczności w kierowaniu zespołem oraz efektywności osobistej uczestników szkolenia
Usprawnienie komunikacji wewnętrznej, poprawa efektywności realizacji poleceń, zadań i celów zespołu
Doskonalenie metod motywowania siebie i podwładnych
Poznanie skutecznych metod rekrutacji i doboru członków zespołu oraz podniesienia ich lojalności i poczucia wspólnoty z organizacją
Podniesienie umiejętności redukcji negatywnych skutków stresu i napięcia, wyznaczenie i uporządkowanie celów i priorytetów zawodowych
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Program szkolenia

I. PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE

Koncepcje zarządzania oraz ich praktyczne zastosowanie
Techniki i umiejętności skutecznego lidera

II. KOMPETENCJE LIDERA

Znaczenie zasobów osobistych w kierowaniu zespołem, analiza swoich mocnych i słabych stron
Style kierowania – autodiagnoza
Jak i po co rozwijać kompetencje menedżerskie
Po czym rozpoznać skutecznego szefa

III. ZBIÓR TECHNIK I NARZĘDZI PSYCHOLOGICZNYCH SZEFA

Szef słucha i rozumie – pytania, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie
Szef odmawia i stawia granice – „zdarta płyta”, algorytmy działania, asertywność
Szef krytykuje – nie poucza, nie daje dobrych rad, w zamian – udziela informacji zwrotnej
Szef odmawia – sztuka mówienia „nie”
Trudne decyzje – jak komunikować decyzje o zwolnieniu, awansie, zmianie

IV. MOTYWACJA – METODY I TECHNIKI

Jak skutecznie motywować siebie i innych
Nagradzanie – sposoby doceniania podwładnych
Delegowanie uprawnień i zadań jako ważny element systemu motywacji
Karanie – możliwości, sposoby, znaczenie kary oraz jej konsekwencje

V. SKUTECZNA REKRUTACJA

Sposoby na zatrudnienie i zatrzymanie dobrego pracownika
Co jest najważniejsze w rekrutacji – metody przygotowania, przebiegu i możliwości procesu rekrutacji
Podstawowe błędy rekrutacji

VI. EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA SZEFA

Zarządzanie sobą w czasie – metody, techniki i obszary planowania, ustalania celów i priorytetów
Asertywna komunikacja – jak uzyskać i utrzymać szacunek do siebie i innych
Psychologia samooceny – metody i możliwości
Analiza potrzeb i ograniczeń
Stres – sposoby na wykorzystanie pozytywnej siły stresu, metody ograniczenia jego negatywnych skutków
Wybrane techniki relaksacji

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Cytat
Psycholog, specjalista ds. zarządzania personelem, instruktor terapii sztuką. Pracuje jako trener, wykładowca i coach. Jest także praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie terapeutyczne I stopnia w Krakowskim Ośrodku Terapeutycznym, Zarządzanie Personelem na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ (poziom 5 wg Europejskich Ram Kwalifikacji tego zawodu), The Art and Science of Coaching" prowadzonej przez Erickson College z Vancouver oraz Akademię Terapii Ekspresyjnych. Od ponad 10 lat z pasją prowadzi treningi i warsztaty rozwoju osobistego. Tworzy autorskie programy szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności psychologicznych, biznesowych oraz psychologii sportu i transportu. Specjalizuje się w szkoleniu z obszaru podnoszenia i rozwijaniu tzw. miękkich kompetencji menedżerskich, takich jak budowanie i motywowanie zespołu, rekrutacja z assessment center, zarządzanie czasem, zmianą i konfliktem w zespole a także rozwoju umiejętności osobistych (radzenia sobie ze stresem, sztuce kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów, zarządzania czasem, strategiach skutecznego działania), sprzedażowych (obsługa klienta, podstawowe reguły „gry handlowej", nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, psychologia sprzedaży, komunikacji), asertywności, komunikacji i mowie ciała, psychologii wpływu, inteligencji emocjonalnej, autoprezentacji i Savoir Vivre.

Gdzie i kiedy

Zakopane 20 - 22 czerwca 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1880 PLN
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 21.04.2013 r. (kolacja) do 24.04.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!