Szkolenie

Psychologia Sprzedaży

O szkoleniu

Rezultaty wielu lat badań psychologów zajmujących się sprzedażą i perswazją – teraz dostępne również dla Ciebie – w ramach tego unikalnego szkolenia.

Jak to się dzieje, że od jednych sprzedawców klienci kupują chętniej, niż od innych?

Jak skutecznie przekonać Klienta, aby zostawił swoje pieniądze - właśnie u Ciebie?

Co zadecyduje o tym, że Klient najlepiej zapamięta i wybierze właśnie Twój produkt?

Cele szkolenia

1. Wejdziesz w posiadanie informacji o psychologicznych regułach wywierania wpływu na ludzi.

2. Poznasz typy klientów i sposoby dotarcia do każdego z nich.

3. Nauczysz się, jak kierować klientem w trakcie podejmowania przez niego decyzji.

4. Poznasz metody skutecznego motywowania klientów i zachęcania ich do zakupu.

5. Rozwiniesz swoją mowę ciała, by wzbudzać zaufanie od pierwszego wejrzenia.

6. Przećwiczysz budowanie i stosowanie skutecznej argumentacji, bazującej na wiedzy o potrzebach, motywach dokonywania zakupu i osobowości klientów.

7. Zdobędziesz wiedzę dotyczącą manipulacji, które stosują nieuczciwi klienci i sprzedawcy.

8. Lepiej poznasz siebie – swój styl myślenia, mówienia i słuchania, abyś mógł sprzedawać opierając się na swoich mocnych stronach.
Kto powinien wziąć udział?
-

Program szkolenia

1. ZAKUP RACJONALNY I IMPULSOWY.
- Racjonalne i emocjonalne decyzje klientów.
- Do serca czy do rozumu – jak sprzedawać Twój produkt?
- Hierarchia potrzeb uświadomionych i nieuświadomionych klienta.

2. PSYCHOLOGICZNE METODY PRZEKONYWANIA KLIENTÓW DO ZAKUPU.
- Metody budowania i podtrzymywania zaufania do sprzedawcy.
- Typy klientów – konkretne sposoby na różne charaktery.
- Podstawowe zasady tworzenia przekonującej argumentacji.

3. PSYCHOLOGICZNE METODY PREZENTACJI PRODUKTÓW.
- Metody uświadamiania potrzeb.
- Słowa, które sprzedają.
- Język korzyści w systemach reprezentacji (NLP).

4. TECHNIKI PROWADZENIA ROZMOWY HANDLOWEJ.
- Kierowanie rozmową metodą lejka pytań.
- Docieranie do prawdziwych interesów klienta.
- Skuteczne sposoby pomniejszania ceny w oczach klienta.

5. ODCHODZĄC OD „NIE”
- Usuwanie powodów odmowy zakupu.
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami:
- Muszę to jeszcze przemyśleć.
- Zadzwonię do Pana.
- Ja tylko zbieram oferty.
- Gdzie indziej mają taniej…
- Metody radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów i z reklamacjami.

6. DOCHODZĄC DO „TAK”.
- Sygnały gotowości do zakupu.
- Psychologiczne techniki finalizacji sprzedaży.
- Sprawdzone zasady negocjowania ceny i zawartości oferty.

7. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W PROCESIE SPRZEDAŻY.
- Gdzie stawać i siadać – miejsca optymalne.
- Postawa, gesty i głos – wzmacnianie siły przekonywania.
- Blef w rozmowie handlowej – czy można rozpoznać, kiedy klient kłamie?

Czas trwania

1 dzień, 6 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener: WALDEMAR WAWERSKI

Gdzie i kiedy

Gdańsk 18 kwietnia 2012
-

80-001 Gdańsk

-

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 marca 2012
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-257 Warszawa

Echa Leśne 27C

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 lutego 2012
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-257 Warszawa

Echa Leśne 27C

woj. mazowieckie

Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!