Szkolenie

Psychologia Sprzedaży

O szkoleniu

Rezultaty wielu lat badań psychologów zajmujących się sprzedażą i perswazją – teraz dostępne również dla Ciebie – w ramach tego unikalnego szkolenia.

Jak to się dzieje, że od jednych sprzedawców klienci kupują chętniej, niż od innych?

Jak skutecznie przekonać Klienta, aby zostawił swoje pieniądze - właśnie u Ciebie?

Co zadecyduje o tym, że Klient najlepiej zapamięta i wybierze właśnie Twój produkt?

Cele szkolenia

1. Wejdziesz w posiadanie informacji o psychologicznych regułach wywierania wpływu na ludzi.

2. Poznasz typy klientów i sposoby dotarcia do każdego z nich.

3. Nauczysz się, jak kierować klientem w trakcie podejmowania przez niego decyzji.

4. Poznasz metody skutecznego motywowania klientów i zachęcania ich do zakupu.

5. Rozwiniesz swoją mowę ciała, by wzbudzać zaufanie od pierwszego wejrzenia.

6. Przećwiczysz budowanie i stosowanie skutecznej argumentacji, bazującej na wiedzy o potrzebach, motywach dokonywania zakupu i osobowości klientów.

7. Zdobędziesz wiedzę dotyczącą manipulacji, które stosują nieuczciwi klienci i sprzedawcy.

8. Lepiej poznasz siebie – swój styl myślenia, mówienia i słuchania, abyś mógł sprzedawać opierając się na swoich mocnych stronach.
Kto powinien wziąć udział?
-

Program szkolenia

1. ZAKUP RACJONALNY I IMPULSOWY.
- Racjonalne i emocjonalne decyzje klientów.
- Do serca czy do rozumu – jak sprzedawać Twój produkt?
- Hierarchia potrzeb uświadomionych i nieuświadomionych klienta.

2. PSYCHOLOGICZNE METODY PRZEKONYWANIA KLIENTÓW DO ZAKUPU.
- Metody budowania i podtrzymywania zaufania do sprzedawcy.
- Typy klientów – konkretne sposoby na różne charaktery.
- Podstawowe zasady tworzenia przekonującej argumentacji.

3. PSYCHOLOGICZNE METODY PREZENTACJI PRODUKTÓW.
- Metody uświadamiania potrzeb.
- Słowa, które sprzedają.
- Język korzyści w systemach reprezentacji (NLP).

4. TECHNIKI PROWADZENIA ROZMOWY HANDLOWEJ.
- Kierowanie rozmową metodą lejka pytań.
- Docieranie do prawdziwych interesów klienta.
- Skuteczne sposoby pomniejszania ceny w oczach klienta.

5. ODCHODZĄC OD „NIE”
- Usuwanie powodów odmowy zakupu.
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami:
- Muszę to jeszcze przemyśleć.
- Zadzwonię do Pana.
- Ja tylko zbieram oferty.
- Gdzie indziej mają taniej…
- Metody radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów i z reklamacjami.

6. DOCHODZĄC DO „TAK”.
- Sygnały gotowości do zakupu.
- Psychologiczne techniki finalizacji sprzedaży.
- Sprawdzone zasady negocjowania ceny i zawartości oferty.

7. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W PROCESIE SPRZEDAŻY.
- Gdzie stawać i siadać – miejsca optymalne.
- Postawa, gesty i głos – wzmacnianie siły przekonywania.
- Blef w rozmowie handlowej – czy można rozpoznać, kiedy klient kłamie?

Czas trwania

1 dzień, 6 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener: WALDEMAR WAWERSKI

Gdzie i kiedy

Gdańsk 18 kwietnia 2012
-

80-001 Gdańsk

-

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 marca 2012
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-257 Warszawa

Echa Leśne 27C

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 8 lutego 2012
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-257 Warszawa

Echa Leśne 27C

woj. mazowieckie

Weź udział

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!