Szkolenie

Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta

O szkoleniu

Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozumieć zachowania, potrzeby i motywacje twoich klientów. Doświadczeni handlowcy, którzy odnieśli sukces w sprzedaży i doprowadzali do zawarcia kontraktów z klientami w sytuacjach, które inny uznali za beznadziejne wiedzą, że znajomość psychologii sprzedaży i klienta połączona ze świadomym wykorzystaniem psychologicznych mechanizmów komunikacji, wywierania wpływu jest najskuteczniejszą techniką sprzedaży.

Biorąc udział w szkoleniu "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta" zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii społecznej, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć i wykorzystać motywacje oraz zachowania klienta do realizacji celów w sprzedaży i obsłudze klienta.
Kto powinien wziąć udział?
  • Managerów sprzedaży,
  • Key Account Managerów,
  • Specjalistów sprzedaży
  • Przedstawicielów Handlowych działających na rynkach B2B.

Program szkolenia

1. KIM JESTEŚMY? Z KIM PRACUJEMY?

  • Rozpoznanie własnego profilu w komunikacji
  • Typologia klienta wg dr D. Merill
  • Style komunikacyjne - jak je stosować i dostosować do klientów
  • Rodzaje komunikacji - kontakt z klientem (email, telefon, spotkanie)

2. TECHNIKI SPRZEDAŻY DOSTOSOWANE DO WSPÓŁCZESNEGO KLIENTA

  • Metody otwierania negocjacji
  • Zasady współczesnej analizy potrzeb
  • Techniki pracy z obiekcjami
  • Style prezentacji i argumentacji
  • Techniki wpływu społecznego wg Robert Cialdini

3. TRENING KOMPETENCYJNY

  • Radzenie sobie z emocjami
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Postawa asertywna w kontaktach z klientami

4. BUDOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ

  • Praca z bazami danych CRM - wykorzystanie danych w procesie budowania strategii
  • Ustalanie własnych celów sprzedażowych i finansowych

Prelegenci

Cytat

Anna Ritter

Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.

W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013 - 2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.

Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży , gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach, psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu ,psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.

Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego , biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu , podróżowania , dobrej książki i dobrego humoru.

Gdzie i kiedy

Warszawa 30 listopada 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 31 sierpnia 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
960 PLN
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!