Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/psychologia-sprzedazy-psychologia-klienta-74657-id145

Informacje o szkoleniu

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozumieć zachowania, potrzeby i motywacje twoich klientów. Doświadczeni handlowcy, którzy odnieśli sukces w sprzedaży i doprowadzali do zawarcia kontraktów z klientami w sytuacjach, które inny uznali za beznadziejne wiedzą, że znajomość psychologii sprzedaży i klienta połączona ze świadomym wykorzystaniem psychologicznych mechanizmów komunikacji, wywierania wpływu jest najskuteczniejszą techniką sprzedaży.

Biorąc udział w szkoleniu "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta" zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii społecznej, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć i wykorzystać motywacje oraz zachowania klienta do realizacji celów w sprzedaży i obsłudze klienta.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Managerów sprzedaży,
  • Key Account Managerów,
  • Specjalistów sprzedaży
  • Przedstawicielów Handlowych działających na rynkach B2B.

Program szkolenia:

1. KIM JESTEŚMY? Z KIM PRACUJEMY?

  • Rozpoznanie własnego profilu w komunikacji
  • Typologia klienta wg dr D. Merill
  • Style komunikacyjne - jak je stosować i dostosować do klientów
  • Rodzaje komunikacji - kontakt z klientem (email, telefon, spotkanie)

2. TECHNIKI SPRZEDAŻY DOSTOSOWANE DO WSPÓŁCZESNEGO KLIENTA

  • Metody otwierania negocjacji
  • Zasady współczesnej analizy potrzeb
  • Techniki pracy z obiekcjami
  • Style prezentacji i argumentacji
  • Techniki wpływu społecznego wg Robert Cialdini

3. TRENING KOMPETENCYJNY

  • Radzenie sobie z emocjami
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Postawa asertywna w kontaktach z klientami

4. BUDOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ

  • Praca z bazami danych CRM - wykorzystanie danych w procesie budowania strategii
  • Ustalanie własnych celów sprzedażowych i finansowych

Informacje o prelegentach:

Anna Ritter

Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.

W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych. W latach 2013 - 2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.

Obecnie Pracuje w Natur Produkt Zdrovit jako Kierownik ds. Szkoleń i Sprzedaży , gdzie z sukcesem prowadzi zespół najlepszych Przedstawicieli w Polsce.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) w trzech specjalizacjach, psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu ,psychologia transportu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill. Kolejne badania Poświęciła na badanie stresu i jego wpływu na funkcjonowanie w trudnych sytuacjach.

Obecnie studentka Colegium Civitas na wydziale Life coaching Sturt UP certyfikacja coacha ACC ICF. Prowadzi coauchingi w zakresie rozwoju osobistego , biznesowego i coachingi zespołów. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery. Prywatnie entuzjastka crosffitu , podróżowania , dobrej książki i dobrego humoru.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 960 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10% dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
  • 20% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
  • 25% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
  • 100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
  • 100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Wydarzenie: Psychologia sprzedaży. Psychologia klienta