Szkolenie

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY WINDYKACJI NALEŻNOŚCI

O szkoleniu

1. Zdobycie wiedzy na temat:
- skutecznego argumentowania i przekazywania informacji,
- rozpoznawania zamiarów dłużnika,
- radzenia sobie w z manipulacją,
- rozpoznawania gier prowadzonych ze strony dłużnika i właściwego reagowania na nie.
2. Doskonalenie umiejętności psychologicznej analizy typów rozmówców
3. Pogłębienie wiedzy na temat zasad prowadzenia rozmowy telefonicznej
4. Poszerzenie wiedzy na temat negocjowania przez telefon z klientami zalegającymi z
należnościami
Kto powinien wziąć udział?
.

Program szkolenia

FILOZOFIA WINDYKACJI

O co walczymy? I czy walczymy?
- Obszary negocjacji windykacyjnych– definiowanie i hierarchizacja celów,
- Cele, które chcę osiągnąć (poza odzyskaniem pieniędzy)-utrzymanie dobrych relacji z klientami
- Struktura negocjacji – jakie są podstawowe elementy konstrukcji negocjacji w oparciu o które przygotowujemy się do rozmów

DŁUŻNIK - WIERZYCIEL. RELACJA PSYCHOLOGICZNA
"Dlaczego ludzie nie płacą?"
- Najczęstsze powody niepłacenia należności
- Wymówki dłużników
- Diagnoza najczęściej spotykanych wymówek
- Metody radzenia sobie z wymówkami
"Jak nie dać się zbyć dłużnikowi?"
- Gry psychologiczne dłużników
- Pułapki psychologiczne czyhające na wierzyciela podczas kontaktów z dłużnikiem
- Analiza interesów stron – ocena potrzeb dłużnika,

BUDOWANIE KORZYSTNEJ RELACJI
- Pozbaw dłużnika złudzeń - umiejętność precyzyjnego komunikowania celów oraz intencji w rozmowie o należnościach
- Trudne pytania - umiejętność poruszania "trudnych" tematów w rozmowie z dłużnikiem

WYKORZYSTANIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKOWANIA SIĘ W NEGOCJACJACH

- Z kim rozmawiasz, negocjujesz-poznaj siebie i swojego „partnera”
- Charakterystyka stanów „ja” – czyli kto gra jakie role w rozmowach windykacyjnych,
- Jak być skutecznym - zasady rozmowy windykacyjnej (jak powinna wyglądać struktura rozmów windykacyjnych telefonicznych i bezpośrednich)
- Budowanie argumentacji handlowej – za i przeciw naszej propozycji i propozycji dłużnika,
- Sztuka przekonywania – struktura przekazu perswazyjnego – jakich użyć argumentów, w jakiej kolejności je wyeksponować, żeby przekonać dłużnika do przyjęcia propozycji spłaty należności.(propozycje zdań na otworzenie rozmowy i zamykających rozmowę)

ZDOBYWANIE PRZEWAGI PSYCHOLOGICZNEJ NA SPOTKANIU Z DŁUŻNIKIEM
"Jak kontrolować rozmowę od pierwszej chwili"
- Powitanie i pierwsze słowa
- Przejmowanie inicjatywy
- Postawa i inne zachowania niewerbalne

OBRONA PRZED MANIPULACJĄ
- psychologiczne techniki wywierania wpływu,
- poziomy manipulacji psychologicznej
- techniki reagowania na manipulację.

PODSUMOWANIE

Czas trwania

3 dni, 18 h

Prelegenci

Cytat
Pedagog, doradca rozwoju osobistego, konsultant ds. rekrutacji i szkoleń, specjalista w zakresie zarządzania kadrami, trener. Stale pogłębia swoją wiedzę i doskonali praktykę.
Twórca wielu programów szkoleniowych dotyczących komunikowania się, rozwiązywania konfliktów, sztuki sprzedaży, asertywności, twórczości, motywacji, negocjacji. Mistrz Praktyk sztuki NLP.
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Instytutu Zarządzania.

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 czerwca 2014
hotel 3*

Zakopane

.

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Jastarnia 17 - 19 czerwca 2013
hotel o wysokim standardzie

84-140 Jastarnia

centrum

woj. pomorskie

Weź udział

Cena 1
pln netto
1840 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe pełne wyżywienie, serwis kawowy zakwaterowanie w pok.2 osobowym (możliwość rezerwacji pokoju 1 osobowego za dopłatą, ilość miejsc ograniczona), przyjazd w dzień poprzedzający szkolenie na kolację wieczór integracyjny imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłosznia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!