Szkolenie

Public Relations - Jak skutecznie kreować wizerunek firmy

O szkoleniu

ODPOWIEMY M.IN. NA PYTANIA ::
Czy warto przy pomocy działań typu PR budować pozytywny wizerunek organizacji?
Od czego zacząć budowanie strategii PR organizacji?
Jak w praktyce wykorzystać internet w działaniach służących budowaniu wizerunku korporacyjnego?
Jak planować i efektywnie wdrażać działania PR mające przeciwdziałać kryzysowi wizerunkowemu?
Kto powinien wziąć udział?
Wszyscy zainteresowani wyżej wymienioną tematyką

Program szkolenia

1. CZYM JEST PUBLIC RELATIONS? - MIEJSCE PR W KREOWANIU WIZERUNKU KORPORACYJNEGO

Czy warto przy pomocy działań typu PR budować pozytywny wizerunek organizacji?
Rola Public Relations w kształtowaniu wizerunku firmy - PR a inne instrumenty kształtowania wizerunku organizacji
Zakres działań Public Relations
Autentyczność i wiarygodność w Public Relations
2. NARZĘDZIA PUBLIC RELATIONS

Narzędzia PR i ich praktyczne wykorzystanie
Tworzenie wizerunku firm i produktów (corporate i product communications)
Personality Public Relations, czyli kształtowanie wizerunku osobistego
Wykorzystanie narzędzi PR a informacyjne wspieranie kampanii reklamowych
3. STRATEGIE, TAKTYKI I PROGRAMY PUBLIC RELATIONS

Analiza wyjściowa, czyli od czego zacząć budowanie strategii PR organizacji?
Rola środowisk opiniotwórczych, grup lobbingowych oraz otoczenia biznesowego w kształtowaniu wizerunku korporacyjnego
Jak zbudować bazę działań Public Relations?
Spójność programów Public Relations, czyli o wykorzystaniu narzędzi PR w komunikacji wewnętrznej oraz w komunikacji z otoczeniem korporacyjnym
STUDIUM PRZYPADKU: wykorzystanie narzędzi PR w praktyce

4. KOMUNIKACJA – wykorzystanie słowa w budowaniu wizerunku i perswazji

5. E-PUBLIC RELATIONS, CZYLI PR W SIECI

E-Public Relations: przyszłość czy margines działań typu PR?
Jak w praktyce wykorzystać Internet w działaniach służących budowaniu wizerunku korporacyjnego?
Portale korporacyjne, wortale tematyczne, e-biuletyny, intranet a E-Public Relations
W jaki sposób wykorzystać Internet do współpracy z mediami? - Model Press Room’u w sieci
6. PUBLIC RELATIONS W SYTUACJACH TRUDNYCH I KRYZYSOWYCH

Sytuacje kryzysowe oraz kryzysy wizerunkowe - czy z punktu widzenia Public Relations można zmienić je w sukces?
Czy można przewidzieć potencjalne sytuacje trudne i kryzysowe, jakie mogą spotkać firmę?
Otwartość czy strategia zamkniętych drzwi, czyli jak zachować się w kryzysie
Scenariusze antykryzysowe w praktyce - jak planować i efektywnie wdrażać działania PR mające przeciwdziałać kryzysowi wizerunkowemu?
Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej
Komunikacja kryzysowa z otoczeniem organizacji a media masowe
Działania wzmacniające poczucie identyfikacji pracowników z firmą, która znalazła się w kryzysie
STUDIUM PRZYPADKU: zarządzanie sytuacją kryzysową

7. EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI

Media - narzędzie do budowania wizerunku firmy
Zasady współpracy z prasą, radiem, telewizją - nawiązywanie kontaktów, przygotowanie się do spotkania z mediami, budowanie sieci informacyjnej
Dziennikarz - przyjaciel czy wróg?
Bezpośrednie kontakty z dziennikarzami - spotkania formalne i nieformalne
Tworzenie i korzystanie z baz danych dla potrzeb PR Techniki perswazyjne
8. WZBUDZANIE I PODTRZYMANIE ZAINTERESOWANIA - DOSKONAŁA INFORMACJA PRASOWA

Organizacja biura prasowego
Opracowanie materiałów prasowych, serwisów informacyjnych
Tryb udzielania informacji prasie
Informacja a inne gatunki i formy komunikowania
Produkcja materiałów wspierających działania PR - druki, ulotki, gadżety
Organizacja konferencji prasowych
Obsługa prasowa targów branżowych
Monitoring prasy drukowanej - ogólnopolskiej i regionalnej
Sporządzanie raportów medialnych, analiz ilościowych i jakościowych zebranych efektów medialnych
ĆWICZENIE: przygotowanie pisemnej informacji oraz odpowiedzi na skargę

9. TRENING PREZENTACJI I WYSTĄPIENIA MEDIALNEGO

Konferencja prasowa bez tajemnic - klucz do sukcesu - cel, planowanie, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
Sztuka prezentacji siebie i swojej firmy - jak udzielać wywiadu?
Przemówienia, oświadczenia dla prasy
Zasady zachowania się w studio radiowym i telewizyjnym
Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych
ĆWICZENIE: przygotowanie przemówienia

10. PROFESJONALNE ORGANIZOWANIE IMPREZ

Kreowanie, organizacja i nadzór wydarzeń specjalnych
Seminaria, konferencje, wystawy, targi, drzwi otwarte - kogo zaprosić, jak zaplanować i przygotować wydarzenia
Różnice pomiędzy rodzajami imprez
Praktyczne rady, co wolno, a czego nie wolno robić przy organizowaniu imprez
Kreatywne pomysły przy małym budżecie
11. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

Efektywne wykorzystanie komunikacji wewnętrznej w firmie
Nawiązywanie kontaktów, budowa wzajemnego zaufania
Publikacja wewnętrznych materiałów informacyjnych - gazetki, broszurki;

Czas trwania

2 dni (16 godzin)

Prelegenci

Cytat
Zajęcia poprowadzą praktycy z zakresu PR:

MONIKA BARTNIK
dr TOMASZ HERMANIUK

Gdzie i kiedy

Warszawa 29 - 30 sierpnia 2011
Oxford Tower

00-613 Warszawa

Chałubińskiego 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 marca 2011
Global Business Center

00-613 Warszawa

Chałubińskiego 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 września 2010
Global Business Center

00-613 Warszawa

ul. Chałubińskiego 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 22 - 23 marca 2010
Global Business Center

00-613 Warszawa

Chałubinskiego 8

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto
1580 PLN
Cena zawiera:
  • Cena zawiera: Zajęcia dydaktyczne,komplet materiałów szkoleniowych i pomocniczych,obiady oraz poczęstunki podczas szkolenia,zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,konsultacje poszkoleniowe.
Weź udział

Organizator

Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
woj. mazowieckie
Kim jesteśmy "Szkolenia, które osiągają cel" - to nie tylko slogan reklamowy towarzyszący nazwie firmy, to przede wszystkim najkrótsza odpowiedź na pytanie "Co Global Business Center daje swoim klientom?" Nasza działalność skupia się na trzech ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Opłacenie kosztów szkolenia.
Za zgłoszenie do 02.08.2011 rabat 300zł.
Preferencyjna cena przy jednoczesnym zgłoszeniu na szkolenie
"Copywriting w praktyce" - 1780 zł za 3 dni warsztatów.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Global Business Center Sp. z o.o.
00-613 Warszawa Chałubińskiego 8
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!