QRQC - Szyba reakcja na problemy jakościowe
O szkoleniu
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA :
Poszerzenie wiedzy w zakresie rozwiązywania problemów.
Zrozumienie, w jaki sposób wdrażać te wymagania w systemach zarządzania organizacji.
Poznanie procesu rozwiązywania problemów w organizacji jako systemu działań korygujących w przedsiębiorstwie, którego podstawowym założeniem jest szybkość reakcji, a także prowadzenie jak najlepszej kontroli nad jakością.
Szkolenie zaprojektowane dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, managerów firm, managerów produkcji, a także pracowników operacyjnych oraz pracowników działów jakości.
Program szkolenia
1.Potrzeba identyfikacji przyczyn problemów, pojęcie przyczyny źródłowej (pierwotnej),
2.Działania korekcyjne, korygujące i? zapobiegawcze,
3.Praca zespołowa w rozwiązywaniu problemów,
4.Rodzaje/poziomy QRQC (liniowe, wydziałowe, zakładowe)
5.Sformułowanie problemu w postaci „SMART” i za pomocą 5W2H,
6.Omówienie QRQC w oparciu o 8 etapów
7.Narzędzia wspomagające analizę przyczyn problemu:
- metoda 5 x why,
- burza mózgów,
- diagram Ishikawy.
Ćwiczenia:
- Analiza problemu przy użyciu diagramu Ishikawy i/lub 5 x why,
- Opis problemu za pomocą 5W2H.
- Definiowanie działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych
- Pełna analiza problemu przy użyciu QRQC
Prelegenci


Trener SGP
Weź udział
- proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
