O szkoleniu
Rozliczenie projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Działanie 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej to nie łatwe i szybkie zadanie. Każdy z beneficjantów realizujących obecnie i w przyszłości etapy swoich projektów spotyka się z problemami które wymagają rozwiązania. Umowy wymagają zmian przy założeniu podstawowym, że zakres merytoryczny i zakładane wskaźniki zostaną osiągnięte. Nie ma takiego projektu, który nie wymagał by dokonania mniejszych lub bardziej zaawansowanych zmian. Warsztat weekendowy charakteryzuje praca nad projektami zrealizowanymi lub w chwili obecnej realizowanymi.
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów teoretycznych jak również ćwiczeń praktycznych.
Dodatkowym atutem szkolenia jest obecność eksperta RIF - u, z którym będzie istniała możliwość przedyskutowania konkretnych zagadnień Państwa projektu.
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów teoretycznych jak również ćwiczeń praktycznych.
Dodatkowym atutem szkolenia jest obecność eksperta RIF - u, z którym będzie istniała możliwość przedyskutowania konkretnych zagadnień Państwa projektu.
Kto powinien wziąć udział?
Beneficjentów realizujących w chwili obecnej projekty oraz tych, którzy przystępują do realizacji etapu nr 1 po podpisaniu umowy o dofinansowanie z RIF -em. Poziom szkolenia zaawansowany oznacza, że należy posiadać wiedzę merytoryczną na temat zagadnień związanych z zakresem merytorycznym projektu oraz być bezpośrednio osobą decyzyjną w firmie i pracować w zespole projektowym szczególnie: księgowi, konsultanci, koordynatorzy, kierownicy projektów.
Program szkolenia
Dzień I
Realizacja umowy:
- zgłaszanie zamiaru zmian organizacyjno – prawnych itp.,
- przelew wierzytelności z umowy o dofinansowanie,
- zmiany w projekcie nie wymagające aneksu
Zmiany związane z podmiotem:
- Zgłoszenie zamiaru zmian organizacyjno -prawnych
- Zmiany adresu siedziby , reprezentacji
- Zmiana lokalizacji projektu
- Finansowanie zewnętrzne projektu:
Wniosek o wyrażenie zgody na ustanowienie zabezpieczenia kredytu w formie przelewu wierzytelności z umowy o dofinansowanie
Konieczność złożenia umowy kredytowej i umowy cesji do akceptacji
Umowa kredytowa nie przewiduje daty wypłaty dofinansowania
Przeznaczenie kredytu jest zgodne z umową o dofinansowanie, a okres wykorzystania mieści się w okresie kwalifikowalności wydatków
Umowa cesji zawiera numer rachunku bankowego instytucji kredytującej, na który ma być dokonana wypłata dofinansowania – jeśli jest inny niż w umowie o dofinansowanie, dodatkowo należy złożyć aktualny dokument rejestrowy w celu zawarcia aneksu
Zmiany związane z projektem, które nie wymagają aneksu
- Przesunięcia pomiędzy poszczególnymi kategoriami wydatków do 10% wartości kategorii, z której następuje przesunięci
- Zmiana sposobu reprezentacji
- Zmiana numeru rachunku bankowego
- Zmiana siedziby bez zmiany lokalizacji projektu
- Zmiana terminów realizacji poszczególnych zadań określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym Projektu, stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy o dofinansowanie, o ile zmiany te pozostają bez wpływu na termin zakończenia okresu kwalifikowalności wydatków
Dzień II
Wypłata dofinansowania
Rozliczenie zaliczki
Aneksowanie umowy: terminy, załączniki
Rozliczanie umowy: terminy, wniosek o płatność, zaliczki, poszczególne kategorie wydatków
Dokumentacja do wniosku o płatność: załączniki, oświadczenia
Inne zagadnienia: ewidencja księgowa, postępowanie ofertowe, kontrola projektu
Realizacja umowy:
- zgłaszanie zamiaru zmian organizacyjno – prawnych itp.,
- przelew wierzytelności z umowy o dofinansowanie,
- zmiany w projekcie nie wymagające aneksu
Zmiany związane z podmiotem:
- Zgłoszenie zamiaru zmian organizacyjno -prawnych
- Zmiany adresu siedziby , reprezentacji
- Zmiana lokalizacji projektu
- Finansowanie zewnętrzne projektu:
Wniosek o wyrażenie zgody na ustanowienie zabezpieczenia kredytu w formie przelewu wierzytelności z umowy o dofinansowanie
Konieczność złożenia umowy kredytowej i umowy cesji do akceptacji
Umowa kredytowa nie przewiduje daty wypłaty dofinansowania
Przeznaczenie kredytu jest zgodne z umową o dofinansowanie, a okres wykorzystania mieści się w okresie kwalifikowalności wydatków
Umowa cesji zawiera numer rachunku bankowego instytucji kredytującej, na który ma być dokonana wypłata dofinansowania – jeśli jest inny niż w umowie o dofinansowanie, dodatkowo należy złożyć aktualny dokument rejestrowy w celu zawarcia aneksu
Zmiany związane z projektem, które nie wymagają aneksu
- Przesunięcia pomiędzy poszczególnymi kategoriami wydatków do 10% wartości kategorii, z której następuje przesunięci
- Zmiana sposobu reprezentacji
- Zmiana numeru rachunku bankowego
- Zmiana siedziby bez zmiany lokalizacji projektu
- Zmiana terminów realizacji poszczególnych zadań określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym Projektu, stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy o dofinansowanie, o ile zmiany te pozostają bez wpływu na termin zakończenia okresu kwalifikowalności wydatków
Dzień II
Wypłata dofinansowania
Rozliczenie zaliczki
Aneksowanie umowy: terminy, załączniki
Rozliczanie umowy: terminy, wniosek o płatność, zaliczki, poszczególne kategorie wydatków
Dokumentacja do wniosku o płatność: załączniki, oświadczenia
Inne zagadnienia: ewidencja księgowa, postępowanie ofertowe, kontrola projektu
Czas trwania
2 dni - 16 godzin
Prelegenci

Dominik Zajk
Trener biznesu w obszarze zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej, przedsiębiorczości, szkoleniach miękkich – szczególnie negocjacje, komunikacja, komunikacja w projektach, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta, wystąpienia publiczne.
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami, Wyższej Szkoły Finansów i Rachunkowości, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyrektor Zarządzający firmy HMD Consulting, Prezes Zarządu Organizacji Pozarządowej.
Współpracownik i konsultant firm w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. Praktyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, zarządzania projektami deweloperskimi, wdrażania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych min. U.E.
Ekspert w ramach Inicjatywy Technologicznej I Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
www.dominikzajk.pl
Trener biznesu w obszarze zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej, przedsiębiorczości, szkoleniach miękkich – szczególnie negocjacje, komunikacja, komunikacja w projektach, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta, wystąpienia publiczne.
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami, Wyższej Szkoły Finansów i Rachunkowości, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyrektor Zarządzający firmy HMD Consulting, Prezes Zarządu Organizacji Pozarządowej.
Współpracownik i konsultant firm w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. Praktyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, zarządzania projektami deweloperskimi, wdrażania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych min. U.E.
Ekspert w ramach Inicjatywy Technologicznej I Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
www.dominikzajk.pl
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Łazienkowski
00-465 Warszawa
ul. 29 Listopada 3b
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
z VAT
955
zł
Cena zawiera:
- Materiały szkoleniowe, catering
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
woj. mazowieckie
Misją firmy HMD Consulting jest dostarczenie nowoczesnych, kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań biznesowych dla polskich przedsiębiorców działających na otwartym rynku europejskim.
Nasze usługi realizujemy w oparciu o ideę marketingu partne...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Promocja:
W przypadku zgłoszenia do 15 listopada 2011 r. - Cena 855 zł z VAT 2 osoby i więcej z jednej firmy - cena 800 zł/ 1 os. Promocji nie łączymy ze sobą.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
W przypadku zgłoszenia do 15 listopada 2011 r. - Cena 855 zł z VAT 2 osoby i więcej z jednej firmy - cena 800 zł/ 1 os. Promocji nie łączymy ze sobą.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
Powiadomienia o nowych terminach