Szkolenie
Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy Premium
O szkoleniu
Korzyści ze szkolenia:
- poznasz rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
- zdobędziesz wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
- nauczysz się jak być asertywnym i jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
- poznasz zasady obsługi gości i optymalizacji pracy.
- poznasz rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
- zdobędziesz wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
- nauczysz się jak być asertywnym i jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
- poznasz zasady obsługi gości i optymalizacji pracy.
Kto powinien wziąć udział?
osób zatrudnionych na stanowisku recepcjonisty lub planujących podjąć taką pracę
Program szkolenia
- Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
- ROLA RECEPCJI w funkcjonowaniu firmy i standardy w zawodzie.
- Wyzwania i nowe wymagania na rynku pracy.
- NOWE TRENDY TECHNOLOGICZNE w biurach i biurowcach.
- Wizerunek firmy a wizerunek recepcji (to co mówię, to jak mówię i jak wyglądam).
- Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
- współpraca z firmami kurierskimi,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
- narzędzia LEAN i OPTYMALIZACJA PRACY na recepcji- tylko praktyczne rozwiązania,
- jak usprawnić swoją pracę-indywidulane plany.
- Etykieta biznesu w pracy recepcjonistki.
- Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
- trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
- sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
- jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
- zasady aktywnego słuchania,
- udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach)
- dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
- co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
- Obsługa klientów i gości w firmie:
- oczekiwania gościa wobec recepcji,
- standardy i wyzwania w obsłudze,
- powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
- studium przypadku.
- Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja)
- OCHRONA DANYCH osobowych (RODO) i dostęp do informacji.
- Katalog trudnych klientów" i sposoby postępowania:
- „nasi" trudni klienci i scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
- Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
- budujemy poczucie wartości,
- emocje w kontakcie z klientem,
- przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
- metody regeneracji po stresującym wydarzeniu.
- Wizerunek recepcjonistki:
- dress code na recepcji,
- podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
- przykłady ciekawych stylizacji,
- dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować.
- Podsumowanie szkolenia i co dalej?
Prelegenci


Trener HIGH5 Training Group
Weź udział
Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
790
PLN
Cena zawiera:
- 1 dzień szkolenia (8 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129