Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy Premium

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, na którym:
- poznasz rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,
- zdobędziesz wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,
- nauczysz się jak być asertywnym i jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,
- poznasz zasady obsługi gości i optymalizacji pracy.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierujemy do osób zatrudnionych na stanowisku recepcjonisty lub planujących podjąć taką pracę.

Program szkolenia

  1. Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
  2. ROLA RECEPCJI w funkcjonowaniu firmy i standardy w zawodzie.
  3. Wyzwania i nowe wymagania, NOWE TRENDY w biurach i biurowcach.
  4. Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
    • współpraca z firmami kurierskimi,
    • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
    • rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
    • narzędzia LEAN i OPTYMALIZACJA PRACY na recepcji - tylko praktyczne rozwiązania,
    • bezpieczeństwo w pracy recepcji:
      • nowe obowiązki  recepcji w związku z obostrzeniami, 
      • aktualne zasady bezpieczeństwa - gdzie szukać, jak je czytać, co wynika z nich dla nas?
      • jak w sposób dyplomatyczny egzekwować zasady bezpieczeństwa?
    • jak usprawnić swoją pracę - indywidulane plany.
  5. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania,
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach) 
    • dbamy o interesy firmy - elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  6. Obsługa klientów i gości w firmie:
    • oczekiwania gościa wobec recepcji,
    • standardy i wyzwania w obsłudze,
    • powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
    • wybrane elementy etykiety w biznesie,
    • studium przypadku.
  7. Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja)
  8. OCHRONA DANYCH osobowych (RODO) i dostęp do informacji.
  9. Katalog trudnych klientów" i sposoby postępowania:
    • „nasi" trudni klienci i scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
  10. Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem,
    • przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
    • metody regeneracji po stresującym wydarzeniu.
  11. Wizerunek recepcjonistki: 
    • dress code na recepcji,
    • podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
    • przykłady ciekawych stylizacji,
    • dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować.
  12. Podsumowanie szkolenia i co dalej?

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 6 czerwiec 2022
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 28 wrzesień 2022

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!