Szkolenie

Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy Premium

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia:

- poznasz  rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,

- zdobędziesz  wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,

- nauczysz  się jak być asertywnym i  jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,

- poznasz  zasady obsługi gości i optymalizacji pracy.
Kto powinien wziąć udział?

osób zatrudnionych na stanowisku recepcjonisty lub planujących podjąć taką pracę

Program szkolenia

  1. Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
  2. ROLA RECEPCJI w funkcjonowaniu firmy i standardy w zawodzie.
  3. Wyzwania i nowe wymagania na rynku pracy.
  4. NOWE TRENDY TECHNOLOGICZNE w biurach i biurowcach.
  5. Wizerunek firmy a wizerunek recepcji (to co mówię, to jak mówię i jak wyglądam).
  6. Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
    • współpraca z firmami kurierskimi,
    • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
    • rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
    • narzędzia LEAN i OPTYMALIZACJA PRACY na recepcji- tylko praktyczne rozwiązania,
    • jak usprawnić swoją pracę-indywidulane plany.
  7. Etykieta biznesu w pracy recepcjonistki.
  8. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania,
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach) 
    • dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  9. Obsługa klientów i gości w firmie:
    • oczekiwania gościa wobec recepcji,
    • standardy i wyzwania w obsłudze,
    • powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
    • studium przypadku.
  10. Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja)
  11. OCHRONA DANYCH osobowych (RODO) i dostęp do informacji.
  12. Katalog trudnych klientów" i sposoby postępowania:
    • „nasi" trudni klienci i scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
  13. Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem,
    • przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
    • metody regeneracji po stresującym wydarzeniu.
  14. Wizerunek recepcjonistki: 
    • dress code na recepcji,
    • podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
    • przykłady ciekawych stylizacji,
    • dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować.
  15. Podsumowanie szkolenia i  co dalej?

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 listopada 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 12 października 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 sierpnia 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
790 PLN
Cena zawiera:
  • 1 dzień szkolenia (8 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Weź udział

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!