Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/recepcja-jako-centrum-informacji-i-wizytowka-firmy-premium-74434-id44

Informacje o szkoleniu

  • Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy Premium


    ID szkolenia: 74434
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Administracja Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    1 dzień szkolenia (8 godzin )
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia:

- poznasz  rolę recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy,

- zdobędziesz  wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów,

- nauczysz  się jak być asertywnym i  jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami,

- poznasz  zasady obsługi gości i optymalizacji pracy.

Szkolenie skierowane jest do:

osób zatrudnionych na stanowisku recepcjonisty lub planujących podjąć taką pracę

Program szkolenia:

  1. Wstęp do szkolenia dla recepcjonistek.
  2. ROLA RECEPCJI w funkcjonowaniu firmy i standardy w zawodzie.
  3. Wyzwania i nowe wymagania na rynku pracy.
  4. NOWE TRENDY TECHNOLOGICZNE w biurach i biurowcach.
  5. Wizerunek firmy a wizerunek recepcji (to co mówię, to jak mówię i jak wyglądam).
  6. Organizacja recepcji. Organizacja pracy:
    • współpraca z firmami kurierskimi,
    • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
    • rejestracja listów i przesyłek przychodzących,
    • narzędzia LEAN i OPTYMALIZACJA PRACY na recepcji- tylko praktyczne rozwiązania,
    • jak usprawnić swoją pracę-indywidulane plany.
  7. Etykieta biznesu w pracy recepcjonistki.
  8. Profesjonalizm w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym z klientem:
    • trzy filary: empatia, zgodność z procedurą, odpowiedzialność za rozwiązanie problemu,
    • sposoby budowania pozytywnego kontaktu z klientem (efekt pierwszeństwa, efekt aureoli).
    • jak zapobiegać procesowi „tworzenia" trudnego klienta?
    • zasady aktywnego słuchania,
    • udzielanie rzeczowych informacji (oparcie na faktach, regulaminie i procedurach) 
    • dbamy o interesy firmy-elementy komunikacji asertywnej (asertywne stawianie granic)
    • co zrobić, żeby mnie słuchano-zestaw ćwiczeń z zakresu emisji głosu do zwiększenia siły wypowiedzi.
  9. Obsługa klientów i gości w firmie:
    • oczekiwania gościa wobec recepcji,
    • standardy i wyzwania w obsłudze,
    • powitanie, anonsowanie, towarzyszenie gościom, szatnia, poczęstunek,
    • studium przypadku.
  10. Zarządzanie informacją (e-maile, przekazywanie informacji, dyskrecja)
  11. OCHRONA DANYCH osobowych (RODO) i dostęp do informacji.
  12. Katalog trudnych klientów" i sposoby postępowania:
    • „nasi" trudni klienci i scenariusze postępowania z każdym z typów klienta.
  13. Budujemy siłę i skuteczność w relacjach z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem,
    • przygotowanie psychofizyczne do dnia pracy,
    • metody regeneracji po stresującym wydarzeniu.
  14. Wizerunek recepcjonistki: 
    • dress code na recepcji,
    • podstawy w Twojej garderobie biznesowej,
    • przykłady ciekawych stylizacji,
    • dekalog rozsądnych zakupów, w co i kiedy inwestować.
  15. Podsumowanie szkolenia i  co dalej?

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 790 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

1 dzień szkolenia (8 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Recepcja jako centrum informacji i wizytówka firmy Premium