Reklama w Google dla małych i średnich firm

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w trybie online. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się:
Jak od początku do końca samodzielnie stworzyć kampanię Google Ads.
Jak pisać chwytliwe teksty reklamowe.
Jak poprawnie dokonać analizy słów kluczowych.
Jak zaprojektować kampanię w sieci reklamowej (GDN).
Jak zoptymalizować kampanię, poznają również wszystkie sekrety które skrywa Google Ads.
Dowiedzą się czym jest remarketing.
oraz jak łączyć konta reklamowe z Google Analytics.
Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy.
  • Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
  • Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
  • Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
  • Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii.
  • Sami szkolimy się stale, aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej. Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych.
  • Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Google Ads skierowane jest przede wszystkim do osób, które chcą zgłębić tajniki samodzielnego prowadzenia kampanii w internecie. Szkolenie polecamy przede wszystkim pracownikom działów marketingu, osobom nadzorującym pracę agencji, właścicielom firm a także wszystkim, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego.

Program szkolenia

Wstęp do Google Ads:

  • Uczestnicy tworzą pierwszą kampanię na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu.
  • Omówienie ustawień poziomu kampanii.
  • Wstęp do słów kluczowych + ćwiczenie praktyczne.

Od pierwszych minut pracujesz z interfejsem Ads. Już w materiałach przed szkoleniem dowiesz się, jak ustawić pierwszą kampanię - dlatego podczas szkolenia poszerzymy tą wiedzę o praktyczne wykorzystanie elementów systemu. Na koniec bloku poznasz największą pułapkę sieci wyszukiwania: dopasowania słów kluczowych.

Kończymy pierwszą kampanię Googl eAds:

  • Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu, (uczestnicy korzystają z planera słów kluczowych).
  • Tworzenie tekstów reklamowych.
  • Reklama rozszerzona vs elastyczna.
  • Tworzenie reklam przez uczestników.

Odpowiedni dobór słów kluczowych to podstawa dobrej kampanii w sieci wyszukiwania i właśnie tego nauczysz się w tej części. Następnie uzupełnimy nasze kampanie o teksty reklamowe. Przekażemy Wam najlepsze praktyki tworzenia reklam.

Ulepszenie kampanii Google Ads - rozszerzenia reklam. Kampania w sieci reklamowej (GDN):

  • Utworzenie pierwszej kampanii.
  • Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN.
  • Tworzenie reklam (zadanie).

270 znaków w treści reklamy często nie wystarczy, aby przekazać wszystko co chcemy. Dlatego poznamy rozszerzenia reklam, które nam to ułatwią. Uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania jest reklama graficzna wykorzystywana na różnych etapach lejka zakupowego. Utworzymy ją razem od początku.

Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads:

  • Remarketing.
  • Wstęp do reklamy Shopping Ads.
  • Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.

Na zakończenie kilka słów na temat zawracania użytkowników na ścieżce zakupowej oraz tego, co jest niezbędne do uruchomienia reklamy produktowej będącej podstawą kampanii e-commerce. Dowiesz się także, jak specjaliści optymalizują kampanie na co dzień.

Sesja pytań i odpowiedzi.

Zakończenie szkolenia.

Czas trwania

9.00-16.00

Prelegenci

Dorota Kika, Senior SEM Specialist w DevaGroup. Jak sama o sobie pisze: jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 2 luty 2022

Rejestracja

Zgłoszenia do 21 stycznia
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1 154
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Zapisz się
Cena standardowa
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1 348
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
02-757 Warszawa
ul. Pory 78
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
02-757 Warszawa ul. Pory 78
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!