O szkoleniu
Jak od początku do końca samodzielnie stworzyć kampanię Google Ads.
Jak pisać chwytliwe teksty reklamowe.
Jak poprawnie dokonać analizy słów kluczowych.
Jak zaprojektować kampanię w sieci reklamowej (GDN).
Jak zoptymalizować kampanię, poznają również wszystkie sekrety które skrywa Google Ads.
Dowiedzą się czym jest remarketing.
oraz jak łączyć konta reklamowe z Google Analytics.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
- Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy.
- Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
- Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
- Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
- Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii.
- Sami szkolimy się stale, aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej. Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych.
- Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie.
Szkolenie Google Ads skierowane jest przede wszystkim do osób, które chcą zgłębić tajniki samodzielnego prowadzenia kampanii w internecie. Szkolenie polecamy przede wszystkim pracownikom działów marketingu, osobom nadzorującym pracę agencji, właścicielom firm a także wszystkim, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
Program szkolenia
Wstęp do Google Ads:
- Uczestnicy tworzą pierwszą kampanię na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu.
- Omówienie ustawień poziomu kampanii.
- Wstęp do słów kluczowych + ćwiczenie praktyczne.
Od pierwszych minut pracujesz z interfejsem Ads. Już w materiałach przed szkoleniem dowiesz się, jak ustawić pierwszą kampanię - dlatego podczas szkolenia poszerzymy tą wiedzę o praktyczne wykorzystanie elementów systemu. Na koniec bloku poznasz największą pułapkę sieci wyszukiwania: dopasowania słów kluczowych.
Kończymy pierwszą kampanię Googl eAds:
- Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu, (uczestnicy korzystają z planera słów kluczowych).
- Tworzenie tekstów reklamowych.
- Reklama rozszerzona vs elastyczna.
- Tworzenie reklam przez uczestników.
Odpowiedni dobór słów kluczowych to podstawa dobrej kampanii w sieci wyszukiwania i właśnie tego nauczysz się w tej części. Następnie uzupełnimy nasze kampanie o teksty reklamowe. Przekażemy Wam najlepsze praktyki tworzenia reklam.
Ulepszenie kampanii Google Ads - rozszerzenia reklam. Kampania w sieci reklamowej (GDN):
- Utworzenie pierwszej kampanii.
- Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN.
- Tworzenie reklam (zadanie).
270 znaków w treści reklamy często nie wystarczy, aby przekazać wszystko co chcemy. Dlatego poznamy rozszerzenia reklam, które nam to ułatwią. Uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania jest reklama graficzna wykorzystywana na różnych etapach lejka zakupowego. Utworzymy ją razem od początku.
Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads:
- Remarketing.
- Wstęp do reklamy Shopping Ads.
- Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.
Na zakończenie kilka słów na temat zawracania użytkowników na ścieżce zakupowej oraz tego, co jest niezbędne do uruchomienia reklamy produktowej będącej podstawą kampanii e-commerce. Dowiesz się także, jak specjaliści optymalizują kampanie na co dzień.
Sesja pytań i odpowiedzi.
Zakończenie szkolenia.
Czas trwania
Prelegenci
Dorota Kika, Senior SEM Specialist w DevaGroup. Jak sama o sobie pisze: jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ficowskiego 15
- Kod pocztowy: 01-747
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840