Szkolenie: Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/reklamacje-i-dochodzenie-roszczen-w-transporcie-i-spedycji-na-rynku-krajowym-i-miedzynarodowym-64922

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON
Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Termin szkolenia
10-11 października 2019r., Poznań - Mercure Poznań Centrum****
28-29 listopada 2019r., Warszawa - Hotel Mercure Airport Okęcie***
9-10 grudnia 2019r., Kraków - Hotel Best Western Premier****


Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniem reklamacji u przewoźnika i spedytora. Dodatkowo nauczą się jak sporządzić protokół o stanie przesyłki i czym różni się złożenie zastrzeżeń do towaru od reklamacji.

Korzyści dla uczestników
• poprawne wypełnianie zleceń spedycyjnych,
• ubezpieczenie OC i CARGO - poznanie wad i zalet,
• umiejętność składania reklamacji do spedytora i przewoźnika,
• znajomość podstawowych błędów w umowach na przewóz.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

1. Umowa spedycji:
• podstawy prawne umowy spedycji,
• zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie,
• odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie,
• kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru,
• ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie,
• ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę,
• składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie.

2. Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
• podstawy prawne,
• list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna, informacyjna,
• obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy,
• jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu,
• jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru,
• OC Przewoźnika - na co zwracać uwagę, jak weryfikować OCP,
• podstawowe błędy i haki w umowach o przewóz (nazywanych błędnie zleceniami transportowymi),
• składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony.

3. Ćwiczenia praktyczne – omawianie przypadków, praca w grupach:
• przypadki ubytku, uszkodzenia i utraty towaru,
• opóźnienie w dostawie,
• piszemy procedurę weryfikacji podwykonawcy,
• piszemy reklamację do przewoźnika,
• piszemy odpowiedź na reklamację.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 - PLN + VAT

Cena zawiera:

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Tytuł wydarzenia: Reklamacje i dochodzenie roszczeń w transporcie i spedycji na rynku krajowym i międzynarodowym