Szkolenie

REKLAMACJE I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU UMOWY SPEDYCJI I PRZEWOZU W PRZEWOZACH DROGOWYCH, KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

O szkoleniu

Szkolenie ma na celu dostarczenie informacji oraz usystematyzowanie nabytej wiedzy w zakresie:
- umowy przewozu i spedycji,
- poprawności zawierania stosownych umów,
- składania reklamacji z tytułu ubytku, uszkodzenia, utraty towaru - oraz opóźnienia w dostawie,
a ponadto:
- dostarczy wiedzy na co zwracać uwagę w ubezpieczeniach, aby w razie szkody móc skorzystać z ochrony.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest w szczególności dla:
- logistyków,
- handlowców,
- spedytorów,
- osób odpowiedzialnych za dystrybucję towarów oraz zaopatrzenie.

Program szkolenia

1. Umowa spedycji:
- podstawy prawne umowy spedycji
- zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie
- odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie
- kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
- składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie]

2. Ubezpieczenia:
- ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie
- ubezpieczenie OC Przewoźnika
- ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę „pułapki" w ubezpieczeniach - co musisz wiedzieć aby w ogóle skorzystać z ubezpieczenia
przykłady praktyczne

3. Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
- nowelizacja ustaw od 1 stycznia 2012 r.: odpowiedzialność nadawcy, załadowcy i spedytora za nieprawidłowe załadowanie towaru, wypełnienie listu przewozowego, czy udzielenie zlecenia, w którym nie uwzględnia sie czasu pracy kierowców
podstawy prawne
- „zlecenie transportowe" - czyli „umowa przewozu"? To nie to samo.
- przykłady poprawnych i złych klauzul umownych - dobra umowa to podstawa skutecznej reklamacji.
- list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
- obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
- jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
- jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
- protokół o stanie przesyłki - jak go robić prawidłowo. Przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokółów
- składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony
- formularze reklamacyjne.

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Cytat
Andrzej Sikorski - absolwent Ekonomiki Transportu na Uniwersytecie Gdańskim, od 28 lat praktycznie pracujący w spedycji międzynarodowej i transporcie. Przedstawiciel handlowy GeoLogistics Corp. w Polsce - międzynarodowej korporacji logistycznej. Specjalizuje się w dochodzeniu roszczeń z tytułu umowy przewozu. Autor wielu publikacji na tematy spedycji i transportu krajowego i międzynarodowego. Doskonale potrafi połączyć teorię i praktykę.

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 kwietnia 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1860 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!