Szkolenie: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych- zmiany w ustawie o transporcie drogowym i ustawie Prawo przewozowe (od 1 styc

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/reklamacje-i-dochodzenie-roszczen-z-tytulu-umowy-spedycji-i-przewozu-w-przewozach-drogowych-krajowych-i-miedzynarodowych-zmiany-w-ustawie-o-transporcie-drogowym-i-ustawie-prawo-przewozowe-od-1-styc-48525-id4

Informacje o szkoleniu

  • Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych- zmiany w ustawie o transporcie drogowym i ustawie Prawo przewozowe (od 1 styc


    ID szkolenia: 48525
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Zaopatrzenie, zakupy
  • Adres szkolenia:

    dokładną lokalizację podamy przed szkoleniem
    podamy przed szkoleniem
    Sopot
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 05-06.09.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    16 godzin dydaktycznych- 2 dni szkoleniowe
  • Organizator szkolenia:

    ABC Sikorski
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji". Doskonałe szkolenie dla logistyków, handlowców oraz osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone jest dla logistyków, spedytorów oraz osób zajmujących się transportem

Program szkolenia:

Dzień I

Umowa spedycji:
podstawy prawne umowy spedycji
zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie
odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie
kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie
Ubezpieczenia:
ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie
ubezpieczenie OC Przewoźnika
ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę „pułapki” w ubezpieczeniach – co musisz wiedzieć aby w ogóle skorzystać z ubezpieczenia
przykłady praktyczne
Dzień II

Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
nowelizacja ustaw od 1 stycznia 2012 r.: odpowiedzialność nadawcy, załadowcy i spedytora za nieprawidłowe załadowanie towaru, wypełnienie listu przewozowego, czy udzielenie zlecenia, w którym nie uwzględnia sie czasu pracy kierowców
podstawy prawne
„zlecenie transportowe” – czyli „umowa przewozu”? To nie to samo.
przykłady poprawnych i złych klauzul umownych – dobra umowa to podstawa skutecznej reklamacji.
list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
protokół o stanie przesyłki – jak go robić prawidłowo. Przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokółów
składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony
formularze reklamacyjne

Informacje o prelegentach:

Andrzej Sikorski - konsultant i trener, specjalista w dziedzinie spedycji międzynarodowej i transportu. Absolwent Ekonomiki Transportu na Uniwersytecie Gdańskim oraz wielu prestiżowych szkoleń i kursów min. we Francuskim Instytucie Zarządzania i Zrzeszeniu Prawników Polskich, od 28 lat praktycznie pracujący w spedycji międzynarodowej i transporcie. Doświadczenie zdobył pracując w Zarządzie Portu Gdynia, C.Hartwig Warszawa
a ostatnio jako przedstawiciel na Polskę koncernu logistycznego Geologistics Corporation - odpowiedzialny za obronę interesów korporacji i szkolenia. Doskonale potrafi połączyć teorię i praktykę. Jest także autorem wielu publikacji na łamach „Polskiej Gazety Transportowej” i czasopisma „Materiały niebezpieczne”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1190 zł - netto

Cena zawiera:

cena zawiera: wykład z użyciem prezentacji multimedialnej, przerwy kawowe, obiad podawany podczas spotkania, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie zgłoszenia. Na 7 do 5 dni przed szkoleniem potwierdzimy jego przeprowadzenie i prześlemy Państwu fakturę.

Wydarzenie: Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych- zmiany w ustawie o transporcie drogowym i ustawie Prawo przewozowe (od 1 styc