O szkoleniu
Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji". Doskonałe szkolenie dla logistyków, handlowców oraz osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla logistyków, spedytorów oraz osób zajmujących się transportem
Program szkolenia
Dzień I
Umowa spedycji:
podstawy prawne umowy spedycji
zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie
odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie
kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie
Ubezpieczenia:
ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie
ubezpieczenie OC Przewoźnika
ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę „pułapki” w ubezpieczeniach – co musisz wiedzieć aby w ogóle skorzystać z ubezpieczenia
przykłady praktyczne
Dzień II
Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
nowelizacja ustaw od 1 stycznia 2012 r.: odpowiedzialność nadawcy, załadowcy i spedytora za nieprawidłowe załadowanie towaru, wypełnienie listu przewozowego, czy udzielenie zlecenia, w którym nie uwzględnia sie czasu pracy kierowców
podstawy prawne
„zlecenie transportowe” – czyli „umowa przewozu”? To nie to samo.
przykłady poprawnych i złych klauzul umownych – dobra umowa to podstawa skutecznej reklamacji.
list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
protokół o stanie przesyłki – jak go robić prawidłowo. Przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokółów
składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony
formularze reklamacyjne
Umowa spedycji:
podstawy prawne umowy spedycji
zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie
odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie
kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie
Ubezpieczenia:
ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie
ubezpieczenie OC Przewoźnika
ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę „pułapki” w ubezpieczeniach – co musisz wiedzieć aby w ogóle skorzystać z ubezpieczenia
przykłady praktyczne
Dzień II
Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
nowelizacja ustaw od 1 stycznia 2012 r.: odpowiedzialność nadawcy, załadowcy i spedytora za nieprawidłowe załadowanie towaru, wypełnienie listu przewozowego, czy udzielenie zlecenia, w którym nie uwzględnia sie czasu pracy kierowców
podstawy prawne
„zlecenie transportowe” – czyli „umowa przewozu”? To nie to samo.
przykłady poprawnych i złych klauzul umownych – dobra umowa to podstawa skutecznej reklamacji.
list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
protokół o stanie przesyłki – jak go robić prawidłowo. Przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokółów
składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony
formularze reklamacyjne
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych- 2 dni szkoleniowe
Prelegenci

Andrzej Sikorski - konsultant i trener, specjalista w dziedzinie spedycji międzynarodowej i transportu. Absolwent Ekonomiki Transportu na Uniwersytecie Gdańskim oraz wielu prestiżowych szkoleń i kursów min. we Francuskim Instytucie Zarządzania i Zrzeszeniu Prawników Polskich, od 28 lat praktycznie pracujący w spedycji międzynarodowej i transporcie. Doświadczenie zdobył pracując w Zarządzie Portu Gdynia, C.Hartwig Warszawa
a ostatnio jako przedstawiciel na Polskę koncernu logistycznego Geologistics Corporation - odpowiedzialny za obronę interesów korporacji i szkolenia. Doskonale potrafi połączyć teorię i praktykę. Jest także autorem wielu publikacji na łamach „Polskiej Gazety Transportowej” i czasopisma „Materiały niebezpieczne”.
a ostatnio jako przedstawiciel na Polskę koncernu logistycznego Geologistics Corporation - odpowiedzialny za obronę interesów korporacji i szkolenia. Doskonale potrafi połączyć teorię i praktykę. Jest także autorem wielu publikacji na łamach „Polskiej Gazety Transportowej” i czasopisma „Materiały niebezpieczne”.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
dokładną lokalizację podamy przed szkoleniem
Sopot
podamy przed szkoleniem
woj. pomorskie
.
00-000 Kraków
.
woj. małopolskie
Dokładne miejsce podamy naszym uczestnikom na 7-5 dni przed szkoleniem
00-000 Warszawa
.
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
1 190
zł
Cena zawiera:
- cena zawiera: wykład z użyciem prezentacji multimedialnej, przerwy kawowe, obiad podawany podczas spotkania, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ABC Sikorski
04-083 Warszawa
Igańska 26/45
woj. mazowieckie
Jesteśmy firmą szkoleniową, specjalizujemy się w szkoleniach z branży: handel zagraniczny, techniki sprzedaży oraz TSL (Transport, Spedycja, Logistyka) - w tej dziedzinie jesteśmy zdecydowanym liderem na rynku.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o przesłanie zgłoszenia. Na 7 do 5 dni przed szkoleniem potwierdzimy jego przeprowadzenie i prześlemy Państwu fakturę.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ABC Sikorski
04-083 Warszawa
Igańska 26/45
Powiadomienia o nowych terminach