Szkolenie

Reklamacje i dochodzenie roszczeń z tytułu umowy spedycji i przewozu w przewozach drogowych: krajowych i międzynarodowych- zmiany w ustawie o transporcie drogowym i ustawie Prawo przewozowe (od 1 styc

O szkoleniu

Powiemy jak składać reklamacje u przewoźnika i spedytora, jak sporządzić "protokół o stanie przesyłki" i czym się różni "złożenie zastrzeżeń do towaru" od "reklamacji". Doskonałe szkolenie dla logistyków, handlowców oraz osób korzystających z usług spedytora i przewoźnika.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla logistyków, spedytorów oraz osób zajmujących się transportem

Program szkolenia

Dzień I

Umowa spedycji:
podstawy prawne umowy spedycji
zlecenie spedycyjne, podstawowe błędy - jak to robić poprawnie
odpowiedzialność spedytora za nieprawidłowe wykonanie zlecenia oraz za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru oraz za opóźnienie w dostawie
kiedy spedytor odpowiada jak przewoźnik chociaż przewoźnikiem nie jest i nie miał takiego zamiaru
składanie reklamacji do spedytora - kto, kiedy i w jakiej formie
Ubezpieczenia:
ubezpieczenie OC Spedytora - co daje a czego nie daje takie ubezpieczenie
ubezpieczenie OC Przewoźnika
ubezpieczenie CARGO - argumenty za i przeciw, na co zwracać uwagę „pułapki” w ubezpieczeniach – co musisz wiedzieć aby w ogóle skorzystać z ubezpieczenia
przykłady praktyczne
Dzień II

Umowa przewozu (Konwencja CMR i Prawo przewozowe):
nowelizacja ustaw od 1 stycznia 2012 r.: odpowiedzialność nadawcy, załadowcy i spedytora za nieprawidłowe załadowanie towaru, wypełnienie listu przewozowego, czy udzielenie zlecenia, w którym nie uwzględnia sie czasu pracy kierowców
podstawy prawne
„zlecenie transportowe” – czyli „umowa przewozu”? To nie to samo.
przykłady poprawnych i złych klauzul umownych – dobra umowa to podstawa skutecznej reklamacji.
list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
obowiązki stron umowy przewozu: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy
jaką rolę spełnia spedytor w procesie przewozu
jak się zachować gdy dochodzi do utraty, ubytku czy uszkodzenia towaru
protokół o stanie przesyłki – jak go robić prawidłowo. Przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokółów
składanie reklamacji do przewoźnika: poprawna forma, terminy, kto jest upoważniony
formularze reklamacyjne

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych- 2 dni szkoleniowe

Prelegenci

Cytat
Andrzej Sikorski - konsultant i trener, specjalista w dziedzinie spedycji międzynarodowej i transportu. Absolwent Ekonomiki Transportu na Uniwersytecie Gdańskim oraz wielu prestiżowych szkoleń i kursów min. we Francuskim Instytucie Zarządzania i Zrzeszeniu Prawników Polskich, od 28 lat praktycznie pracujący w spedycji międzynarodowej i transporcie. Doświadczenie zdobył pracując w Zarządzie Portu Gdynia, C.Hartwig Warszawa
a ostatnio jako przedstawiciel na Polskę koncernu logistycznego Geologistics Corporation - odpowiedzialny za obronę interesów korporacji i szkolenia. Doskonale potrafi połączyć teorię i praktykę. Jest także autorem wielu publikacji na łamach „Polskiej Gazety Transportowej” i czasopisma „Materiały niebezpieczne”.

Gdzie i kiedy

Sopot 5 - 6 września 2013
dokładną lokalizację podamy przed szkoleniem

Sopot

podamy przed szkoleniem

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 marca 2012
.

00-000 Kraków

.

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 lutego 2012
Dokładne miejsce podamy naszym uczestnikom na 7-5 dni przed szkoleniem

00-000 Warszawa

.

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto
1190 PLN
Cena zawiera:
  • cena zawiera: wykład z użyciem prezentacji multimedialnej, przerwy kawowe, obiad podawany podczas spotkania, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Weź udział

Organizator

ABC Sikorski
04-083 Warszawa
Igańska 26/45
woj. mazowieckie
Jesteśmy firmą szkoleniową, specjalizujemy się w szkoleniach z branży: handel zagraniczny, techniki sprzedaży oraz TSL (Transport, Spedycja, Logistyka) - w tej dziedzinie jesteśmy zdecydowanym liderem na rynku.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia. Na 7 do 5 dni przed szkoleniem potwierdzimy jego przeprowadzenie i prześlemy Państwu fakturę.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

ABC Sikorski
04-083 Warszawa Igańska 26/45
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!