Szkolenie
Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim
O szkoleniu
Celem szkolenia jest:
przekazanie wiedzy na temat praw i obowiązków klienta i przedsiębiorcy w czasie postępowania reklamacyjnego
omówienie prawnych aspektów prowadzenia negocjacji z klientem, podpisywania przez klienta umów, regulaminów czy ogólnych warunków czy tworzenia tego typu aktów.
omówienie kwestii odpowiedzialności przedsiębiorcy i producenta za wady towaru lub usługi, a także kwestie związane ze sprzedażą na odległość i związane z tym wszelkie uprawnienia i obowiązki tak klienta jak i przedsiębiorcy.
Czy reklama jest wiążąca dla przedsiębiorcy? Czy można żądać opłaty za nieuzasadnioną reklamację? Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku nieuwzględnienia reklamacji? Jaki czas ma konsument na odstąpienie od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub przez internet? Czy można odesłać do importera lub producenta czy też reklamacje winien przyjąć sprzedawca? Czy jeśli w ciągu 14 dni nie dasz klientowi odpowiedzi reklamacja jest uznana za zasadną?
przekazanie wiedzy na temat praw i obowiązków klienta i przedsiębiorcy w czasie postępowania reklamacyjnego
omówienie prawnych aspektów prowadzenia negocjacji z klientem, podpisywania przez klienta umów, regulaminów czy ogólnych warunków czy tworzenia tego typu aktów.
omówienie kwestii odpowiedzialności przedsiębiorcy i producenta za wady towaru lub usługi, a także kwestie związane ze sprzedażą na odległość i związane z tym wszelkie uprawnienia i obowiązki tak klienta jak i przedsiębiorcy.
Czy reklama jest wiążąca dla przedsiębiorcy? Czy można żądać opłaty za nieuzasadnioną reklamację? Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku nieuwzględnienia reklamacji? Jaki czas ma konsument na odstąpienie od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub przez internet? Czy można odesłać do importera lub producenta czy też reklamacje winien przyjąć sprzedawca? Czy jeśli w ciągu 14 dni nie dasz klientowi odpowiedzi reklamacja jest uznana za zasadną?
Kto powinien wziąć udział?
Intensywne szkolenie przeznaczone jest dla:
pracowników działów obsługi klienta,
osób rozpatrujących reklamacje od klientów,
osób odpowiedzialnych za kontakty z klientem,
przedsiębiorców,
dyrektorów działów obsługi klienta
wszystkich, którzy prowadząc działalność gospodarczą mają do czynienia z klientem oraz z reklamacjami.
Szkolenie adresowane jest również do:
pracowników działów reklamy i marketingu odpowiadających za reklamy, promocję, ulotki, kampanie reklamowe w firmie
pracowników działów obsługi klienta,
osób rozpatrujących reklamacje od klientów,
osób odpowiedzialnych za kontakty z klientem,
przedsiębiorców,
dyrektorów działów obsługi klienta
wszystkich, którzy prowadząc działalność gospodarczą mają do czynienia z klientem oraz z reklamacjami.
Szkolenie adresowane jest również do:
pracowników działów reklamy i marketingu odpowiadających za reklamy, promocję, ulotki, kampanie reklamowe w firmie
Program szkolenia
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
odmienność praw dotyczących konsumentów i przedsiębiorców - zawiłości ustawy konsumenckiej
rękojmia w obrocie gospodarczym - odmienność praw dotyczących przedsiębiorców
gwarancja w obrocie między profesjonalistami
towar z gwarancją, potwierdzenie umowy na piśmie
roszczenia reklamacyjne czyli czego klient ma prawo żądać
promocja i przecena a kwestia reklamacji, rękojmi i gwarancji
towary używane - czy można je reklamować?
reklamacje realizowane przez konsumentów - terminy, przedawnienia, rodzaje
odpowiedzialność za szkodę - odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi
uwagi szczególne - podstawa prawna odpowiedzialności
szkoda majątkowa i niemajątkowa - rozróżnienie pojęć
uprawnienia i obowiązki przedsiębiorców w procesie reklamacyjnym
produkt niebezpieczny - odpowiedzialność przedsiębiorców za wprowadzany na rynek produkt
uprawnienia osoby poszkodowanej
możliwości zwolnienia się przedsiębiorcy od odpowiedzialności za szkodą
terminy wynikające z tytułu rękojmi i gwarancji
terminy dochodzenia prawa z tytułu gwarancji i rękojmi
reklama i niedozwolone praktyki handlowe - czy reklama jest wiążąca?
nieuczciwe praktyki handlowe stypizowane w aktach normatywnych dotyczące obszaru reklamy i marketingu
regulacje dotyczące operowania ceną - informacja o cenie dla konsumenta - a reklama
agresywne praktyki handlowe i zakaz ich stosowania a działania w obszarze reklamy i marketingu
praktyki handlowe uznawane za nieuczciwe w każdych warunkach
sądownictwo w sprawach z zakresu rękojmi, gwarancji , niedozwolonych praktyk reklamowych
odmienność praw dotyczących konsumentów i przedsiębiorców - zawiłości ustawy konsumenckiej
rękojmia w obrocie gospodarczym - odmienność praw dotyczących przedsiębiorców
gwarancja w obrocie między profesjonalistami
towar z gwarancją, potwierdzenie umowy na piśmie
roszczenia reklamacyjne czyli czego klient ma prawo żądać
promocja i przecena a kwestia reklamacji, rękojmi i gwarancji
towary używane - czy można je reklamować?
reklamacje realizowane przez konsumentów - terminy, przedawnienia, rodzaje
odpowiedzialność za szkodę - odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi
uwagi szczególne - podstawa prawna odpowiedzialności
szkoda majątkowa i niemajątkowa - rozróżnienie pojęć
uprawnienia i obowiązki przedsiębiorców w procesie reklamacyjnym
produkt niebezpieczny - odpowiedzialność przedsiębiorców za wprowadzany na rynek produkt
uprawnienia osoby poszkodowanej
możliwości zwolnienia się przedsiębiorcy od odpowiedzialności za szkodą
terminy wynikające z tytułu rękojmi i gwarancji
terminy dochodzenia prawa z tytułu gwarancji i rękojmi
reklama i niedozwolone praktyki handlowe - czy reklama jest wiążąca?
nieuczciwe praktyki handlowe stypizowane w aktach normatywnych dotyczące obszaru reklamy i marketingu
regulacje dotyczące operowania ceną - informacja o cenie dla konsumenta - a reklama
agresywne praktyki handlowe i zakaz ich stosowania a działania w obszarze reklamy i marketingu
praktyki handlowe uznawane za nieuczciwe w każdych warunkach
sądownictwo w sprawach z zakresu rękojmi, gwarancji , niedozwolonych praktyk reklamowych
Prelegenci


Szkolenie prowadzi prawnik z wieloletnim doświadczeniem i praktyką
Weź udział
Cena 1
cena netto
990
PLN
Cena zawiera:
- Cena obejmuje koszt wynajęcia sali, wynagrodzenie trenera, 2 przerwy kawowei 1 przewę obiadową oraz materiały dla uczestników w formie skryptu
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu wynosi 990 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2