Szkolenie

Reklamacje usług transportowych

O szkoleniu

Jakość wykonanej usługi transportu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorcy czy konsumenta, który zamawia wykonanie przewozu. Szybki i bezpieczny transport są podstawowymi czynnikami mającymi wpływ na dochód zamawiającego przewóz towaru,
a tym samym zysk przewoźnika czy spedytora. Dlatego przepisy prawa regulują kwestie przewozu osób i rzeczy w sposób precyzyjny. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia prawne związane z wykonywaniem umowy przewozu i obowiązkami prawnymi stron tej umowy.
Kto powinien wziąć udział?
Pracowników i menedżerów firm zajmujących się przewozem osób, rzeczy towarów odpowiedzialnych za proces realizowania zamówienia i rozpatrywanie reklamacji związanych z jakością wykonania umowy przewozu oraz pracowników i menedżerów firm odpowiedzialnych za logistykę i współpracę z firmami przewozowymi i spedycyjnymi.

Program szkolenia

- Podstawy prawoznawstwa
- Najważniejsze definicje prawa cywilnego w praktyce
- Prawo przewozowe – wprowadzenie
- Ustawa prawo przewozowe
- Rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego

Prelegenci

Cytat
Absolwent prawa i nauk politycznych. Dysponuje dużym doświadczeniem z zakresu doradztwa prawnego. Działalność szkoleniową i doradczą prowadzi od 2001 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie w obszarze specjalistycznych szkoleń z zakresu prawa i reklamacji w transporcie. Specjalizuje się w szkoleniach prawnych i projektach doradczych z zakresu wykorzystania prawnych aspektów w obsłudze reklamacji. Od 2000 roku związany z Federacją Konsumentów jako prezes, a obecnie wiceprezes krakowskiego oddziału. Zajmuje się też dydaktyką na jednej z krakowskich uczelni wyższych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 października 2013
Sala szkoleniowa

Warszawa

Pańska 73

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
PLN
740 PLN
Cena zawiera:
  • Udział w wykładach, materiały szkoleniowe, cefrtyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny nalezy doliczyć 23% podatku VAT.
Weź udział

Organizator

TQL
00-901 Warszawa
Plac Defilad 1/309
woj. mazowieckie
Firma doradczo – szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest wynikiem zamiłowania i pasji całego...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Więcej informacji pod nr tel. 022 620 20 92

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQL
00-901 Warszawa Plac Defilad 1/309
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!