Szkolenie
Reklamacje usług transportowych
O szkoleniu
Jakość wykonanej usługi transportu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorcy czy konsumenta, który zamawia wykonanie przewozu. Szybki i bezpieczny transport są podstawowymi czynnikami mającymi wpływ na dochód zamawiającego przewóz towaru,
a tym samym zysk przewoźnika czy spedytora. Dlatego przepisy prawa regulują kwestie przewozu osób i rzeczy w sposób precyzyjny. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia prawne związane z wykonywaniem umowy przewozu i obowiązkami prawnymi stron tej umowy.
a tym samym zysk przewoźnika czy spedytora. Dlatego przepisy prawa regulują kwestie przewozu osób i rzeczy w sposób precyzyjny. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia prawne związane z wykonywaniem umowy przewozu i obowiązkami prawnymi stron tej umowy.
Kto powinien wziąć udział?
Pracowników i menedżerów firm zajmujących się przewozem osób, rzeczy towarów odpowiedzialnych za proces realizowania zamówienia i rozpatrywanie reklamacji związanych z jakością wykonania umowy przewozu oraz pracowników i menedżerów firm odpowiedzialnych za logistykę i współpracę z firmami przewozowymi i spedycyjnymi.
Program szkolenia
- Podstawy prawoznawstwa
- Najważniejsze definicje prawa cywilnego w praktyce
- Prawo przewozowe – wprowadzenie
- Ustawa prawo przewozowe
- Rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego
- Najważniejsze definicje prawa cywilnego w praktyce
- Prawo przewozowe – wprowadzenie
- Ustawa prawo przewozowe
- Rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego
Prelegenci


Absolwent prawa i nauk politycznych. Dysponuje dużym doświadczeniem z zakresu doradztwa prawnego. Działalność szkoleniową i doradczą prowadzi od 2001 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie w obszarze specjalistycznych szkoleń z zakresu prawa i reklamacji w transporcie. Specjalizuje się w szkoleniach prawnych i projektach doradczych z zakresu wykorzystania prawnych aspektów w obsłudze reklamacji. Od 2000 roku związany z Federacją Konsumentów jako prezes, a obecnie wiceprezes krakowskiego oddziału. Zajmuje się też dydaktyką na jednej z krakowskich uczelni wyższych.
Weź udział
Cena 1
PLN
740
PLN
Cena zawiera:
- Udział w wykładach, materiały szkoleniowe, cefrtyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny nalezy doliczyć 23% podatku VAT.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

TQL
00-901 Warszawa
Plac Defilad 1/309
woj. mazowieckie
Firma doradczo – szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest wynikiem zamiłowania i pasji całego...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Więcej informacji pod nr tel. 022 620 20 92
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
TQL
00-901 Warszawa
Plac Defilad 1/309