Szkolenie: Reklamacje usług transportowych

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/reklamacje-uslug-transportowych-53803-id203

Informacje o szkoleniu

  • Reklamacje usług transportowych


    ID szkolenia: 53803
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Logistyka i zaopatrzenie Transport i spedycja
  • Adres szkolenia:

    Sala szkoleniowa
    Pańska 73
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23.10.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    1 dzień, 8 h dydaktycznych
  • Organizator szkolenia:

    TQL
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Jakość wykonanej usługi transportu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorcy czy konsumenta, który zamawia wykonanie przewozu. Szybki i bezpieczny transport są podstawowymi czynnikami mającymi wpływ na dochód zamawiającego przewóz towaru,
a tym samym zysk przewoźnika czy spedytora. Dlatego przepisy prawa regulują kwestie przewozu osób i rzeczy w sposób precyzyjny. Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia prawne związane z wykonywaniem umowy przewozu i obowiązkami prawnymi stron tej umowy.

Szkolenie skierowane jest do:

Pracowników i menedżerów firm zajmujących się przewozem osób, rzeczy towarów odpowiedzialnych za proces realizowania zamówienia i rozpatrywanie reklamacji związanych z jakością wykonania umowy przewozu oraz pracowników i menedżerów firm odpowiedzialnych za logistykę i współpracę z firmami przewozowymi i spedycyjnymi.

Program szkolenia:

- Podstawy prawoznawstwa
- Najważniejsze definicje prawa cywilnego w praktyce
- Prawo przewozowe – wprowadzenie
- Ustawa prawo przewozowe
- Rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego

Informacje o prelegentach:

Absolwent prawa i nauk politycznych. Dysponuje dużym doświadczeniem z zakresu doradztwa prawnego. Działalność szkoleniową i doradczą prowadzi od 2001 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie w obszarze specjalistycznych szkoleń z zakresu prawa i reklamacji w transporcie. Specjalizuje się w szkoleniach prawnych i projektach doradczych z zakresu wykorzystania prawnych aspektów w obsłudze reklamacji. Od 2000 roku związany z Federacją Konsumentów jako prezes, a obecnie wiceprezes krakowskiego oddziału. Zajmuje się też dydaktyką na jednej z krakowskich uczelni wyższych.

Wydarzenia towarzyszące:

Zarządzanie flotą samochodową
Ubezpieczenia komunikacyjne i likwidacja szkód dla działów floty i transportu

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 740,- - PLN

Cena zawiera:

Udział w wykładach, materiały szkoleniowe, cefrtyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny nalezy doliczyć 23% podatku VAT.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Więcej informacji pod nr tel. 022 620 20 92

Szkolenie, kurs: Reklamacje usług transportowych