Szkolenie: Reklamacje w Transporcie Drogowym

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/reklamacje-w-transporcie-drogowym-70890

Informacje o szkoleniu

  • Reklamacje w Transporcie Drogowym


    ID szkolenia: 70890
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Logistyka i zaopatrzenie
  • Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 11.04.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-16.30
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy masz problem ze szkodą w transporcie? Czy zdarza się, że towar, jaki wysyłasz klientowi, dociera do jego magazynu po terminie lub uszkodzony? A może towar już został uszkodzony na etapie załadunku lub rozładunku? Kiedy odpowiada firma transportowa, a kiedy nadawca za powstałe uszkodzenia?

Na te wszystkie pytania są odpowiedzi i ugruntowane praktyki działania poparte rozwiązaniami prawnymi. Prawo przewozowe jak i konwencja CMR regulują zakres odpowiedzialności przewoźnika i nakreślają sposób prawidłowego zarządzania reklamacjami w transporcie drogowym.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, na którym zostaną omówione prawne aspekty dochodzenia roszczeń
w transporcie drogowym. Pozwoli to Państwu zapoznać się z praktyką stosowania prawa przewozowego, sposobu efektywnego rozpatrywania reklamacji w transporcie jak i przećwiczyć najczęstsze problemowe sytuacje, które spotykają branżę Supply Chain oraz TSL!

Szkolenie skierowane jest do:

.

Program szkolenia:

9.00- 9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

MAGAZYN

Prawidłowe zabezpieczenie ładunku
Załadunek – możliwe ryzyka, prawa i obowiązki stron, zasady odpowiedzialności
Kto odpowiada za zabezpieczenie według prawa przewozowego
Uszkodzenia – kto odpowiada
Protokół szkody – jak prawidłowo sporządzić dokument stanowiący podstawę reklamacji; przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokołów
Rozmiar szkody i jej dokumentowanie - elementy prawidłowego protokołu szkody
Prawidłowo wypełniony list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna
TRANSPORT PRZESYŁKI

Legitymacja do dochodzenia roszczeń
Umowa przewozu czy może umowa spedycji?
Zlecenie transportowe – fakty i mity
Zakres odpowiedzialności przewoźnika, spedytora, nadawcy i odbiorcy
Pojęcie szkody i jej wyliczenie
Braki w przesyłce oraz utrata towaru a limity odpowiedzialności
Kto odpowiada za szkody powstałe w wyniku opóźnienia w dostawie?
Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR):
zakres stosowania, pojęcie osoby uprawnionej, podstawowe czynności, prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku, relacje przewoźnika i spedytora z osobą uprawnioną
Ustawa Prawo Przewozowe (przewozy krajowe): zakres stosowania, pojęcie osoby uprawnionej, podstawowe czynności, prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku, relacje przewoźnika i spedytora z osobą uprawnioną
REKLAMACJE

Skuteczna reklamacja - jak szybko i sprawnie uzyskać odszkodowanie za szkodę w transporcie
Prawidłowa forma i termin zgłoszenia reklamacyjnego
Kto jest uprawniony do składania reklamacji?
Jak prawidłowo rozpatrzyć reklamację?
Dokumentacja transportowa
Zasady skutecznego dochodzenia roszczeń
Terminy przedawnienia roszczeń w transporcie
16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Anna Żurawiecka Redaktor naczelna portalu www.prawoilogistyka.pl, prawnik i politolog. Posiada uprawnienia agenta celnego. Wieloletni praktyk, konsultant w dziedzinie supply chain i trade compliance. Uczestnik licznych krajowych jak i międzynarodowych konferencji.
Marta Matuszewska Radca prawny zajmujący się obsługą prawną przedsiębiorstw w zakresie transportu, spedycji oraz logistyki. Posiada doświadczenie w obsłudze przewoźników oraz podmiotów zajmujących się logistyką i spedycją.
Beniamin Niedbalski Prawnik, absolwent prawa Uniwersytetu SWPS w Poznaniu, przygotowuje rozprawę doktorską z zakresu prawa transportowego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie pod kierownictwem prof. ALK dr hab. Tomasza Szanciło.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1270 - 23% VAT

Cena zawiera:

ENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiad, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 21.03.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 22.03.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Reklamacje w Transporcie Drogowym