Szkolenie: REKLAMACJE W TRANSPORCIE DROGOWYM Ochrona biznesu - prawo przewozowe - protokół szkody - list CMR - zarządzanie ryzykiem uszkodzenia towaru

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/reklamacje-w-transporcie-drogowymochrona-biznesu---prawo-przewozowe---protokol-szkody---list-cmr---zarzadzanie-ryzykiem-uszkodzenia-towaru-68685

Informacje o szkoleniu

  • REKLAMACJE W TRANSPORCIE DROGOWYM Ochrona biznesu - prawo przewozowe - protokół szkody - list CMR - zarządzanie ryzykiem uszkodzenia towaru


    ID szkolenia: 68685
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Prawo
  • Adres szkolenia:

    -
    -
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 7.06.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9:30-16:30
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Czy masz problem ze szkodą w transporcie? Czy zdarza się, że towar, jaki wysyłasz klientowi, dociera do jego magazynu po terminie lub uszkodzony? A może towar już został uszkodzony na etapie załadunku lub rozładunku? Kiedy odpowiada firma transportowa, a kiedy nadawca za powstałe uszkodzenia?

Na te wszystkie pytania są odpowiedzi i ugruntowane praktyki działania poparte rozwiązaniami prawnymi. Prawo przewozowe jak i konwencja CMR regulują zakres odpowiedzialności przewoźnika i nakreślają sposób prawidłowego zarządzania reklamacjami w transporcie drogowym.

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, na którym zostaną omówione prawne aspekty dochodzenia roszczeń
w transporcie drogowym. Pozwoli to Państwu zapoznać się z praktyką stosowania prawa przewozowego, sposobu efektywnego rozpatrywania reklamacji w transporcie jak i przećwiczyć najczęstsze problemowe sytuacje, które spotykają branżę Supply Chain oraz TSL!

Zapisz się na szkolenie a otrzymasz:

praktyczną wiedzę z Prawa przewozowego i Konwencji CMR,
szansę sprawdzenia swojej wiedzy rozwiązując liczne case study oraz quizy z naszymi ekspertami,
najlepsze praktyki począwszy od protokołu szkody po list CMR tak, aby móc uchronić Twój biznes przed niepotrzebnym ryzykiem,
odpowiedzi na Twoje pytania, ponieważ zależy nam na Twoim biznesie i na tym, abyś był usatysfakcjonowany

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

PROGRAM – 7 czerwca 2017

9.00- 9.30 Rejestracja i powitalna kawa
9.30 Rozpoczęcie szkolenia

MAGAZYN

Prawidłowe zabezpieczenie ładunku
Załadunek – możliwe ryzyka, prawa i obowiązki stron, zasady odpowiedzialności
Kto odpowiada za zabezpieczenie według prawa przewozowego
Uszkodzenia – kto odpowiada
Protokół szkody – jak prawidłowo sporządzić dokument stanowiący podstawę reklamacji; przykłady błędów i skutków źle sporządzonych protokołów
Rozmiar szkody i jej dokumentowanie - elementy prawidłowego protokołu szkody
Prawidłowo wypełniony list przewozowy i jego funkcje: dowodowa, legitymacyjna, instrukcyjna a także informacyjna

TRANSPORT PRZESYŁKI

Legitymacja do dochodzenia roszczeń
Umowa przewozu czy może umowa spedycji?
Zlecenie transportowe – fakty i mity
Zakres odpowiedzialności przewoźnika, spedytora, nadawcy i odbiorcy
Pojęcie szkody i jej wyliczenie
Braki w przesyłce oraz utrata towaru a limity odpowiedzialności
Kto odpowiada za szkody powstałe w wyniku opóźnienia w dostawie?
Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR):
zakres stosowania, pojęcie osoby uprawnionej, podstawowe czynności, prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku, relacje przewoźnika i spedytora z osobą uprawnioną
Ustawa Prawo Przewozowe (przewozy krajowe): zakres stosowania, pojęcie osoby uprawnionej, podstawowe czynności, prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku, relacje przewoźnika i spedytora z osobą uprawnioną

REKLAMACJE

Skuteczna reklamacja - jak szybko i sprawnie uzyskać odszkodowanie za szkodę w transporcie
Prawidłowa forma i termin zgłoszenia reklamacyjnego
Kto jest uprawniony do składania reklamacji?
Jak prawidłowo rozpatrzyć reklamację?
Dokumentacja transportowa
Zasady skutecznego dochodzenia roszczeń
Terminy przedawnienia roszczeń w transporcie

16.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 970,00 - zgłoszenie do 22.05.2017 - 970 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 23.05.2017 - 1 270 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: REKLAMACJE W TRANSPORCIE DROGOWYM Ochrona biznesu - prawo przewozowe - protokół szkody - list CMR - zarządzanie ryzykiem uszkodzenia towaru