Szkolenie

Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie wg. zasad obowiązujących w 2016 roku.

O szkoleniu

Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:

- wskazanie procedur i nowych możliwości zwalniania od odpowiedzialności z tytułu szkód w transporcie po stronie przewoźnika w różnych gałęziach transportu oraz spedytora,

- zwiększenie skuteczności reklamacji zgłaszanych wobec przewoźników i spedytorów,

- wykorzystanie możliwości prawnych i zwyczajowych uzasadniania różnego typu reklamacji dotyczących ubytków ilościowych, uszkodzenia przesyłek i opóźnień w dostawie,

- przećwiczenie metod psychologii dochodzenia i załatwiania roszczeń oraz zasad posługiwania się argumentami prawnymi (konwencje, zwyczaje, przepisy, warunki umowne).

Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 22 853 35 23, kom.: 607 573 053.
Kto powinien wziąć udział?
Osoby odpowiadające za współpracę z przewoźnikami z działów zakupów, sprzedaży, logistyki, transportu i handlu; zajmujące się dochodzeniem i załatwianiem reklamacji, a także z działów reklamacji firm spedycyjnych i przewoźników.

Program szkolenia

- Zmiana zasad dochodzenia i załatwiania roszczeń w transporcie samochodowym w wyniku ratyfikacji przez Polskę Protokołu genewskiego.

- Reklamacje w transporcie dotyczące uszkodzenia lub utraty towaru a limity odpowiedzialności.

- Reklamacje z tytułu niedotrzymania terminu dostawy a odpowiedzialność za powstałą szkodę.

- Zwolnienia przewoźnika od odpowiedzialności w Prawie przewozowym a postanowienia Umowy przewozu.

- Zasady pierwszeństwa postanowień Prawa przewozowego, Konwencji przewozowych i Umowy przewozu przy przewozach krajowych i międzynarodowych.

- Strona dochodząca roszczeń wobec przewoźnika według nowych Incoterms®2010.

- Wykorzystanie Ogólnych Warunków Przewozu w procesie zwolnienia od odpowiedzialności przewoźnika.

- Konwencja CMR i proces dochodzenia oraz załatwiania reklamacji w transporcie drogowym.

- Możliwości eliminowania limitów określonych w Konwencjach przewozowych.

- Postanowienia Konwencji COTIF/CIM a reklamacje w transporcie kolejowym.

- Zasady dochodzenia reklamacji według Konwencji montrealskiej.

- Reguły Haskie i postanowienia ustawy - Kodeks morski a problem awarii wspólnej.

- Odpowiedzialność z tytułu roz. 5 nowych, podpisanych przez Polskę - The Rotterdam Rules.

- Zasady współpracy ze spedytorem w zakresie roszczeń i odpowiedzialność spedytora w świetle postanowień OPWS, Prawa cywilnego i Umowy spedycji.

- Ubezpieczenia OC przewoźnika, spedytora a ubezpieczenia cargo według nowych klauzul ICC A, B, C – problem zakresu odpowiedzialności ubezpieczyciela za szkody w transporcie.

- Terminy i formy zgłaszania roszczeń oraz konsekwencje ich niedotrzymania.

- Odpowiedzialność przewoźnika i spedytora za działanie strony trzeciej przy szkodach transportowych.

- Analiza reklamacji w transporcie na przykładach.

Czas trwania

9.45-15.45

Prelegenci

Cytat
PROWADZĄCY: Dr hab. Wojciech Budzyński. Ekspert, uznany specjalista w zakresie negocjowania, zawierania i rozliczania umów handlowych z partnerem krajowym i zagranicznym. Zagadnieniami tymi zajmuje się od wielu lat zarówno w sposób praktyczny, jak i naukowy. Wiedzę praktyczną zdobywał od 30 lat jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce w tym dużych firm transportowych i spedycyjnych Autor wielu książek o tematyce handlowej wydanych w kraju i za granicą. Ceniony trener-konsultant. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców.

Gdzie i kiedy

Gdańsk 27 czerwca 2016
Hotel Mercure Stare Miasto Gdańsk****

80-890 Gdańsk

Heweliusza 22

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 maja 2016
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

ul. Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Katowice 6 maja 2016
Hotel Diament Plaza****

40-012 Katowice

Dworcowa 9

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Poznań 20 kwietnia 2016
Hotel Mercure Centrum****

60-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Weź udział

Cena 1
dla osób zgłoszonych do dnia 6.05.2016
770 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Weź udział
Cena 2
po okresie promocji
870 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Weź udział
Cena 3
Mikro firma lub osoba fizyczna.
490 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Weź udział

Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Cena promocyjna szkolenia otwartego wynosi: 770 zł. + 23% VAT i obejmuje: wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, konsultacje po szkoleniu przez Internet, obiad, przerwy kawowe.
Cena po okresie promocji wynosi: 870 zł. + 23% VAT.

RABATY przy zgłoszeniu: 2osób - 10%, 3 osób - 15%, 4 osób - 20%.
SPECJALNA CENA 490 zł. netto: DLA MIKRO FIRM * ORAZ OSÓB FIZYCZNYCH
* Mikro przedsiębiorstwo – zatrudnienie poniżej 10 osób

Zakwaterowanie: zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 22 853 35 23, kom.: 607 573 053.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa ul. Jana Sebastiana Bacha 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!