Rękojmia i gwarancja – rozpoznawanie i rozpatrywanie reklamacji

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w rozpoznawaniu zgłoszonych reklamacji. Osoba uczestnicząca w szkoleniu nabędzie umiejętność:

- przeprowadzenia wstępnej rozmowy wobec zgłoszenia reklamacji;
- formułowania odpowiedzi i podejmowania dalszych odpowiednich czynności;
- podejmowania odpowiednich kroków, gdy strona przeciwna kontynuuje dochodzenie swoich spraw;
- zwracania szczególne uwagi na pułapki w treści umów.
Kto powinien wziąć udział?
  • Pracownicy działów reklamacji
  • Pracownicy działów obsługi klienta

Program szkolenia

  1. Strony w procesie reklamacyjnym
  2. Prawa i obowiązki
    • Obowiązki informacyjne
    • Odstąpienie od umowy
  3. O wadach:
    • Definicja
    • Podstawy reklamacji
    • Zasady składania
    • Termin rozpoznania
    • Wada istotna, a nieistotna
  4. Rękojmia w stosunkach B2B (do przedsiębiorcy), a B2C (do konsumenta)
    • Prawa i obowiązki
    • Kiedy konsument nie może odstąpić
    • Roszczenia do poprzednich sprzedawców
    • Poniesienie szkody/utracone korzyści
  5. Gwarancja przy sprzedaży
    • Ustawowe zasady
    • Prawa i obowiązki
    • Jak sformułować oświadczenie
  6. Typowe problemy przedsiębiorców
    • W jakim terminie należy odpowiedzieć na reklamację?
    • Jak się zabezpieczyć?
    • Czy można wyłączyć rękojmię/gwarancję?
    • Jak wyłączyć swoją odpowiedzialność mocniej?
    • Co ze sprzedażą na odległość jak towar zostaje dostarczony niby uszkodzony?

Czas trwania

2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień

Prelegenci

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***

53-332 Wrocław

Powstańców Śląskich 7

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 790 zł.
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!