Szkolenie

Rola menedżera w rozwoju pracowników i firmy

O szkoleniu

Cele:

Zdobycie przez uczestników:

● praktycznych umiejętności wspomagających efektywne i skuteczne realizowanie czterech kluczowych funkcji kierowniczych

● umiejętności zastosowania narzędzi wspomagających prace kierownika w praktyce

● uporządkowanej wiedzy dotyczącej zarządzania przez cele, zarządzania procesowego, kierowania sytuacyjnego oraz zarządzania operacyjnego

● pogłębienie wiedzy z zakresu budowania własnego potencjału przywódczego



Metody szkoleniowe

zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:

· Dyskusje.

· Praca w grupach.

· Testy autodiagnostyczne

· Scenki z wykorzystaniem kamery

· Case studies
Kto powinien wziąć udział?
Dla menedżerów.

Program szkolenia

Zadania kierownika

· Role i funkcje pełnione przez lidera/kierownika zespołu

· Czynności kierownicze i ich znaczenie w efektywnym organizowaniu pracy zespołu

· Obszary oddziaływania lidera/kierownika zespołu



Przywództwo zorientowane na działaniu

· Potrzeby związane z zadaniem

· Potrzeby związane z utrzymaniem zespołu

· Potrzeby indywidualne



Elementy zarządzania przez cele

· Dlaczego Zarządzanie Przez Cele?

· Jak kaskadować i definiować cele zespołowe i pracownicze?

· Cztery obszary celów zespołowych

· Komunikowanie celów w praktyce



Motywująca rola menedżera

· Czynniki higieny i motywatory w Firmie i ich znaczenie w budowaniu motywacji pracowników

· Podstawowy model motywacji oraz czynniki budujące lojalność pracowników

· Rola i możliwości kierownika w tworzeniu optymalnego środowiska pracy

· Rola i możliwości kierownika w zwiększaniu motywacji i lojalności pracowników

· Klimat obronny i klimat współpracy: Jak postępować z pracownikami?

· Pozafinansowe środki motywacji: modyfikacja stanowiska pracy pod katem potencjału i potrzeb pracownika



Kierowanie: Optymalny styl Przywództwo sytuacyjne

· Cztery poziomy dojrzałości podwładnych

· Dostosowanie stylu do dojrzałości pracownika

· Indywidualne predyspozycje w zakresie stylu kierowania oraz podejścia do pracownika

· Analiza własnego zespołu w kontekście dojrzałości zawodowej



Praktyczne rozwiązywanie problemów

· Analiza i poszukiwanie rozwiązań indywidualnych problemów Uczestników w zakresie kierowania zespołem pracowniczym oraz zastosowania wiedzy menedżerskiej zdobytej podczas szkolenia.



Podsumowanie szkolenia

Czas trwania

10-17
9-16

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 4 - 5 lipca 2011
hotel

Warszawa

Belwederska

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23 % vat
1350 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!