Szkolenie

Równowaga PRACA – ŻYCIE w indywidualnej i organizacyjnej perspektywie

O szkoleniu

Cel szkolenia:
Szkolenie adresowane jest dla pracowników działów personalnych i menedżerów, którzy sami chcieliby osiągnąć sukces w pracy, a jednocześnie odnieść sukces zawodowy, a także stworzyć takie warunki we własnej organizacji, aby ich pracownicy byli zdolni do równoważenia życia zawodowego i osobistego.
Kto powinien wziąć udział?
pracownicy

Program szkolenia

Wprowadzenie
Co oznacza termin równowaga – praca życie
Pięć stanów równowagi
Rola działu zasobów ludzkich, a rola menedżerów liniowych
Kontrakt psychologiczny
Inteligencja Emocjonalna i Społeczna – jak uzyskać w życiu zawodowym i pozazawodowym to czego się pragnie
Świadomość społeczna
Zarządzanie relacjami
Jak to kim jestem wpływa na otoczenie poznanie własnych kompetencji
Rozumienia zachowań innych ludzi
Zniekształcenia w poznawaniu innych
Stereotypy, uprzedzenia i uogólnienia
Pułapki negatywnego oceniania
Empatia – czym jest i jakie ma znaczenie oraz perspektywa trzeciej osoby
Argumenty ekonomiczne za równowagą między życiem zawodowym a osobistym
Osobisty proces bilansowania kosztów i korzyści życia zawodowego
Skutki organizacyjne braku równowagi
Projektowanie efektów ekonomicznych programów równowaga praca życie
Integrowanie życia zawodowego i poza zawodowego
Rozwiązania dla dużych i małych firm
Praktyczne rozwiązania w organizacji
Rozwiązania dotyczące czasu pracy
Rozwiązania dotyczące miejsca pracy
Świadczenia pracownicze
Kształtowanie kultury organizacyjnej wspierającej proces równoważenia życia zawodowego i osobistego pracowników
Cztery poziomy reakcji na wprowadzenie programów dotyczących równowagi między życiem zawodowym a osobistym
Jak efektywnie wdrażać rozwiązania
Praktyczne sposoby wspierania równowagi między życiem zawodowym a osobistym
Menedżer liniowy jako wzorzec osobowy a wsparcie działu zasobów
Równowaga praca życie z perspektywy zespołów pracowniczych
Komunikowanie programów w organizacji
Szkolenia i inne rodzaje wsparcia programów równowaga praca- życie
Monitorowanie efektywności programów

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 - 29 listopada 2012
hotel

00-594 Warszawa

Belwederska

woj. mazowieckie

Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszenia;
płatność po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!