O szkoleniu
3 dni; ok. 18 godz. dyd.
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ
- proces komunikacji i jego etapy
- znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się.
- komunikacja bezpośrednia a komunikacja za pomocą mediów: telefon, mail, komunikatory
ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI
- autoanaliza własnego stylu komunikowania się
- błędy w komunikacji ich korekta i unikanie
- bariery komunikacyjne
- etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego
EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW
- kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
- asertywne reagowanie na zastrzeżenia na krytykę i pochwałę
- rozpoznawanie i omijanie barier w komunikacji, aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
- rozpoznawanie i radzenie sobie czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
- sztuka zadawania pytań
- psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu
INTERKULTUROWE ASPEKT KOMUNIKACJI
- podstawy proksymiki – dystans w komunikacji
- formułowanie komunikatów w kontaktach interkulturowych
- ekspresja własna a spostrzeganie interkulturowe
- kulturowe odczytywanie komunikatów
- kulturowe postawy w codziennej komunikacji i negocjacjach
- podejmowanie decyzji w aspekcie kulturowym
PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI INTERKULTUROWEJ
- kultury zorientowane na kontakt
- kultury zorientowane na zasady
- kultury propartnerskie i protransakacyjne
- kultury ceremonialne i nieceremonialne
- kultury monochromiczne i polichromiczne
- czy „a” zawsze znaczy „a” ? -ukryte założenia i przemilczane oczekiwania w komunikacji z przedstawicielami poszczególnych kultur
„INSTRUKCJA OBSŁUGI KONTRAHENTA” - CO ROBIĆ, CZEGO RACZEJ NIE I TOTALNE „FAUX PAS”
- kultury Europy Zachodniej (Niemcy, Francja, Włochy)
- kultura amerykańska
UMIEJĘTNOŚĆ AKTYWNEGO SŁUCHANIA I "BYCIA W KONTAKCIE" W ASPEKCIE ODMIENNOŚCI KULTUROWEJ
- "jak nas widzą, tak nas piszą"; o mitach i prawdach dotyczących tzw. pierwszego wrażenia. Uwarunkowania kulturowe, na przykładzie niektórych krajów
- czym jest savoir-vivre w biznesie i czy należy mu ufać?
- umiejętność radzenia sobie ze stresem adaptacyjnym na styku różnych kultur
- proces komunikacji i jego etapy
- znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się.
- komunikacja bezpośrednia a komunikacja za pomocą mediów: telefon, mail, komunikatory
ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI
- autoanaliza własnego stylu komunikowania się
- błędy w komunikacji ich korekta i unikanie
- bariery komunikacyjne
- etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego
EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW
- kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy komunikatu
- asertywne reagowanie na zastrzeżenia na krytykę i pochwałę
- rozpoznawanie i omijanie barier w komunikacji, aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
- rozpoznawanie i radzenie sobie czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
- sztuka zadawania pytań
- psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu
INTERKULTUROWE ASPEKT KOMUNIKACJI
- podstawy proksymiki – dystans w komunikacji
- formułowanie komunikatów w kontaktach interkulturowych
- ekspresja własna a spostrzeganie interkulturowe
- kulturowe odczytywanie komunikatów
- kulturowe postawy w codziennej komunikacji i negocjacjach
- podejmowanie decyzji w aspekcie kulturowym
PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI INTERKULTUROWEJ
- kultury zorientowane na kontakt
- kultury zorientowane na zasady
- kultury propartnerskie i protransakacyjne
- kultury ceremonialne i nieceremonialne
- kultury monochromiczne i polichromiczne
- czy „a” zawsze znaczy „a” ? -ukryte założenia i przemilczane oczekiwania w komunikacji z przedstawicielami poszczególnych kultur
„INSTRUKCJA OBSŁUGI KONTRAHENTA” - CO ROBIĆ, CZEGO RACZEJ NIE I TOTALNE „FAUX PAS”
- kultury Europy Zachodniej (Niemcy, Francja, Włochy)
- kultura amerykańska
UMIEJĘTNOŚĆ AKTYWNEGO SŁUCHANIA I "BYCIA W KONTAKCIE" W ASPEKCIE ODMIENNOŚCI KULTUROWEJ
- "jak nas widzą, tak nas piszą"; o mitach i prawdach dotyczących tzw. pierwszego wrażenia. Uwarunkowania kulturowe, na przykładzie niektórych krajów
- czym jest savoir-vivre w biznesie i czy należy mu ufać?
- umiejętność radzenia sobie ze stresem adaptacyjnym na styku różnych kultur
Czas trwania
3 dni; ok. 18 godz. dyd.
Prelegenci

Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel 3*
34-500 Zakopane
.
woj. małopolskie
hotel 3*
34-500 Zakopane
.
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
pln netto
1 860
zł
Cena zawiera:
- – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach