Szkolenie

Rozpoznaj osobowość oraz sposób myślenia swojego klienta i zwiększ własną skuteczność zawodową.

O szkoleniu

Wiele osób sądzi lub ma nadzieję, że każdy człowiek myśli podobnie, że ludzie mają zbliżone priorytety, wartości, obawy i podejmują decyzje kierując się zbliżonymi przesłankami. Myśl, że wystarczy mówić atrakcyjnie lub logicznie aby przekonać klienta do siebie i swoich produktów jest z gruntu błędna. Ludzie dzielą się na kilka typów tzw. temperamentów, które można rozpoznać i nauczyć się z nimi skutecznie komunikować, aby odnosić sukcesy na polu zawodowym i w relacjach zespołowych. Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się z poszczególnymi typami temperamentu w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez klientów i jak być przekonującym dla klientów.

Cel szkolenia:

-Zwiększenie kompetencji i skuteczności w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi.
-Zrozumienie istoty typów temperamentów i ich wpływu na percepcję, sposób komunikowania, oczekiwania i obawy klientów.
-Uświadomienie uczestnikom szkolenia, że porozumiewanie się jest najważniejszą umiejętnością w ich biznesie a umiejętność rozpoznania osobowości klienta oraz nauczenia się porozumiewania jego językiem to nieodzowny element skuteczności osobistej i zawodowej.

Korzyści dla uczestników:

-Zwiększenie efektywności w wyrażaniu siebie oraz poczucia własnej wartości.
-Zwiększenie efektywności zawodowej – zwiększenie liczby zadowolonych i lojalnych klientów
-Zmniejszenie presji i stresu wywoływanego codzienną komunikacją z innymi.
-Poznanie schematu procesów myślowych i komunikacyjnych w celu odkrycia własnych nawyków komunikacyjnych i nauki świadomego wpływania na jakość osobistych kontaktów.
-Poznanie kierunkowych zasad komunikacji, która pozwala uniknąć niepotrzebnych konfliktów i rozczarowań w kontaktach z innymi.
Kto powinien wziąć udział?
  • pracowników i zespołów sprzedających produkty lub usługi, pozyskujących klientów (handlowcy, akwizytorzy, sprzedawcy)
  • przełożonych, zarządzających działami
  • pracowników kontaktujących się z klientami, działów obsługi klienta
  • osób nastawionych na rozwój własnych umiejętności sprzedażowych

Program szkolenia

Kim jest klient

  • Kim jest klient dla mnie i mojej firmy
  • Po co rozpoznawać typ klienta i poznać jego styl myślenia

Temperamenty moich klientów

  • Podstawowe tendencje i style myślenia – poznaj Choleryka, Melancholika, Sangwinika i Flegmatyka
  • Czego potrzebują od otoczenia
  • Jak się z nimi obchodzić
  • Jakie mają obawy
  • Jak postrzegają innych
  • Sklasyfikowanie własnych klientów według znaków rozpoznawczych
  • Komunikacja z poszczególnymi typami temperamentów
  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
  • Relacje poszczególnych typów temperamentów z innymi osobowościami

Klient wymagający i trudne relacje z klientami

  • Typy ,,trudnych” klientów
  • Dlaczego klient jest ,,trudny” dla mnie
  • Reagowanie na trudne sytuacje

Podsumowanie szkolenia.

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 - 29 września 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1390 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!