Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/rozpoznaj-osobowosc-oraz-sposob-myslenia-swojego-klienta-i-zwieksz-wlasna-skutecznosc-zawodowa-73533-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Wiele osób sądzi lub ma nadzieję, że każdy człowiek myśli podobnie, że ludzie mają zbliżone priorytety, wartości, obawy i podejmują decyzje kierując się zbliżonymi przesłankami. Myśl, że wystarczy mówić atrakcyjnie lub logicznie aby przekonać klienta do siebie i swoich produktów jest z gruntu błędna. Ludzie dzielą się na kilka typów tzw. temperamentów, które można rozpoznać i nauczyć się z nimi skutecznie komunikować, aby odnosić sukcesy na polu zawodowym i w relacjach zespołowych. Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się z poszczególnymi typami temperamentu w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez klientów i jak być przekonującym dla klientów.

Cel szkolenia:

-Zwiększenie kompetencji i skuteczności w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi.
-Zrozumienie istoty typów temperamentów i ich wpływu na percepcję, sposób komunikowania, oczekiwania i obawy klientów.
-Uświadomienie uczestnikom szkolenia, że porozumiewanie się jest najważniejszą umiejętnością w ich biznesie a umiejętność rozpoznania osobowości klienta oraz nauczenia się porozumiewania jego językiem to nieodzowny element skuteczności osobistej i zawodowej.

Korzyści dla uczestników:

-Zwiększenie efektywności w wyrażaniu siebie oraz poczucia własnej wartości.
-Zwiększenie efektywności zawodowej – zwiększenie liczby zadowolonych i lojalnych klientów
-Zmniejszenie presji i stresu wywoływanego codzienną komunikacją z innymi.
-Poznanie schematu procesów myślowych i komunikacyjnych w celu odkrycia własnych nawyków komunikacyjnych i nauki świadomego wpływania na jakość osobistych kontaktów.
-Poznanie kierunkowych zasad komunikacji, która pozwala uniknąć niepotrzebnych konfliktów i rozczarowań w kontaktach z innymi.

Szkolenie skierowane jest do:

  • pracowników i zespołów sprzedających produkty lub usługi, pozyskujących klientów (handlowcy, akwizytorzy, sprzedawcy)
  • przełożonych, zarządzających działami
  • pracowników kontaktujących się z klientami, działów obsługi klienta
  • osób nastawionych na rozwój własnych umiejętności sprzedażowych

Program szkolenia:

Kim jest klient

  • Kim jest klient dla mnie i mojej firmy
  • Po co rozpoznawać typ klienta i poznać jego styl myślenia

Temperamenty moich klientów

  • Podstawowe tendencje i style myślenia – poznaj Choleryka, Melancholika, Sangwinika i Flegmatyka
  • Czego potrzebują od otoczenia
  • Jak się z nimi obchodzić
  • Jakie mają obawy
  • Jak postrzegają innych
  • Sklasyfikowanie własnych klientów według znaków rozpoznawczych
  • Komunikacja z poszczególnymi typami temperamentów
  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
  • Relacje poszczególnych typów temperamentów z innymi osobowościami

Klient wymagający i trudne relacje z klientami

  • Typy ,,trudnych” klientów
  • Dlaczego klient jest ,,trudny” dla mnie
  • Reagowanie na trudne sytuacje

Podsumowanie szkolenia.

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Rozpoznaj osobowość oraz sposób myślenia swojego klienta i zwiększ własną skuteczność zawodową.