Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/rozwiazywanie-konfliktow-w-organizacji-74272-id36

Informacje o szkoleniu

  • Rozwiązywanie konfliktów w organizacji


    ID szkolenia: 74272
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel*** AMBER
    Powstańców Warszawskich 45
    80-165 Gdańsk
    Godziny zajęć (czas trwania):
    I dzień: 8:30-16:30
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
    II dzień: 8:30-16:30
    (w tym przerwa obiadowa 45 min)
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie będzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim treści będą podane w takiej ilości jaka jest niezbędna do wyposażenia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Część pierwszego dnia będzie poświęcona doświadczaniu i procesowi rozumienia różnych aspektów konfliktu, a w pozostałej części treningu osoby będą uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespołowych.
Praca będzie się odbywać na materiale uczestników oraz trenera.

Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe staną się początkiem wzrostu, a nie przyczyną pogarszania się wyników i atmosfery w organizacji.

Cele szkolenia:

Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych

Identyfikacja preferowanych zachowań w obliczu konfliktu

Nabycie/rozwinięcie umiejętności diagnozowania źródeł konfliktu w zespole

Zbudowanie świadomości na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji

Trening radzenia sobie z każdym z rodzajów konfliktów pojawiających się w zespole


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

- dyskusje

- studium przypadku

- ćwiczenia indywidualne i grupowe

- kwestionariusze i testy zachowań

- odgrywanie scenek/ról

- gry symulacyjne

- burze mózgów

- wymiana doświadczeń

Struktura szkolenia: 

prezentacje wykładowe: 30%

część warsztatowa: 70%

Szkolenie skierowane jest do:

Dyrektorów personalnych, osób zarządzających zespołem, menedżerów działów zarządzania zasobami ludzkimi

Program szkolenia:

MODUŁ I.  PSYCHOLOGIA KONFLIKTU

  1. Istota i mechanizmy konfliktu
  2. Dynamika konfliktu - fazy konfliktu, od sporu do konfliktu
  3. Przyczyny, przebieg, skutki - czy współcześnie konflikt jest inny?
  4. Typy konfliktu wg. Moora - konflikt danych, relacji, wartości, strukturalny, interesów

MODUŁ II.  KONFLIKT W ORGANIZACJI

  1. Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na konflikt w miejscu pracy
  2. Rodzaje konfliktów w organizacjach
  3. Zarządzanie przez konflikt - niechlubny styl pracy menedżerów
  4. Konflikt zespołu a konflikt interpersonalny - istotne rozgraniczenie, istotne konsekwencje
  5. Aby dobrać leczenie trzeba znać diagnozę - konflikt trzeba zdiagnozować
  6. Identyfikacja emocji występujących w konflikcie - własnych i cudzych
  7. Samonapędzające się koło - Trójkąt dramatyczny - Prześladowca, Ofiara, Wybawca - jedyna możliwa interwencja

MODUŁ III.  JA W KONFLIKCIE

  1. Po co mi konflikt?
  2. Czy musiało dojść do konfliktu?
  3. Moje reakcje na konflikt wg. Thomasa  Kilmanna

MODUŁ IV.  MAMY KONFLIKT I CO DALEJ?

  1. Koncepcja Harwardzka  3 kluczowe zasady pomocnego działania
  2. Trzy pozycje percepcyjne w konfliktach  Ja, Ty, Metapozycja
  3. Interwencja menedżera kiedy jest wymagana
  4. Jakie strategie wdrożyć w sytuacji konfliktu?
  5. Jak pracować z różnymi typami konfliktów  danych, relacji, wartości, strukturalnym i interesów?
  6. Techniki wspierające radzenie sobie z konfliktem  otwieranie pola trudnych pytań, badanie obaw/interesów drugiej strony, negocjowanie
  7. Techniki komunikacyjne - parafrazowanie, komunikat Ja, odzwierciedlanie
  8. Działania eskalujące - czego nie należy robić, aby nie zaostrzyć konfliktu

MODUŁ V. SYMULACJA  KONFLIKT INTERPERSONALNY

  1. Wprowadzenie zasad odgrywania ról
  2. Ćwiczenia  symulacje rozmów z osobami pozostającymi w konflikcie, na linii: pracownik  przełożony, współpracownik 

MODUŁ VI. SYMULACJA  KONFLIKT WEWNĄTRZ ZESPOŁU

  1. Wprowadzenie w role i zasady udziału w symulacji - Konflikt w zespole
  2. Podsumowanie symulacji - jakie narzędzia feed-forward wprowadzić do zespołu/organizacji?

MODUŁ VII. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

  1. Przypomnienie najważniejszych treści - teleturniej
  2. Czy zespół może się nauczyć przechodzić przez konflikty w sposób progresywny, czyli prowadzący do rozwoju rozwiązań i spójności?
  3. Indywidualne i zespołowe Action Plan

Informacje o prelegentach:

Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.

Trener praktyk. Od ponad 14 lat skuteczny trener biznesu, dyplomowany Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning. Psycholog. Konsultant biznesowy. Zrealizowała ponad 1600 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Poruszający mówca, pasjonatka  zagadnień nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania i wystąpień publicznych. Specjalizuje się także we wspieraniu zmian organizacyjnych, rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności współpracy i komunikacji, obsługi klienta.

Wyznaje zasadę, że w biznesie i w życiu sprawdza się bycie odważnym w działaniu i wyrażaniu tego co dla nas ważne. 
Wielokrotnie przekonała się, że wtedy uruchamiają się także inne nasze atuty. Znając siłę mocnych stron człowieka, zawsze pracuje na jego potencjale.

Tworzyła i wdrażała standardy obsługi klienta dla struktur sprzedaży i obsługi posprzedażnej w największych firmach branży motoryzacyjnej i energetycznej.

 

Dlaczego szkolę?

Bo to najlepsza praca dla tych, którzy lubią ludzi i nauczyli się lubić siebie. Po odrobieniu tak trudnej życiowej lekcji, można skutecznie pomagać innym, nie uprawiając przy tym ‘pomagactwa’.

Szkolę, bo lubię wsłuchiwać się w grupę, rozpoznawać potencjał i pracować na nim, zaciekawiać, uczyć, tworzyć wspólnie coś wartościowego, dbać o dobrą atmosferę – to praca dla mnie.

Styl pracy – energetyczny, autentyczny, kreatywny i zawsze z poczuciem humoru.

Ludziom i organizacjom dostarczam odpowiedzi „Jak działać efektywniej?”

 

Doświadczenie biznesowe

W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga mi praktyczna znajomość zagadnień biznesowych, ponieważ przez ponad 6 lat byłam CEO w firmach z branży reklamowej i motoryzacyjnej.

Odpowiadałam za budowanie strategii rozwoju firmy, budowanie relacji z kluczowymi Klientami,  budowanie standardów pracy, nadzór projektów, rozwijanie pracowników. Wraz ze współpracownikami tworzyłam procedury pozwalające optymalizować procesy działania firmy i znacząco podnieść wielkość sprzedaży i jakość obsługi Klienta.

Przez klientów ceniona jestem za autentyzm i efektywność. Zawsze uważna i z poczuciem humoru. Pracuje na zasobach uczestników. 

 

Pracowałam dla m.in.:  Groupon GmbH - JS Hamilton Ltd - Skoda Auto Polska S.A. - Bank BPH S.A. – Lacroix Electronics – Flex Electronics - Grupa Lotos S.A. - Lotos Kolej S.A – Lotos Paliwa S.A. - BASF Sp. z o.o. - Pipe Life Polska S.A. - LPP S.A. – Volkswagen Group Polska S.A. - Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - Nordea Bank S.A. - Currenda Sp. z o.o. - Koncern Energetyczny Energa S.A. - Polska Grupa Energetyczna S.A - English Unlimited Sp. z o.o. - Lifetech Sp. z o.o. – WSAiB - GoodMark Sp. z o.o.- Marion Sp. z o.o. – State Street Bank Poland - Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa - Polmed S.A – Danfoss Sp. z o.o  - Energa Wytwarzanie S.A. – Energa Obrót S.A. - Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - Kimball Electronic Group Sp. z o.o.- Nova System Sp.z o.o. - Aplitt S.A.

Całkiem prywatnie

Całkiem prywatnie spełniam się na łonie rodziny, bo to dla mnie bardzo ważne, kibicuję talentom moich bliskich. Lubię ruch i swobodę, włóczęgę w nieznane, także tę bliską.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dostępne zniżki:

  • 200 zł rabat za dwie osoby
  • 400 zł rabat za trzy osoby
  • Piąta osoba gratis rabat za cztery osoby
  • 100 zł rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia (od całości zamówienia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Rozwiązywanie konfliktów w organizacji