Szkolenie: Rozwiązywanie konflitków - trening kompetencji osobistych dla liderów zespołów

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/rozwiazywanie-konflitkow---trening-kompetencji-osobistych-dla-liderow-zespolow-55346

Informacje o szkoleniu

  • Rozwiązywanie konflitków - trening kompetencji osobistych dla liderów zespołów


    ID szkolenia: 55346
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    TQMsoft
    ul. Bociana 22a
    31-231 Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 15-16.01.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni po 7 godzin

    TERMIN SZKOLENIA:
    09-10.08.2017
    17-18.10.2017
  • Organizator szkolenia:

    TQMsoft
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Budowanie autorytetu lidera zespołu nie ogranicza się jedynie do okresów, kiedy sytuacja
w przedsiębiorstwie jest stabilna. Okresy zmian, wdrażania nowych standardów lub procedur,
bardzo często generują sytuacje konfliktowe, w których lider musi sprostać wyzwaniu rozwiązania powstających konfliktów nie tracąc przy tym autorytetu. Także codzienna praca zespołu: wyznaczanie celów indywidualnych i zespołowych, realizacja zadań, delegowanie, kontrola czy ocena niejednokrotnie prowadzą do konfliktów. Dlatego też w ramach szkolenia Uczestnicy mają możliwość poznać charakterystykę konfliktów (fazy, źródła, różne podejścia do konfliktów), jak również zweryfikować w praktyce style rozwiązywania konfliktów czy kluczowe umiejętności w odniesieniu do realiów swojej codziennej pracy. Szacunkowy udział części praktycznej szkolenia: 60.%

Szkolenie skierowane jest do:

Liderzy, menadżerowie, kierownicy zarządzający zespołami

Program szkolenia:

Program:
1. Zaczynając od końca: ile kosztuje nas konflikt?
• Wprowadzenie
2. Charakterystyka konfliktu w przedsiębiorstwie
• strony¬ konfliktu
• źródła konfliktu (koło konfliktów Moore'a)
• fazy i dynamika konfliktu
• konsekwencje konfliktów-budowanie muru czy mostu?
3. Różne podejścia do zarządzania konfliktem w zespole/przedsiębiorstwie
• zapobieganie
• stymulowanie
• wyciszanie
• rozwiązywanie
4. Style rozwiązywania konfliktów w zależności od poziomu asertywności i umiejętności współpracy (w ujęciu Thomasa- Kilmanna)
• dominacja
• unikanie
• kompromis
• dostosowanie
• współpraca
5. Zespół a najczęstsze sytuacje konfliktowe i sposoby ich adresowania
• fazy rozwoju zespołu vs. natężenie sytuacji konfliktowych
• kiedy ustalanie celów rodzi konflikty...
• kiedy delegowanie rodzi konflikty...
• kiedy brak motywacji rodzi konflikty...
• kiedy ocenianie rodzi konflikty...
6. Lider pośrodku konfliktu
• między pracownikami w zespole
• między zespołami
• między działami
7. Kluczowe umiejętności i autorytet lidera w sytuacjach konfliktowych
• rozwiązywanie problemów
• podejmowanie decyzji
• zarządzanie zmianą
• komunikowanie
• negocjowanie
• mediacje
8. Metody wywierania wpływu i przeciwdziałania próbom manipulacji.

9. Komunikacja w sytuacjach konfliktu, napięcia i stresu:

- umiejętności aktywnego słuchania,
- wykorzystanie głosu i mowy ciała,
- pojęcie oraz idee facylitacji i mediacji w procesie przezwyciężania trudnych sytuacji międzyludzkich i międzygrupowych.

Informacje o prelegentach:

TRENERZY TQMsoft

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1500 - PLN netto / 1 os.

Cena zawiera:

Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

karta zgloszenia

Szkolenie, kurs: Rozwiązywanie konflitków - trening kompetencji osobistych dla liderów zespołów