Szkolenie

Rozwiązywanie konflitków - trening kompetencji osobistych dla liderów zespołów

O szkoleniu

Budowanie autorytetu lidera zespołu nie ogranicza się jedynie do okresów, kiedy sytuacja
w przedsiębiorstwie jest stabilna. Okresy zmian, wdrażania nowych standardów lub procedur,
bardzo często generują sytuacje konfliktowe, w których lider musi sprostać wyzwaniu rozwiązania powstających konfliktów nie tracąc przy tym autorytetu. Także codzienna praca zespołu: wyznaczanie celów indywidualnych i zespołowych, realizacja zadań, delegowanie, kontrola czy ocena niejednokrotnie prowadzą do konfliktów. Dlatego też w ramach szkolenia Uczestnicy mają możliwość poznać charakterystykę konfliktów (fazy, źródła, różne podejścia do konfliktów), jak również zweryfikować w praktyce style rozwiązywania konfliktów czy kluczowe umiejętności w odniesieniu do realiów swojej codziennej pracy. Szacunkowy udział części praktycznej szkolenia: 60.%
Kto powinien wziąć udział?
Liderzy, menadżerowie, kierownicy zarządzający zespołami

Program szkolenia

Program:
1. Zaczynając od końca: ile kosztuje nas konflikt?
• Wprowadzenie
2. Charakterystyka konfliktu w przedsiębiorstwie
• strony¬ konfliktu
• źródła konfliktu (koło konfliktów Moore'a)
• fazy i dynamika konfliktu
• konsekwencje konfliktów-budowanie muru czy mostu?
3. Różne podejścia do zarządzania konfliktem w zespole/przedsiębiorstwie
• zapobieganie
• stymulowanie
• wyciszanie
• rozwiązywanie
4. Style rozwiązywania konfliktów w zależności od poziomu asertywności i umiejętności współpracy (w ujęciu Thomasa- Kilmanna)
• dominacja
• unikanie
• kompromis
• dostosowanie
• współpraca
5. Zespół a najczęstsze sytuacje konfliktowe i sposoby ich adresowania
• fazy rozwoju zespołu vs. natężenie sytuacji konfliktowych
• kiedy ustalanie celów rodzi konflikty...
• kiedy delegowanie rodzi konflikty...
• kiedy brak motywacji rodzi konflikty...
• kiedy ocenianie rodzi konflikty...
6. Lider pośrodku konfliktu
• między pracownikami w zespole
• między zespołami
• między działami
7. Kluczowe umiejętności i autorytet lidera w sytuacjach konfliktowych
• rozwiązywanie problemów
• podejmowanie decyzji
• zarządzanie zmianą
• komunikowanie
• negocjowanie
• mediacje
8. Metody wywierania wpływu i przeciwdziałania próbom manipulacji.

9. Komunikacja w sytuacjach konfliktu, napięcia i stresu:

- umiejętności aktywnego słuchania,
- wykorzystanie głosu i mowy ciała,
- pojęcie oraz idee facylitacji i mediacji w procesie przezwyciężania trudnych sytuacji międzyludzkich i międzygrupowych.

Czas trwania

2 dni po 7 godzin

TERMIN SZKOLENIA:
09-10.08.2017
17-18.10.2017

Prelegenci

Cytat
TRENERZY TQMsoft

Gdzie i kiedy

Kraków 15 - 16 stycznia 2018
TQMsoft

31-231 Kraków

ul. Bociana 22a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN netto / 1 os.
1500 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się

Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności. Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

karta zgloszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

TQMsoft
31-231 Kraków Bociana 22a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!