O szkoleniu
Rozwiązywanie problemów w relacjach z pracownikami wg TWI
Relacje przełożonego z podwładnymi mają wpływ na pracę zespołu i motywację do ciągłego doskonalenia. Metoda TWI (Training Within Industry) – „Relacje z pracownikami” podpowiada, jak zapobiegać konfliktom stosując podstawy dobrych relacji, i jak radzić sobie z nimi szybko i skutecznie, kiedy się pojawią. Rozwiązywanie problemów w kontaktach międzyludzkich opiera się tu na 4 krokach: zebraniu faktów i opinii osób związanych z problemem, przemyśleniu działań, ocenie ich skutków oraz wdrożeniu i monitorowaniu rezultatów.
Relacje przełożonego z podwładnymi mają wpływ na pracę zespołu i motywację do ciągłego doskonalenia. Metoda TWI (Training Within Industry) – „Relacje z pracownikami” podpowiada, jak zapobiegać konfliktom stosując podstawy dobrych relacji, i jak radzić sobie z nimi szybko i skutecznie, kiedy się pojawią. Rozwiązywanie problemów w kontaktach międzyludzkich opiera się tu na 4 krokach: zebraniu faktów i opinii osób związanych z problemem, przemyśleniu działań, ocenie ich skutków oraz wdrożeniu i monitorowaniu rezultatów.
Kto powinien wziąć udział?
ADRESACI SZKOLENIA
Kierownicy, mistrzowie, brygadziści oraz pozostałe osoby nadzorujące lub koordynujące pracę innych, szczególnie na poziomie operacyjnym.
Kierownicy, mistrzowie, brygadziści oraz pozostałe osoby nadzorujące lub koordynujące pracę innych, szczególnie na poziomie operacyjnym.
Program szkolenia
Cel szkolenia
Poznaj w praktyce, jak radzić sobie z problemami i wyzwaniami takimi jak:
• Wczesne rozpoznawanie sytuacji problemowych.
• Zapobieganie problemom z pracownikami.
• Świadome ustalanie celów w relacjach z pracownikami.
• Logiczne podejście do rozwiązywania problemów w relacjach międzyludzkich.
• Wybór najlepszych rozwiązań w sytuacjach konfliktowych.
• Wdrażanie i monitorowanie skuteczności przyjętych rozwiązań.
Program szkolenia
Relacje przełożonego z podwładnymi mają wpływ na pracę zespołu i motywację do ciągłego doskonalenia. Relacje z pracownikami wg metody TWI (Training Within Industry) uczą w praktyce, jak zapobiegać konfliktom, stosując podstawy dobrych relacji i jak radzić sobie z nimi szybko i skutecznie, kiedy się pojawią. Rozwiązywanie problemów w kontaktach międzyludzkich opiera się tu na 4 krokach: zebraniu faktów i opinii osób związanych z problemem, przemyśleniu działań, ocenie ich skutków oraz wdrożeniu i monitorowaniu rezultatów.
Korzyści dla firmy
1. Poznanie metod zapobiegania problemom w relacjach pracowniczych.
2. Zdolność analizowania problemów w firmie.
3. Określenie procedur postępowania w sytuacjach problematycznych.
4. Umiejętne radzenie sobie z powstałymi problemami.
5. Uświadomienie roli przełożonego w kształtowaniu relacji z pracownikami.
Korzyści dla uczestnika
1. Zrozumienie roli relacji pracowniczych w skutecznej pracy przełożonego.
2. Umiejętność dostrzegania potencjalnych problemów międzyludzkich i zapobiegania im.
3. Umiejętność metodycznego podejścia do rozwiązywania problemów w relacjach pracowniczych.
Szkolenie odbywa się w ramach bloku Doskonalenie Kompetencji Mistrzów i Brygadzistów wg TWI - część II
Polecamy inne szkolenia w ramach tego bloku:
Dzień 1 Doskonalenie metod pracy wg TWI
Poznaj w praktyce, jak radzić sobie z problemami i wyzwaniami takimi jak:
• Wczesne rozpoznawanie sytuacji problemowych.
• Zapobieganie problemom z pracownikami.
• Świadome ustalanie celów w relacjach z pracownikami.
• Logiczne podejście do rozwiązywania problemów w relacjach międzyludzkich.
• Wybór najlepszych rozwiązań w sytuacjach konfliktowych.
• Wdrażanie i monitorowanie skuteczności przyjętych rozwiązań.
Program szkolenia
Relacje przełożonego z podwładnymi mają wpływ na pracę zespołu i motywację do ciągłego doskonalenia. Relacje z pracownikami wg metody TWI (Training Within Industry) uczą w praktyce, jak zapobiegać konfliktom, stosując podstawy dobrych relacji i jak radzić sobie z nimi szybko i skutecznie, kiedy się pojawią. Rozwiązywanie problemów w kontaktach międzyludzkich opiera się tu na 4 krokach: zebraniu faktów i opinii osób związanych z problemem, przemyśleniu działań, ocenie ich skutków oraz wdrożeniu i monitorowaniu rezultatów.
Korzyści dla firmy
1. Poznanie metod zapobiegania problemom w relacjach pracowniczych.
2. Zdolność analizowania problemów w firmie.
3. Określenie procedur postępowania w sytuacjach problematycznych.
4. Umiejętne radzenie sobie z powstałymi problemami.
5. Uświadomienie roli przełożonego w kształtowaniu relacji z pracownikami.
Korzyści dla uczestnika
1. Zrozumienie roli relacji pracowniczych w skutecznej pracy przełożonego.
2. Umiejętność dostrzegania potencjalnych problemów międzyludzkich i zapobiegania im.
3. Umiejętność metodycznego podejścia do rozwiązywania problemów w relacjach pracowniczych.
Szkolenie odbywa się w ramach bloku Doskonalenie Kompetencji Mistrzów i Brygadzistów wg TWI - część II
Polecamy inne szkolenia w ramach tego bloku:
Dzień 1 Doskonalenie metod pracy wg TWI
Czas trwania
Warsztaty trwają 8h.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA – ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA
12.04.2019 Stanley, Wrocław
13.09.2019 Opel, Gliwice
28.11.2019 Diehl Controls, namysłów
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA – ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA
12.04.2019 Stanley, Wrocław
13.09.2019 Opel, Gliwice
28.11.2019 Diehl Controls, namysłów
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
LEI Polska
54-424 Wrocław
Muchoborska 18
woj. dolnośląskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
1 300
zł
Cena zawiera:
- dwie przerwy kawowe, obiad, materiały szkoleniowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Lean Enterprise Institute Polska Sp. z o.o.
54-424 Wrocław
Muchoborska 18
woj. dolnośląskie
Lean Enterprise Institute Polska (LEI Polska) jest największą i najstarszą w Polsce Instytucją zajmującą się profesjonalnie praktycznymi aplikacjami oraz rozwojem najnowszej wiedzy z zakresu Lean Management w środowisku produkcyjnym i usługowym.
I...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie www.lean.org.pl. Jeżeli chcesz otrzymać formularz drogą mailową zadzwoń pod numer 71 798 57 33.
rezerwując 1 szkolenie z bloku za 1 dzień zapłacisz 1200 zł
rezerwując 2 szkolenie z bloku za 1 dzień zapłacisz 1100 zł
rezerwując 1 szkolenie z bloku za 1 dzień zapłacisz 1200 zł
rezerwując 2 szkolenie z bloku za 1 dzień zapłacisz 1100 zł
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Lean Enterprise Institute Polska Sp. z o.o.
54-424 Wrocław
Muchoborska 18
Powiadomienia o nowych terminach