O szkoleniu
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Doświadczona kadra trenerska
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
• Prezentacje multimedialne
• Case Study, analiza przypadku
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje i demonstracje
• Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Koszt- ustalany indywidualnie
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Cel szkolenia:
• Poznanie zasad etykiety obowiązującej w sytuacjach biznesowych
• Zaznajomienie się z ogólnymi zasadami oraz rodzajami dress codu
• Zwiększenie pewności siebie w kontaktach z klientami
• Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla
woj. pomorskiego
- Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
-
Program szkolenia
Moduły Szkolenia:
AUTOPREZENTACJA
- Efekt pierwszego wrażenia – na czym polega
- Zasady pierwszego kontaktu
- Formy przedstawiania siebie i innych osób
- Rozmowa przez telefon, telekonferencja
- Postawa ciała – o czym nam mówi, czego unikać
POWITANIA
- Witanie się w pracy, podawanie ręki
- Całowanie dłoni kobiet
- Wizytówki – rodzaje, wygląd, jak i kiedy się je wręcza
- Tytułowanie i przechodzenie na „ty”
DRESS CODE
- Dlaczego powstał dress code?
- Rodzaje dress codu (formalny, mniej formalny, swobodny)
- Dopasowanie stroju do sytuacji biznesowej
- Odpowiedniość kolorów do pór dnia
- W jaki sposób dobierać dodatki
- Najczęściej popełniane błędy
- „Casual Friday”
ETYKIETA STOŁU
- Business lunch, oficjalne przyjęcia przy stole, przyjęcia na stojąco
- Dobre maniery podczas spożywania posiłków
- Rodzaje sztućców i naczyń, kolejność spożywania posiłków, spożywanie alkoholu
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ ORAZ PRZYJĘCIE DELEGACJI Z INNYCH FIRM
- Zasady precedencji zawodowej - kto i w jakiej sytuacji ma pierwszeństwo
- Hierarchia miejsc w samochodzie
- Podejmowanie gości w biurze
- Wybór prezentów i sposób ich wręczania
- Przygotowanie przyjęć biznesowych, zasady zapraszania
KORZYSTANIE Z TELEFONU W SYTUACJI SŁUŻBOWEJ
- Savoir-vivre w rozmowach na odległość
- Kiedy można odebrać telefon będąc w towarzystwie
- Jak kulturalnie rozmawiać przez telefon
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
-
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
-
- Nazwa firmy: Perspecta
- Ulica i nr: Wały Piastowskie 1 lok. 1508
- Kod pocztowy: 80-855
- Miejscowość: Gdańsk
- Numer NIP: 5882158354